Amtrak crește viteza de la 90 la 110 mph pe coridorul Chicago – Saint Louis
Amtrak și Departamentul de Transport din Illinois (IDOT) anunță că au primit aprobarea federală pentru viteze maxime de până la 110 mph (177 km/h) pentru cea mai mare parte din Chicago-St. Louis, în principal între stațiile Amtrak din Joliet și Alton. Până acum, 90 mph (144 km/h)a fost viteza maximă autorizată pe șinele deținute de Union Pacific Railroad. Amtrak operează Lincoln Service și alte trenuri în baza unui contract cu IDOT.
Acest lucru va ajuta la stabilirea unor programe mai scurte pentru cele patru călătorii dus-întors ale Serviciului Amtrak Lincoln și Texas Eagle. Nu există modificări de orar în acest moment pentru cele 10 trenuri zilnice Amtrak de pe rută.
„Trenurile vor continua să funcționeze la 110 mph timp de câteva săptămâni fără o modificare a programului pentru a se asigura că totul din sistem funcționează corect și pentru a monitoriza timpul real de călătorie între stații”, a declarat John Oimoen, director adjunct IDOT, Rails.
Echipamentele speciale, instalate ca parte a proiectului feroviar de mare viteză Chicago - Saint Louis al IDOT, monitorizează trenurile și sistemele de control al traficului, alertând echipajele de tren cu privire la orice probleme potențiale. Au fost instalate, de asemenea, semne de avertizare și garduri suplimentare în anumite zone pentru a încuraja siguranța și a descuraja pătrunderea pe calea de rulare.
Pentru asigurarea siguranței în zonele cu traversări ale căii ferate, Amtrak a luat măsuri suplimentare. „Amtrak, IDOT și Illinois Commerce Commission lucrează cu Operation Lifesaver, o campanie sponsorizată de industrie care educă persoanele de toate vârstele despre cum să rămână în siguranță în jurul căilor ferate”, a declarat Justin Meko, Vicepreședinte Amtrak, Siguranța Operațională. „Acum este un moment minunat pentru școli, companii și alte grupuri să programeze prezentări de siguranță.”
Foto&info: Amtrak
https://mobilitate.eu/amtrak-viteza-saint-louis/
Amtrak - Operatorul de transport feroviar de călători din SUA
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Industria SUA beneficiază de un boost odată cu producția celor 83 de trenuri Siemens Airo pentru Amtrak
Producția noilor trenuri Amtrak Airo stimulează industria manufacturii din SUA pe măsură ce producția crește. Crearea de noi locuri de muncă, durabile, de inginerie și producție va ajuta comunitățile din întreaga țară cu utilizarea a peste 100 de furnizori în 31 de state și 16 furnizori doar în California, livrând peste 2000 de repere.
„Pe măsură ce construim pentru a susține cererea în creștere pentru călătoriile cu trenul, Amtrak Airo creează locuri de muncă chiar înainte ca trenurile să fie pe șine”, a declarat președintele Amtrak, Roger Harris. „Noile trenuri nu numai că vor oferi transport de clasă mondială pe rutele din întreaga țară, dar vor stimula economiile locale pe măsură ce revoluționăm experiența Amtrak.”
Noile trenuri vor crește calitatea călătoriei cu interioare spațioase, ferestre panoramice, mult spațiu pentru picioare, locuri duble și simple, prize dedicate, porturi USB și Wi-Fi la bord. Trenurile vor oferi, de asemenea, o accesibilitate mai mare cu lifturile de la bord, spații accesibile sporite și mesaje sonore și vizuale îmbunătățite, care vor îmbunătăți experiența pentru toți clienții. Noile trenuri pot funcționa la viteze de până la 125 mph, sunt mai durabile și oferă o tranziție fără întreruperi acolo unde înainte erau necesare schimbări de locomotivă care consumau timp.
Amtrak a selectat Siemens Mobility Inc. în 2021 pentru a produce trenuri noi, de ultimă generație, care respectă standardele Federal Railroad Administration Buy America. Numele oficial a fost anunțat alături de detaliile de proiectare în 2022. În vara anului 2023, Amtrak a executat o opțiune de contract pentru 10 trenuri suplimentare, ceea ce a adus comanda totală la 83. Astfel, a început producția noilor trenuri la unitatea Siemens Mobility din Sacramento, California, una dintre cel mai mari și mai durabile de acest gen, având panouri solare care furnizează cea mai mare parte a necesității de energie electrică.
„Amtrak este o parte integrantă a structurii națiunii noastre, iar Amtrak Airo va reprezenta un nou nivel de experiență pentru călătorii din toată America. În numele celor 4.500 de membri ai echipei noastre din America de Nord, suntem mândri să colaborăm cu Amtrak pentru a proiecta, construi și livra viitorul feroviar american”, a declarat Michael Cahill, președintele material rulant pentru Siemens Mobility North America.
Primul tren Amtrak Airo este programat să debuteze în 2026. Clienții vor experimenta noile trenuri Amtrak Airo pe Northeast Regional, Empire Service, Amtrak Virginia Services, Keystone Service, Amtrak Downeaster, Amtrak Cascades, Maple Leaf, New Haven-Springfield-Greenfield Service , Palmetto, Carolinian, Pennsylvanian, Vermonter, Ethan Allen Express și Adirondack.
O parte din finanțarea Amtrak pentru Investiții în Infrastructură și Locuri de Muncă va sprijini achiziția Amtrak Airo, care face parte dintr-o transformare mai amplă care va revoluționa experiența Amtrak.
Foto&info: Siemens Mobility
Producția noilor trenuri Amtrak Airo stimulează industria manufacturii din SUA pe măsură ce producția crește. Crearea de noi locuri de muncă, durabile, de inginerie și producție va ajuta comunitățile din întreaga țară cu utilizarea a peste 100 de furnizori în 31 de state și 16 furnizori doar în California, livrând peste 2000 de repere.
„Pe măsură ce construim pentru a susține cererea în creștere pentru călătoriile cu trenul, Amtrak Airo creează locuri de muncă chiar înainte ca trenurile să fie pe șine”, a declarat președintele Amtrak, Roger Harris. „Noile trenuri nu numai că vor oferi transport de clasă mondială pe rutele din întreaga țară, dar vor stimula economiile locale pe măsură ce revoluționăm experiența Amtrak.”
Noile trenuri vor crește calitatea călătoriei cu interioare spațioase, ferestre panoramice, mult spațiu pentru picioare, locuri duble și simple, prize dedicate, porturi USB și Wi-Fi la bord. Trenurile vor oferi, de asemenea, o accesibilitate mai mare cu lifturile de la bord, spații accesibile sporite și mesaje sonore și vizuale îmbunătățite, care vor îmbunătăți experiența pentru toți clienții. Noile trenuri pot funcționa la viteze de până la 125 mph, sunt mai durabile și oferă o tranziție fără întreruperi acolo unde înainte erau necesare schimbări de locomotivă care consumau timp.
Amtrak a selectat Siemens Mobility Inc. în 2021 pentru a produce trenuri noi, de ultimă generație, care respectă standardele Federal Railroad Administration Buy America. Numele oficial a fost anunțat alături de detaliile de proiectare în 2022. În vara anului 2023, Amtrak a executat o opțiune de contract pentru 10 trenuri suplimentare, ceea ce a adus comanda totală la 83. Astfel, a început producția noilor trenuri la unitatea Siemens Mobility din Sacramento, California, una dintre cel mai mari și mai durabile de acest gen, având panouri solare care furnizează cea mai mare parte a necesității de energie electrică.
„Amtrak este o parte integrantă a structurii națiunii noastre, iar Amtrak Airo va reprezenta un nou nivel de experiență pentru călătorii din toată America. În numele celor 4.500 de membri ai echipei noastre din America de Nord, suntem mândri să colaborăm cu Amtrak pentru a proiecta, construi și livra viitorul feroviar american”, a declarat Michael Cahill, președintele material rulant pentru Siemens Mobility North America.
Primul tren Amtrak Airo este programat să debuteze în 2026. Clienții vor experimenta noile trenuri Amtrak Airo pe Northeast Regional, Empire Service, Amtrak Virginia Services, Keystone Service, Amtrak Downeaster, Amtrak Cascades, Maple Leaf, New Haven-Springfield-Greenfield Service , Palmetto, Carolinian, Pennsylvanian, Vermonter, Ethan Allen Express și Adirondack.
O parte din finanțarea Amtrak pentru Investiții în Infrastructură și Locuri de Muncă va sprijini achiziția Amtrak Airo, care face parte dintr-o transformare mai amplă care va revoluționa experiența Amtrak.
Foto&info: Siemens Mobility