Stadler a prezentat rama cu baterii IPEMU pentru Marea Britanie

Mobilitate.eu prezintă companiile și tehnologiile aduse la InnoTrans Berlin 2022
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 6:21 pm

O unitate electrică multiplă alimentată independent (IPEMU), alimentată de la baterie, este unul dintre cele șapte vehicule pe care Stadler le-a prezentat la InnoTrans 2022. Comandat de Regiunea Liverpool City, acest tren inovator este primul de acest tip care operează în Marea Britanie și demonstrează angajamentul lui Stadler față de decarbonizare și atingerea emisiilor zero. Le permite clienților să extindă operațiunile pe linii neelectrificate și să evite lucrările de infrastructură. Regiunea Liverpool City a comandat șapte IPEMU, precum și 46 de EMU METRO din clasa 777, pentru rețeaua Merseyrail din nord-vestul Angliei, înlocuind în întregime flota veche.

IPEMU-urile au potențialul de a înlocui unitățile alimentate cu motorină, ajutând clienții să reducă emisiile de carbon. Acestea pot rula pe linii neelectrificate, permițând clienților să extindă operațiunile, ceea ce înseamnă că modernizările costisitoare ale infrastructurii pot fi prevenite. Pasagerii pot evita schimbarea trenurilor pentru a face călătoria mai ușoară, mai convenabilă și mai atractivă, ceea ce, la rândul său, încurajează mai mulți oameni să ia trenul.

Capabil să atingă o viteză de 80 km/h când este complet încărcat și să parcurgă o distanță de 55 km cu o singură încărcare a bateriei, IPEMU se bazează pe Clasa 777 și își păstrează toate funcționalitățile de bază. Are același interior și niveluri ridicate de confort pentru pasageri și poate transporta același număr de pasageri. Calitatea călătoriei este lină, iar pasagerii nu vor observa trecerea de la modul EMU la modul IPEMU.

IPEMU este echipat cu un sistem de stocare a energiei pe bază de baterii. Echipamentul nou de tracțiune a bateriei este montat în cadru, iar sistemul de răcire este amplasat pe acoperiș. În timp ce un IPEMU rulează pe rețeaua electrificată, bateriile pot fi încărcate de pe a treia șină, precum și prin frânare regenerativă. IPEMU-urile pot fi reîncărcate în mai puțin de 15 minute, iar bateriile sunt capabile să treaca prin mai mult de 10.000 de cicluri de încărcare/descărcare.
DSC_6801.jpg
DSC_6801.jpg (218.34 KiB) Vizualizat de 485 ori
DSC_6754.jpg
DSC_6754.jpg (206.44 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123256.jpg
20220920_123256.jpg (185.18 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123245.jpg
20220920_123245.jpg (197.28 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123243.jpg
20220920_123243.jpg (177.43 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123238.jpg
20220920_123238.jpg (177.72 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123233.jpg
20220920_123233.jpg (176.2 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123227.jpg
20220920_123227.jpg (164.68 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123225.jpg
20220920_123225.jpg (187.41 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123217.jpg
20220920_123217.jpg (224.5 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_123204.jpg
20220920_123204.jpg (188.79 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_122507.jpg
20220920_122507.jpg (266.48 KiB) Vizualizat de 485 ori
20220920_122503.jpg
20220920_122503.jpg (249.27 KiB) Vizualizat de 485 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 6:21 pm

Cabina

20220920_123137.jpg
20220920_123137.jpg (133.29 KiB) Vizualizat de 484 ori
20220920_123133.jpg
20220920_123133.jpg (100.08 KiB) Vizualizat de 484 ori
20220920_123112.jpg
20220920_123112.jpg (165.04 KiB) Vizualizat de 484 ori
20220920_123109.jpg
20220920_123109.jpg (143.73 KiB) Vizualizat de 484 ori
20220920_123101.jpg
20220920_123101.jpg (136.84 KiB) Vizualizat de 484 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 6:22 pm

Interior

20220920_123056.jpg
20220920_123056.jpg (95.25 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_123037.jpg
20220920_123037.jpg (102.98 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_123016.jpg
20220920_123016.jpg (161.09 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122954.jpg
20220920_122954.jpg (168.2 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122929.jpg
20220920_122929.jpg (189.67 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122925.jpg
20220920_122925.jpg (174.53 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122921.jpg
20220920_122921.jpg (185.5 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122919.jpg
20220920_122919.jpg (165.58 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122915.jpg
20220920_122915.jpg (180.11 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122910.jpg
20220920_122910.jpg (183.59 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122906.jpg
20220920_122906.jpg (122.68 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122848.jpg
20220920_122848.jpg (181.9 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122845.jpg
20220920_122845.jpg (158.73 KiB) Vizualizat de 483 ori
20220920_122836.jpg
20220920_122836.jpg (165.17 KiB) Vizualizat de 483 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu”