Stadler - Știri și informatii despre tehnologiile companiei

Proiecte, inovații și tehnologii legate de transportul feroviar
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4772
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Ian 13, 2023 10:52 pm

Stadler va echipa cu ETCS Guardia trenurile de lucru ale DB

Stadler a câștigat licitația pentru implementarea soluției sale de control al trenurilor GUARDIA (ETCS Baseline 3.6.0) pentru până la 80 de vehicule speciale și trenuri de lucru aparținând DB Netz AG. Inițial, sistemul va fi montat în opt vehicule de întreținere și service de cale ferată din seriile 711.1 și 741.X care vor fi utilizate în rețelele DB Netz AG din Germania și Elveția începând cu 2024.

Comanda include o opțiune pentru până la un alte 72 de vehicule. Acest proiect de modernizare este al doilea unde GUARDIA este montat în vehiculele Deutsche Bahn, primul fiind Laboratorul DB Advanced Train din seria BR 605 care a fost expus la Innotrans 2022, iar două locomotive de tip BR 185.2 au fost, de asemenea, echipate cu GUARDIA în timpul unei proiect pilot. Acest lucru crește considerabil fiabilitatea și siguranța acelor vehicule de întreținere și service de cale care sunt echipate cu acest sistem, deoarece, în comparație cu versiunile ETCS mai vechi, ETCS Baseline 3.6.0 vine cu funcții operative suplimentare. Acestea conduc la economii de timp și permit utilizarea mai eficientă a vehiculelor.

Sistemul de control al trenurilor GUARDIA ETCS este aprobat și este utilizat în mai multe țări, de exemplu pe noile trenuri FLIRT ale BLS AG din Elveția din 2021 și, de asemenea, în Germania, Polonia, Ungaria, Slovenia și Țările de Jos. Cea mai recentă versiune Baseline 3.6.0 a fost deja aprobată pentru Germania și Țările de Jos.

https://mobilitate.eu/stadler-etcs-trenurile-db/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 545
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Ian 14, 2023 11:30 pm

Inteleg ca si o masina clasa 101 a DB Systemtechnik va fi echipata cu ETCS Level 2 Baseline 3, nu m-ar mira ca furnizorul sa fie tot Stadler.
Scrie răspuns

Înapoi la “Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar”