Cu modelele DE18 și DM20 expuse CRRC Vossloh Locomotives devine CRRC Vossloh Rolling Stock
Scris: Sâm Sep 24, 2022 8:03 pm
Vândută în 2020 către CRRC Zhuzhou Locomotive, divizia de locomotive a Vosslog primește un nou nume cu ocazia InnoTrans 2022. Astfel, noua entitate se numește CRRC Vossloh Rolling Stock, prezentă la expoziția din Berlin cu două locomotive modele DE18 și DM20.
Cu locomotiva sa hibridă Modula – DM20, Vossloh Rolling Stock urmărește să meargă mai departe cu dezvoltarea locomtivelor ecologice și își propune conceptul inovator de platformă în primul rând către sarcinile viitoare de transport care combină direct serviciile de manevră și transportul de mărfuri. Indiferent de forma de stocare a energiei care predomină în viitor – motorină, baterii, pile de combustie cu hidrogen sau motorul cu piston mai durabil alimentat cu hidrogen – platforma modulară a Modula este gata să integreze atât stocarea energiei actuale, cât și viitoare tehnologii de generare. Configurația hibridă a locomotivei poate fi aleasă în funcție de domeniul specific de utilizare.
Tracțiunea de înaltă performanță a locomotivei sub catenară și puterea configurată optim a surselor de energie secundare (de exemplu, motor diesel sau baterie de tracțiune) oferă costuri de energie constant mai mici atunci când se operează pe linii secundare sau la remorcarea trenurilor de întreținere a căii, oferind în același timp o manevră foarte bună. capabilități. Deoarece modul de funcționare poate fi schimbat rapid în timp ce locomotiva se deplasează de la catenară la modulul de stocare a energiei la bord sau modulul diesel, principiul locomotivei hibride extinde raza de activitate și, în același timp, asigură o amprentă mai bună asupra mediului și reduce costurile. Energia de frânare poate fi, de asemenea, reintrodusă în rețeaua catenară sau în bateria de tracțiune: ceva ce nu a fost niciodată posibil cu locomotivele pur diesel.
Eficiența optimizată a sistemului de propulsie și a sistemelor auxiliare contribuie și mai mult la creșterea rentabilității Modula. Prin integrarea modulelor de stocare a energiei precum baterii sau motorină prin utilizarea de interfețe standardizate și validate, arhitectura vehiculului permite implementarea flexibilă a diferitelor surse de energie și, de asemenea, facilitează accesul universal la rețea.
În cadrul InnoTrans 2022, CRRC Vossloh a anunțat că a primit o comandă pentru locomotive Modula DM20 din partea companiei Schweerbau, un trust care construiește, modernizează și proiectează căi ferate și infrastructure feroviare. De asemenea, compania IGE Bahn a lansat un parteneriat pentru a achiziționa locomotive de acest tip.
Cu locomotiva sa hibridă Modula – DM20, Vossloh Rolling Stock urmărește să meargă mai departe cu dezvoltarea locomtivelor ecologice și își propune conceptul inovator de platformă în primul rând către sarcinile viitoare de transport care combină direct serviciile de manevră și transportul de mărfuri. Indiferent de forma de stocare a energiei care predomină în viitor – motorină, baterii, pile de combustie cu hidrogen sau motorul cu piston mai durabil alimentat cu hidrogen – platforma modulară a Modula este gata să integreze atât stocarea energiei actuale, cât și viitoare tehnologii de generare. Configurația hibridă a locomotivei poate fi aleasă în funcție de domeniul specific de utilizare.
Tracțiunea de înaltă performanță a locomotivei sub catenară și puterea configurată optim a surselor de energie secundare (de exemplu, motor diesel sau baterie de tracțiune) oferă costuri de energie constant mai mici atunci când se operează pe linii secundare sau la remorcarea trenurilor de întreținere a căii, oferind în același timp o manevră foarte bună. capabilități. Deoarece modul de funcționare poate fi schimbat rapid în timp ce locomotiva se deplasează de la catenară la modulul de stocare a energiei la bord sau modulul diesel, principiul locomotivei hibride extinde raza de activitate și, în același timp, asigură o amprentă mai bună asupra mediului și reduce costurile. Energia de frânare poate fi, de asemenea, reintrodusă în rețeaua catenară sau în bateria de tracțiune: ceva ce nu a fost niciodată posibil cu locomotivele pur diesel.
Eficiența optimizată a sistemului de propulsie și a sistemelor auxiliare contribuie și mai mult la creșterea rentabilității Modula. Prin integrarea modulelor de stocare a energiei precum baterii sau motorină prin utilizarea de interfețe standardizate și validate, arhitectura vehiculului permite implementarea flexibilă a diferitelor surse de energie și, de asemenea, facilitează accesul universal la rețea.
În cadrul InnoTrans 2022, CRRC Vossloh a anunțat că a primit o comandă pentru locomotive Modula DM20 din partea companiei Schweerbau, un trust care construiește, modernizează și proiectează căi ferate și infrastructure feroviare. De asemenea, compania IGE Bahn a lansat un parteneriat pentru a achiziționa locomotive de acest tip.