Polonia - Cargounit a primit o finanțare de peste 300 milioane de euro pentru achiziția de locomotive Siemens și Pesa
În iulie 2023, CARGOUNIT, unul din cei mai mari operatori de leasing de locomotive din Europa Centrală și de Est, cu sediul în Polonia, a semnat un acord de refinanțare a facilităților sale existente cu un grup de creditori de top din Polonia și Europa de Vest.
Noua platformă de finanțare de 1,5 miliarde PLN (338 milioane EUR) constă în facilități pe termen mediu, împrumut pentru plasament privat, facilități revolving și capital. Structura include împrumuturi legate de durabilitate pentru finanțarea achiziției de locomotive ecologice, inclusiv locomotive Vectron MS de la Siemens Mobility și locomotive Gama Marathon de la PESA Bydgoszcz S.A..
Un grup de nouă bănci și un investitor instituțional vor oferi finanțare companiei: PKO Bank Polski, DWS, ING Bank, Siemens Bank, Bank Pekao, ABN AMRO, Societe Generale, Erste Group Bank AG, La Banque Postale și BOS Bank. Bank Pekao acționează ca agent de facilitate și agent de securitate.
„Suntem încântați să anunțăm semnarea unei noi platforme de finanțare legate de sustenabilitate cu creditori europeni de top implicați în finanțarea materialului rulant. Acesta este un semn de încredere în strategia noastră articulată în jurul programului nostru de întinerire a flotei și a planurilor noastre ambițioase de creștere în Europa Centrală și de Est.” – spune Lukasz Boron CEO al CARGOUNIT.
CARGOUNIT este cea mai mare companie poloneză de leasing de locomotive din Europa Centrală și de Est și unul dintre cei mai mari din Europa. CARGOUNIT are aproape 200 de locomotive de închiriat, atât de tracțiune, cât și de manevră. Oferă o gamă largă de material rulant, inclusiv locomotive moderne cu mai multe sisteme pentru trafic internațional. CARGOUNIT dispune și de unități multiple electrice pentru transportul de persoane. În prezent, compania se concentrează pe modernizarea flotei sale prin achiziționarea de locomotive moderne monosistem și multisistem pentru trafic internațional. De 20 de ani CARGOUNIT cooperează cu cei mai mari operatori feroviari naționali și internaționali de pe piața poloneză. Serviciile de închiriere oferite de companie sunt utilizate, printre altele, de transportatorii din carburanți, produse chimice, materiale de construcție și mărfuri și produse intermodale pentru sectorul auto. Principalele zone țintă ale dezvoltării CARGOUNIT sunt Polonia și celelalte țări din Europa Centrală și de Est. În 2020, participația de 100% din CARGOUNIT a fost achiziționată de Three Seas Investment Initiative Fund (3 Seas IIF), consiliat de Amber Infrastructure Group.
Info: Cargounit
https://mobilitate.eu/polonia-cargounit ... e-siemens/
Cargounit Polonia
Știri și informații despre companiile și tehnologiile destinate transportului feroviar de marfă
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 3733
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu - Noul concept de platformă de comunicare în domeniul mobilității
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- ↳ Infrastructura rutieră din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar