Alstom anunță că a semnat un contract de întreținere pe termen lung cu Alpha Trains Group, una dintre cele mai importante companii de închiriere de vehicule feroviare din Europa. Conform acestui acord, Alpha Trains a decis să aibă încredere în expertiza și know-how-ul Alstom pentru a menține o parte din flota sa de locomotive în următorii opt ani pe coridorul european. Colaborarea a început cu 50 de locomotive în octombrie 2021, iar datorită nivelului foarte înalt de performanță și calității întreținerii oferite de Alstom, această cifră a crescut până la 70 după doar câteva luni.
Acest contract pe termen lung cu Alstom permite Alpha Trains să ofere mai multă fiabilitate, disponibilitate și flexibilitate clienților săi din toată Europa prin întreținere preventivă și corectivă, acțiuni de îmbunătățire pe termen lung și acces la echipele mobile Alstom. Aceste echipe pot fi la fața locului foarte rapid în cazul unei avarii. Alstom are, de asemenea, o rețea extinsă de depozite în Europa, situate de-a lungul coridoarelor principale de transport feroviar de marfă, permițând o reducere a timpului de nefuncționare a activelor și o disponibilitate sporită a flotelor, o valoare crucială pentru clienții Alpha Trains.
https://www.alstom.com/press-releases-n ... pha-trains
Alstom Transport - Știri despre dezvoltarea companiei
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Merg...cu apa
https://soferidinromania.ro/nemtii-au-s ... tibil-apa/
https://soferidinromania.ro/nemtii-au-s ... tibil-apa/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Alstom deschide o nouă fabrică în Maroc pentru producția de cabine pentru trenuri
Alstom stimulează expansiunea industriei feroviare în Maroc investind 160 de milioane de dirhami pentru a construi o a doua fabrică feroviară, care va produce cabine de conducere pentru trenurile feroviare regionale și subterane. Această investiție va crea 200 de locuri de muncă directe între 2023 și 2025.
În 2020, Alstom Maroc a anunțat extinderea fabricii din Fez, iar în 2021, construirea unei a doua linii de producție. Șantierul din Fez produce cabluri electrice și transformatoare Mitrac și are 850 de angajați, dintre care 56% sunt femei. Această a doua fabrică va produce cabine de conducere și este pe deplin în concordanță cu angajamentul Grupului de a dezvolta ecosistemul feroviar marocan și de a construi expertiza feroviară locală.
„Suntem extrem de mândri că construim un nou sit industrial. Acesta este un prim exemplu al strategiei noastre de a proiecta și dezvolta un ecosistem local. Aș dori să mulțumesc tuturor echipelor pentru munca remarcabilă pe care au făcut-o în ultimele luni pentru a transforma aceste proiecte în realitate”, spune Mehdi Sahel, director general al Alstom Maroc.
Alstom Maroc a investit 320 de milioane de dirhami din 2019 pentru a-și crește operațiunile industriale, rezultând în livrarea a 25 de proiecte internaționale, cu un total de 1.200 de locuri de muncă ce vor fi create în sectorul feroviar până în 2025.
„Demonstrăm încă o dată angajamentul nostru de a construi o bază industrială feroviară în Maroc; Grupul Alstom a decis acum să-și ducă investițiile în Maroc cu un pas mai departe, prin crearea unui al doilea site în Fez, pentru a produce cabine pentru trenuri regionale și subterane”, spune Mama Sougoufara, director general al Alstom MENAT. El adaugă: „Datorită transferului de tehnologie unică de la site-urile noastre internaționale, vom putea crea un centru feroviar marocan cu expertiză de clasă mondială. Suntem un jucător local consacrat și avem încredere în viitorul Marocului.”
Cu aproximativ 950 de angajați în Maroc, Alstom a fost responsabil pentru mai multe proiecte majore în țară, inclusiv instalarea de semnalizare și livrarea a 190 de tramvaie Citadis X02 către orașele Rabat (66 de tramvaie) și Casablanca (124 de tramvaie), 12 Avelia. Trenuri Euroduplex pentru legătura feroviară de mare viteză dintre Tanger și Casablanca și 77 de locomotive Prima care oferă soluții optimizate pentru servicii de transport de marfă, călători și transport combinat.
Foto&info: Alstom
https://mobilitate.eu/alstom-fabrica-maroc-cabine/
Alstom stimulează expansiunea industriei feroviare în Maroc investind 160 de milioane de dirhami pentru a construi o a doua fabrică feroviară, care va produce cabine de conducere pentru trenurile feroviare regionale și subterane. Această investiție va crea 200 de locuri de muncă directe între 2023 și 2025.
În 2020, Alstom Maroc a anunțat extinderea fabricii din Fez, iar în 2021, construirea unei a doua linii de producție. Șantierul din Fez produce cabluri electrice și transformatoare Mitrac și are 850 de angajați, dintre care 56% sunt femei. Această a doua fabrică va produce cabine de conducere și este pe deplin în concordanță cu angajamentul Grupului de a dezvolta ecosistemul feroviar marocan și de a construi expertiza feroviară locală.
„Suntem extrem de mândri că construim un nou sit industrial. Acesta este un prim exemplu al strategiei noastre de a proiecta și dezvolta un ecosistem local. Aș dori să mulțumesc tuturor echipelor pentru munca remarcabilă pe care au făcut-o în ultimele luni pentru a transforma aceste proiecte în realitate”, spune Mehdi Sahel, director general al Alstom Maroc.
Alstom Maroc a investit 320 de milioane de dirhami din 2019 pentru a-și crește operațiunile industriale, rezultând în livrarea a 25 de proiecte internaționale, cu un total de 1.200 de locuri de muncă ce vor fi create în sectorul feroviar până în 2025.
„Demonstrăm încă o dată angajamentul nostru de a construi o bază industrială feroviară în Maroc; Grupul Alstom a decis acum să-și ducă investițiile în Maroc cu un pas mai departe, prin crearea unui al doilea site în Fez, pentru a produce cabine pentru trenuri regionale și subterane”, spune Mama Sougoufara, director general al Alstom MENAT. El adaugă: „Datorită transferului de tehnologie unică de la site-urile noastre internaționale, vom putea crea un centru feroviar marocan cu expertiză de clasă mondială. Suntem un jucător local consacrat și avem încredere în viitorul Marocului.”
Cu aproximativ 950 de angajați în Maroc, Alstom a fost responsabil pentru mai multe proiecte majore în țară, inclusiv instalarea de semnalizare și livrarea a 190 de tramvaie Citadis X02 către orașele Rabat (66 de tramvaie) și Casablanca (124 de tramvaie), 12 Avelia. Trenuri Euroduplex pentru legătura feroviară de mare viteză dintre Tanger și Casablanca și 77 de locomotive Prima care oferă soluții optimizate pentru servicii de transport de marfă, călători și transport combinat.
Foto&info: Alstom
https://mobilitate.eu/alstom-fabrica-maroc-cabine/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Alstom a finalizat caroseria cu numărul 5000 produsă la fabrica din Brazilia. Aici sunt produse și metrourile pentru Magistrala 5 din București
Alstom a anunțat astăzi că a atins o etapă vitală prin producția caroseriei cu numărul 5000 la uzina sa sale din Brazilia. Alstom produce trenuri și alte componente pentru industria feroviară de aproape 70 de ani în Brazilia. Punctul important a fost atins săptămâna aceasta la fabrica companiei din Taubaté, São Paulo și face parte din evoluția Alstom în proiecte de mobilitate în Brazilia și în întreaga lume.
Producția inițială a avut loc la vechea fabrică Alstom din cartierul Lapa din São Paulo, care a fost prima fabrică de trenuri din America Latină. Operațiunile companiei au fost ulterior transferate la uzina Taubaté, care a fost deschisă în 2015 și a fost extinsă în 2022. Această unitate este acum un centru de excelență în producția de vagoane de tren din oțel inoxidabil.
Din cele 5000 de unități produse, multe au mers la proiecte în interiorul Braziliei, inclusiv:
– Liniile 1 și 3 ale metroului São Paulo (produs între 1972 și 1989);
– RFFSA – Rede Ferroviária Federal Sociedade Anônima (produs între 1976 și 1982);
– Metroul Rio de Janeiro (produs între 1978 și 1984);
– Rio de Janeiro VLT (produs între 2015 și 2016).
Alstom Brazilia a produs, de asemenea, unele dintre aceste unități pentru proiecte internaționale, inclusiv: New York City Transit și California Amtrak Surfliner (SUA); Metrou Santiago (Chile); SBASE (Argentina); Metroul Chennai (India); și PRASA (Africa de Sud).
În prezent, compania avansează în livrarea totală a 36 de trenuri (288 de vagoane) pentru liniile 8 și 9 ViaMobilidade din São Paulo, pe lângă faptul că a început deja producția Liniei 6 pentru Metroul São Paulo. Portofoliul său de proiecte include și producția a:
– 13 trenuri (78 de vagoane) pentru noua Linie de Metrou București M5 (România);
– 35 de trenuri (140 de vagoane) pentru extinderea fazei 2 a liniei 7 de metrou Taipei (Taiwan);
– 29 de trenuri (116 vagoane) pentru Linia Circulară Taipei (Taiwan); și
– 37 de trenuri (185 de vagoane) pentru noua Linie 7 a metroului Santiago (Chile).
Unitatea industrială a Alstom din Taubaté este un centru de excelență în producția de structuri din oțel inoxidabil și este situată strategic într-un nod industrial, lângă două autostrăzi importante din țară, Dutra și Carvalho Pinto, și aproape de Portul Santos, cel mai mare complex portuar din America Latină.
Unitatea a fost responsabilă de producția a 27 de tramvaie Citadis pentru Rio de Janeiro, care au fost fabricate în timp record pentru Jocurile Olimpice de vară din Brazilia, demonstrând agilitatea, angajamentul și orientarea către client ale Alstom. Proiectul a fost al doilea din lume care are un sistem 100% fără catenare. După încheierea contractului VLT, fabrica a produs și vagoanele NS16 pentru metroul Santiago din Chile.
În noiembrie 2022, Alstom a inaugurat extinderea uzinei după o investiție de 100 milioane R$ care face parte din strategia de creștere a companiei după semnarea a șase contracte naționale și internaționale. Peste 170 de trenuri (peste 940 de vagoane) vor fi produse de Alstom în Taubaté pentru orașele São Paulo (Brazilia), Santiago (Chile), Taipei (Taiwan) și București (România), evidențiind capacitatea unității de a contribui pentru mobilitatea modernă nivel global. Pe lângă investițiile în uzina pentru a executa proiectele curente, compania a angajat aproximativ 750 de angajați în statul São Paulo, dintre care 700 lucrează la uzina Taubaté. Pentru aceasta, în jur de 500 de profesioniști au fost instruiți de către Serviciul Național de Învățare Industrială – SENAI Taubaté pentru a lucra direct în dezvoltarea de proiecte.
https://mobilitate.eu/alstom-5000-uzina-brazilia/
Alstom a anunțat astăzi că a atins o etapă vitală prin producția caroseriei cu numărul 5000 la uzina sa sale din Brazilia. Alstom produce trenuri și alte componente pentru industria feroviară de aproape 70 de ani în Brazilia. Punctul important a fost atins săptămâna aceasta la fabrica companiei din Taubaté, São Paulo și face parte din evoluția Alstom în proiecte de mobilitate în Brazilia și în întreaga lume.
Producția inițială a avut loc la vechea fabrică Alstom din cartierul Lapa din São Paulo, care a fost prima fabrică de trenuri din America Latină. Operațiunile companiei au fost ulterior transferate la uzina Taubaté, care a fost deschisă în 2015 și a fost extinsă în 2022. Această unitate este acum un centru de excelență în producția de vagoane de tren din oțel inoxidabil.
Din cele 5000 de unități produse, multe au mers la proiecte în interiorul Braziliei, inclusiv:
– Liniile 1 și 3 ale metroului São Paulo (produs între 1972 și 1989);
– RFFSA – Rede Ferroviária Federal Sociedade Anônima (produs între 1976 și 1982);
– Metroul Rio de Janeiro (produs între 1978 și 1984);
– Rio de Janeiro VLT (produs între 2015 și 2016).
Alstom Brazilia a produs, de asemenea, unele dintre aceste unități pentru proiecte internaționale, inclusiv: New York City Transit și California Amtrak Surfliner (SUA); Metrou Santiago (Chile); SBASE (Argentina); Metroul Chennai (India); și PRASA (Africa de Sud).
În prezent, compania avansează în livrarea totală a 36 de trenuri (288 de vagoane) pentru liniile 8 și 9 ViaMobilidade din São Paulo, pe lângă faptul că a început deja producția Liniei 6 pentru Metroul São Paulo. Portofoliul său de proiecte include și producția a:
– 13 trenuri (78 de vagoane) pentru noua Linie de Metrou București M5 (România);
– 35 de trenuri (140 de vagoane) pentru extinderea fazei 2 a liniei 7 de metrou Taipei (Taiwan);
– 29 de trenuri (116 vagoane) pentru Linia Circulară Taipei (Taiwan); și
– 37 de trenuri (185 de vagoane) pentru noua Linie 7 a metroului Santiago (Chile).
Unitatea industrială a Alstom din Taubaté este un centru de excelență în producția de structuri din oțel inoxidabil și este situată strategic într-un nod industrial, lângă două autostrăzi importante din țară, Dutra și Carvalho Pinto, și aproape de Portul Santos, cel mai mare complex portuar din America Latină.
Unitatea a fost responsabilă de producția a 27 de tramvaie Citadis pentru Rio de Janeiro, care au fost fabricate în timp record pentru Jocurile Olimpice de vară din Brazilia, demonstrând agilitatea, angajamentul și orientarea către client ale Alstom. Proiectul a fost al doilea din lume care are un sistem 100% fără catenare. După încheierea contractului VLT, fabrica a produs și vagoanele NS16 pentru metroul Santiago din Chile.
În noiembrie 2022, Alstom a inaugurat extinderea uzinei după o investiție de 100 milioane R$ care face parte din strategia de creștere a companiei după semnarea a șase contracte naționale și internaționale. Peste 170 de trenuri (peste 940 de vagoane) vor fi produse de Alstom în Taubaté pentru orașele São Paulo (Brazilia), Santiago (Chile), Taipei (Taiwan) și București (România), evidențiind capacitatea unității de a contribui pentru mobilitatea modernă nivel global. Pe lângă investițiile în uzina pentru a executa proiectele curente, compania a angajat aproximativ 750 de angajați în statul São Paulo, dintre care 700 lucrează la uzina Taubaté. Pentru aceasta, în jur de 500 de profesioniști au fost instruiți de către Serviciul Național de Învățare Industrială – SENAI Taubaté pentru a lucra direct în dezvoltarea de proiecte.
https://mobilitate.eu/alstom-5000-uzina-brazilia/