Knorr-Bremse testează Digital Automatic Coupling în condiții reale pe un tren de marfă din Suedia
Knorr-Bremse își propune să aducă transportul feroviar de marfă în secolul 21 cu soluția sa de sistem Digital Automatic Coupling - DAC. Liderul tehnologic a făcut deja progrese majore în dezvoltarea unor astfel de soluții și acum își testează sistemele în condiții reale în Suedia.
„Cu Digital Automatic Coupling, Knorr-Bremse deschide calea pentru implementarea extinsă a funcțiilor inteligente în industria transportului feroviar de marfă, inclusiv automatizarea proceselor și întreținerea inteligentă pentru o funcționare mai eficientă a trenurilor”, explică dr. Nicolas Lange, președintele companiei. „Testarea sistemelor noastre în condiții reale este un alt mare pas înainte în dezvoltarea tehnologiilor avansate pentru sectorul transportului feroviar de marfă. Ne așteptăm ca testele să ne ofere informații valoroase care să ne concentreze și să accelereze în continuare dezvoltarea soluțiilor pregătite pentru piață.”
Trenul, operat de Trafikverket CFL, va circula pe rețeaua feroviară suedeză până în 2025. Pentru început, trenul va include șase vagoane de testare DAC, ajungând în cele din urmă la până la 20 de vagoane de testare. Se estimează că vehiculul va parcurge aproximativ 100.000 de kilometri (60.000 de mile) în fiecare an. Testele vor fi efectuate sub egida programului de cercetare și inovare al UE, întreprinderea comună Europe’s Rail (EU-Rail).
Inițial, Knorr-Bremse a instalat DAC-ul său cu suport pentru automatizare de nivel 2. Într-o etapă ulterioară, trenul va fi echipat cu cuple care suportă niveluri mai înalte de automatizare. Acest lucru va permite decuplarea complet automatizată și, în combinație cu sistemul de automatizare Knorr-Bremse, va suporta o mare varietate de caracteristici inteligente și telematice pentru automatizarea proceselor. Operarea trenului în timpul iernii (inclusiv testele de gheață) este considerată testul de durabilitate ideal pentru sistemul de cuplare, care trebuie să îndeplinească cele mai înalte standarde de rezistență.
Knorr-Bremse își propune să devină principalul furnizor de soluții de sisteme automatizate pentru transportul de mărfuri până în 2026. Prin valorificarea abilităților de inginerie ale companiei, expertiza în industrializare și rețeaua de servicii strânsă, susținută de o abordare de sisteme bazată pe hardware de înaltă calitate (DAC), un sistem de automatizare dedicat și servicii bazate pe date, Knorr-Bremse va juca un rol cheie de sprijin în viitorul transportului feroviar de marfă. Knorr-Bremse a fost confirmat ca producător autorizat de DAC în decembrie 2022 de către TÜV-Süd și Programul european de livrare a DAC.
În prezent, aproximativ 500.000 de vagoane de marfă și 17.000 de locomotive sunt încă cuplate manual. Aceasta înseamnă că sectorul transportului feroviar de marfă reprezintă o viitoare piață vastă pentru automatizare și digitalizare. UE își propune să transfere o proporție substanțială din transportul de marfă transportat în prezent cu camionul către un transport feroviar mai ecologic până în 2030. Dar pentru a îndeplini acest obiectiv ambițios, transportul feroviar de marfă trebuie să devină mult mai eficient și mai flexibil prin adoptarea de inovații precum DAC.
https://mobilitate.eu/knorr-bremse-dac-suedia/
Proiectarea și implementarea la nivel european a DAC - Digital Automatic Coupling
Știri și informații despre companiile și tehnologiile destinate transportului feroviar de marfă
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4925
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu - Noul concept de platformă de comunicare în domeniul mobilității
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar