Siemens Mobility a deschis o nouă hală de compunere pentru trenuri la Viena
Siemens Mobility a pus în funcțiune cu succes o nouă hală de compunere a trenurilor în locația de afaceri din Viena. În prezent este cel mai vizibil semn al modernizării în curs a locației de producție din Viena. Pe lângă ridicarea halei, eforturile sunt deja în desfășurare pentru a continua digitalizarea și robotizarea. Procesele de fabricație sunt optimizate prin intermediul mai multor inițiative detaliate. Acest pachet de măsuri crește semnificativ competitivitatea locației comerciale vieneze și a Siemens Mobility în întregime. Ceremonia de inaugurare a șantierului, la care au participat politicieni regionali, a avut loc în primăvara anului 2021. Construcția ulterioară a fost executată în timpul funcționării standard a uzinei.
Noua hală va îmbunătăți în primul rând opțiunile de producție pentru metrourile dezvoltate și fabricate la Viena. În plus, poate fi folosită și pentru alte proiecte, cum ar fi de exemplu din domeniul vagoanelor. Hala cu șine dublă și noua cale exterioară este conectată direct la rețeaua feroviară din Austria. Vagoanele individuale vor fi în viitor asamblate ca trenuri direct în fabrică, vor fi supuse testării statice la fața locului și vor fi apoi transportate în alte locații prin intermediul rețelei feroviare ecologice pentru testare dinamică. În trecut, vagoanele trebuiau transportate individual cu mai multe camioane. Modernizarea fabricii este, prin urmare, și o contribuție semnificativă pentru mai multă durabilitate, deoarece un alt volum semnificativ de emisii de CO2 va fi redus.
Uzina Siemens Mobility produce în principal vagoane de călători și metrouri, de exemplu trenuri de noapte pentru compania feroviară austriacă ÖBB sau metrouri pentru Viena, Munchen, Riad sau Bangkok. Având sediul central pentru metrouri, precum și propriul departament de inginerie, locația de afaceri vieneză Siemens Mobility are un personal de aproximativ 1.400 de angajați și formează numeroși ucenici.
https://mobilitate.eu/siemens-mobility-hala-viena/
Siemens Mobility - Știri despre dezvoltarea companiei
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility va realiza un megaproiect de 2000 km de rețea feroviară de mare viteză în Egipt
Siemens Mobility și partenerii săi din consorțiu Orascom Construction și The Arab Contractors au semnat un contract cu Autoritatea Națională Egipteană pentru Tuneluri (NAT), o autoritate guvernamentală aflată sub jurisdicția Ministerului Transporturilor din Egipt, pentru a crea a șasea cea mai mare viteză feroviară din lume. Cota Siemens Mobility a contractului combinat este de 8,1 miliarde EUR și include contractul inițial de 2,7 miliarde EUR pentru prima linie semnat la 1 septembrie 2021.
Rețeaua feroviară de mare viteză, de 2.000 de kilometri, va conecta 60 de orașe din întreaga țară, cu trenuri care pot circula cu până la 230 km/h. Aceasta înseamnă că aproximativ 90% dintre egipteni vor avea acces la acest sistem feroviar modern, sigur și integrat. Cu o schimbare modală către transportul feroviar, rețeaua complet electrificată va reduce emisiile de carbon cu 70% în comparație cu transportul actual cu mașini sau autobuze, sprijinind în continuare eforturile Egiptului de a-și transforma mobilitatea într-una mai durabilă. Împreună cu partenerii de lucrări civile Orascom Construction și The Arab Contractors, Siemens Mobility va oferi serviciile sale complete la cheie pentru a proiecta, instala, pune în funcțiune și întreține întregul sistem timp de 15 ani.
Rețeaua egipteană de mare viteză va consta din trei linii: deja anunțat „Canalul Suez pe șine”, o linie de 660 de kilometri care leagă orașele-port Ain Sokhna de la Marea Roșie de Marsa Matrouh și Alexandria de la Marea Mediterană, continuat cu cele două linii de cale ferată ce au fost semnate astăzi. A doua linie va avea aproximativ 1.100 de kilometri și va rula între Cairo și Abu Simbel, lângă granița cu Sudanul, legând mega orașul de centrele economice în creștere din sud. În plus, va permite dezvoltarea comunităților în sus și în josul Nilului, ceea ce va oferi ulterior oportunități suplimentare pentru a înflori întreprinderile mici și de familie. A treia linie va acoperi 225 de kilometri. Această linie va conecta siturile arheologice din Luxor, din patrimoniul mondial, de Hurghada de lângă Marea Roșie. În plus, această legătură feroviară va îmbunătăți semnificativ eficiența și durabilitatea transportului de mărfuri și materiale între portul Safaga și locațiile din interior.
Pentru a sprijini instalarea rețelei feroviare, consorțiul va crea direct până la 40 de mii de locuri de muncă în Egipt, cu alte 6.700 la furnizorii egipteni și indirect prin economia egipteană mai largă. Pentru a echipa întreaga rețea feroviară, Siemens Mobility va livra trenuri pe baza platformelor sale de produse. Aceasta include 41 de trenuri de mare viteză Velaro cu opt vagoane, 94 de trenuri regionale Desiro de mare capacitate cu patru vagoane și 41 de locomotive de marfă Vectron. Pe toate cele trei linii, Siemens Mobility va instala un sistem de semnalizare sigur și fiabil bazat pe tehnologia European Train Control System (ETCS) Nivel 2, precum și sistemul de alimentare care va furniza energie eficientă și continuă.
Siemens Mobility va furniza cele mai recente produse și platforme digitale care vor optimiza operațiunile în întreaga rețea pentru trenuri, infrastructura feroviară și subsisteme. Aplicația digitală Railigent va fi utilizată pentru a oferi un management complet și întreținere a activelor pentru a garanta cea mai înaltă disponibilitate. Depourile digitalizate vor permite procese fără întreruperi, de la identificarea problemelor până la corectare. Soluțiile automatizate de ticketing, stație digitală și management al energiei vor ajuta la îndeplinirea provocărilor legate de capacitatea și eficiența stațiilor.
Foto&info: Siemens Mobility
Siemens Mobility și partenerii săi din consorțiu Orascom Construction și The Arab Contractors au semnat un contract cu Autoritatea Națională Egipteană pentru Tuneluri (NAT), o autoritate guvernamentală aflată sub jurisdicția Ministerului Transporturilor din Egipt, pentru a crea a șasea cea mai mare viteză feroviară din lume. Cota Siemens Mobility a contractului combinat este de 8,1 miliarde EUR și include contractul inițial de 2,7 miliarde EUR pentru prima linie semnat la 1 septembrie 2021.
Rețeaua feroviară de mare viteză, de 2.000 de kilometri, va conecta 60 de orașe din întreaga țară, cu trenuri care pot circula cu până la 230 km/h. Aceasta înseamnă că aproximativ 90% dintre egipteni vor avea acces la acest sistem feroviar modern, sigur și integrat. Cu o schimbare modală către transportul feroviar, rețeaua complet electrificată va reduce emisiile de carbon cu 70% în comparație cu transportul actual cu mașini sau autobuze, sprijinind în continuare eforturile Egiptului de a-și transforma mobilitatea într-una mai durabilă. Împreună cu partenerii de lucrări civile Orascom Construction și The Arab Contractors, Siemens Mobility va oferi serviciile sale complete la cheie pentru a proiecta, instala, pune în funcțiune și întreține întregul sistem timp de 15 ani.
Rețeaua egipteană de mare viteză va consta din trei linii: deja anunțat „Canalul Suez pe șine”, o linie de 660 de kilometri care leagă orașele-port Ain Sokhna de la Marea Roșie de Marsa Matrouh și Alexandria de la Marea Mediterană, continuat cu cele două linii de cale ferată ce au fost semnate astăzi. A doua linie va avea aproximativ 1.100 de kilometri și va rula între Cairo și Abu Simbel, lângă granița cu Sudanul, legând mega orașul de centrele economice în creștere din sud. În plus, va permite dezvoltarea comunităților în sus și în josul Nilului, ceea ce va oferi ulterior oportunități suplimentare pentru a înflori întreprinderile mici și de familie. A treia linie va acoperi 225 de kilometri. Această linie va conecta siturile arheologice din Luxor, din patrimoniul mondial, de Hurghada de lângă Marea Roșie. În plus, această legătură feroviară va îmbunătăți semnificativ eficiența și durabilitatea transportului de mărfuri și materiale între portul Safaga și locațiile din interior.
Pentru a sprijini instalarea rețelei feroviare, consorțiul va crea direct până la 40 de mii de locuri de muncă în Egipt, cu alte 6.700 la furnizorii egipteni și indirect prin economia egipteană mai largă. Pentru a echipa întreaga rețea feroviară, Siemens Mobility va livra trenuri pe baza platformelor sale de produse. Aceasta include 41 de trenuri de mare viteză Velaro cu opt vagoane, 94 de trenuri regionale Desiro de mare capacitate cu patru vagoane și 41 de locomotive de marfă Vectron. Pe toate cele trei linii, Siemens Mobility va instala un sistem de semnalizare sigur și fiabil bazat pe tehnologia European Train Control System (ETCS) Nivel 2, precum și sistemul de alimentare care va furniza energie eficientă și continuă.
Siemens Mobility va furniza cele mai recente produse și platforme digitale care vor optimiza operațiunile în întreaga rețea pentru trenuri, infrastructura feroviară și subsisteme. Aplicația digitală Railigent va fi utilizată pentru a oferi un management complet și întreținere a activelor pentru a garanta cea mai înaltă disponibilitate. Depourile digitalizate vor permite procese fără întreruperi, de la identificarea problemelor până la corectare. Soluțiile automatizate de ticketing, stație digitală și management al energiei vor ajuta la îndeplinirea provocărilor legate de capacitatea și eficiența stațiilor.
Foto&info: Siemens Mobility