Skoda a lansat în premieră la InnoTrans 2022 noul tramvai ForCity Smart 36T, dintr-un lot de 80 de unutăți ce vor fi livrate în următorii ani către operatorul german Rhein Neckar Verkehr. Acestea vor opera în Heidelberg și Ludwigshafen. Cele 80 de tramvaie vor fi de 30, 40 și 60 metri, contractul având posibilitatea de prelungire cu alte 34 de tramvaie. Noile ForCity Smart 36T este bidirecțional, cu podea coborâtă și un sistem deja patentat de Skoda cu boghiuri pivotante. În configurația pentru Rhein Neckar Verkehr tramvaiele vin pe ecartament de 1000mm. Valoarea finală a contractului este de 250 milioane de euro.
Tehnic, vagoanele au puteri diferite în funcție de configurație, cele de 30m sunt acționate cu 680 kW, cele de 40m cu motoare de 1020 kW și cele de 60m cu motoare de 1360 kW. Viteza maximă la care vor opera este de 80 km/h. Au câte două locuri pentru persoane cu dizabilități și o capacitate de 178, 244, 368 călători, pentru dimensiunile fiecărui tip. Noile tramvaie vor fi puse în circulație după testarea și omologarea modelelor, care va avea loc până în primăvara anului 2023.
Skoda a lansat în premieră tramvaiul ForCity Smart 36T pentru Rhein Neckar Verkehr
Mobilitate.eu prezintă companiile și tehnologiile aduse la InnoTrans Berlin 2022
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6431
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6431
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Interior
- 20220921_091612.jpg (131.07 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091558.jpg (203.34 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091555.jpg (92.14 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091542.jpg (162.26 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091535.jpg (141.68 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091531.jpg (182.31 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091522.jpg (132.48 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091515.jpg (185.2 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091510.jpg (171.65 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091508.jpg (157.65 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091504.jpg (156.84 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091500.jpg (176.85 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091443.jpg (185.81 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091440.jpg (205.9 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091436.jpg (177.83 KiB) Vizualizat de 1659 ori
- 20220921_091434.jpg (132.37 KiB) Vizualizat de 1659 ori
Înapoi la “InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bd 1 Decembrie 1918, Bd Basarabia, Calea Călărașilor, Bd Corneliu Coposu, Bucla Titan, Camil Ressu, Calea Dudesti, Octavian Goga, Nerva Traian, Șincai, Șerban Vodă, zona Piata Obor - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 3 - Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bd. Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 13 – Bulevardul Ferdinand I (între Mihai Bravu și Traian) - 0,690 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 15 – Strada Dristorului - 0,220 km cale simpla
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Rețeaua de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar