Chinezii de la CRRC prezintă locomotiva Bison construită pentru Rail Cargo Ungaria din lotul de 20

Mobilitate.eu prezintă companiile și tehnologiile aduse la InnoTrans Berlin 2022
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6279
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Sep 24, 2022 8:53 pm

În anul 2021, Rail Cargo Ungaria a primit de la CRRC prima locomotivă electrică și cu baterii produsă de fabrica din China pentru piața din Europa. Locomotiva a fost testată începând cu 2021 static și dinamic pentru a obține toate certificările europene, fiind testată inclusiv în laboratoarele DB Systemtechnik din Minden. Au fost de asemenea realizate teste pentru sistemele de frânare, teste în poligonul feroviar și alte operațiuni care s-au derulat aproape 2000 de ore. Testele necesare sunt extinse, fiind prima dată când o locomotivă din China trebuie să se supună tuturor reglementărilor din Europa, până în prezent industria din China producând material rulant total neconform pentru piața europeană.

Locomotiva are o putere de 5600 kW, o viteză maximă de 140 km/h, lungimea peste tampoane 19,47 m și distanța dintre centrele boghiurilor 9,5 m. Supercapacitorii, acționând ca un fel de modul „last mile”, au o capacitate de 200 kWh. Locomotiva trebuie să poată parcurge singură cel puțin 10 km, fără alimentare de la un fir aerian.
Conform contractului semnat în octombrie 2019 între Rail Cargo Hungaria și CRRC, compania chineză trebuie să pună la dispoziție varianta finală autorizată total în decurs de 36 de luni, totalizând două locomotive, echipamentele și licențele adiacente și specializarea personalului din Ungaria pentru operarea acestora.

În conformitate cu contractul, Rail Cargo Hungaria urmează să închirieze locomotivele pe o perioadă de patru ani. Dacă locomotivele îndeplinesc performanțele așteptate, Rail Cargo Hungaria poate apela la un leasing suplimentar sau chiar o opțiune de cumpărare pentru încă 20 de locomotive.

DSC_6962.jpg
DSC_6962.jpg (264.08 KiB) Vizualizat de 553 ori
DSC_6959.jpg
DSC_6959.jpg (239.13 KiB) Vizualizat de 553 ori
DSC_6958.jpg
DSC_6958.jpg (199.87 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110519.jpg
20220920_110519.jpg (156.74 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110512.jpg
20220920_110512.jpg (226.28 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110510.jpg
20220920_110510.jpg (206.85 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110436.jpg
20220920_110436.jpg (187.42 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110431.jpg
20220920_110431.jpg (248.74 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110419.jpg
20220920_110419.jpg (209.73 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110410.jpg
20220920_110410.jpg (215.16 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110401.jpg
20220920_110401.jpg (200.99 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110358.jpg
20220920_110358.jpg (248.18 KiB) Vizualizat de 553 ori
20220920_110349.jpg
20220920_110349.jpg (209.97 KiB) Vizualizat de 553 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6279
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Sep 24, 2022 8:54 pm

Postul de conducere

20220920_110315.jpg
20220920_110315.jpg (121.39 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110309.jpg
20220920_110309.jpg (105.96 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110306.jpg
20220920_110306.jpg (80.78 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110258.jpg
20220920_110258.jpg (155.77 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110249.jpg
20220920_110249.jpg (145.7 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110232.jpg
20220920_110232.jpg (158.06 KiB) Vizualizat de 552 ori
20220920_110228.jpg
20220920_110228.jpg (131.74 KiB) Vizualizat de 552 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu”