Producătorii de vagoane de marfă prezintă cele mai noi soluții constructive și adaptate pentru Digital Automatic Couplin

Mobilitate.eu prezintă companiile și tehnologiile aduse la InnoTrans Berlin 2022
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 4:15 pm

Producători importanți de vagoane pentru transportul de marfă au fost prezenți la InnoTrans 2022, aceștia au adus ultimele inovații, principalele noutăți fiind reprezentate de soluțiile constructive care vor duce la ușurarea trenurilor și tracțiunii, dar și la reducerea amprentei asupra mediului, de la construcție, pe toata durata de viață și la casare. Mai mult, anul acesta au apărut și primele vagoane echipate cu Digital Automatic Coupling, noul sistem de cuplare pentru garniturile de marfă, ce va fi implementat în curând la nivel european.

Vagonul scurt și ușor Faccns produs de Durd Dakovic va ajuta pentru transporturile ușoare și pe distanțe scurte, ușurând tracțiunea și uzura asupra liniilor. Viteza maximă a vagonului este de 120 km/h incărcat, are un volum de încărcare de 48 metri cubi și o încărcare pe osiede 22,5 tone. Ca sistem de cuplare corespunde standardului pentru Digital Automatic Coupling UIC 530-1 4a.

20220920_112146.jpg
20220920_112146.jpg (193.22 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_112127.jpg
20220920_112127.jpg (331.95 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_112119.jpg
20220920_112119.jpg (149.71 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_112105.jpg
20220920_112105.jpg (205.5 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_112011.jpg
20220920_112011.jpg (213.79 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_112004.jpg
20220920_112004.jpg (202.55 KiB) Vizualizat de 850 ori
20220920_111955.jpg
20220920_111955.jpg (109.42 KiB) Vizualizat de 850 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 4:22 pm

Vagonul Sggnss 80 prezentat la InnoTrans produs de Walbo Wagons este cel mai mare lung vagon platformă pe 4 osii produs. Are capacitatea de a transporta unități de 20, 30 și 40 inchi ce corespund standardelor IRS 50592. Lungimea totală a vagonului, între cuple este de 25,940 metri. Are o încărcare maximă pe osie de 22,5 tone și boghiuri Y25Ls. Viteza maximă de operare este de 120 km/h iar numărul maxim posibil de vagoane într-un tren compus doar din Sggnss 80 este de 26.

20220920_104713.jpg
20220920_104713.jpg (206.43 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_104709.jpg
20220920_104709.jpg (210.35 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_104704.jpg
20220920_104704.jpg (227.68 KiB) Vizualizat de 848 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 4:25 pm

Ermewa a expus un vagon Talns, echipat cu un prototip Digital Automatic Coupling.

DSC_6929.jpg
DSC_6929.jpg (220.24 KiB) Vizualizat de 847 ori
DSC_6928.jpg
DSC_6928.jpg (266.98 KiB) Vizualizat de 847 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 4:33 pm

Producătorul de echipamente pentru vagoane pentru transportul lichidelor Fort Vale și producătorul de vagoane Chemet au prezentat vagonul Zags 117 metri cubi, echipat cu o serie de sisteme și funcții inovative. Sistemele de frânare și valve sunt produse de Knorr Bremse, pompele și sistemele hidraulice de WLS și Fort Wale, iar sistemul de cuplare automată este Dellner. Vagonul este proiectat pentru transportul gazelor lichefiate și a tuturor grupelor de gaze periculoase din categoria RID 2.

20220920_104834.jpg
20220920_104834.jpg (239.62 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104830.jpg
20220920_104830.jpg (223.08 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104827.jpg
20220920_104827.jpg (105.86 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104819.jpg
20220920_104819.jpg (239.23 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104811.jpg
20220920_104811.jpg (139.25 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104803.jpg
20220920_104803.jpg (163.62 KiB) Vizualizat de 846 ori
20220920_104742.jpg
20220920_104742.jpg (272.32 KiB) Vizualizat de 846 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 4:51 pm

Erciyas prezintă vagonul Zans echipat cu Digital Automatic Coupling și soluții inovative de monitorizare și control. Vagonul are implementat sistemul Digital Automatic Coupling CargoFlex dezvoltat de Voith. Vine cu un sistem digital ce monitorizează greutatea, locația, temperatura și încărcarea. Vagoanele produse de Erciyas corespund reglementărilor TSI, dar și standardelor RID, UIC și EN.

20220920_111224.jpg
20220920_111224.jpg (159.74 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111212.jpg
20220920_111212.jpg (146.88 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111153.jpg
20220920_111153.jpg (115.59 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111140.jpg
20220920_111140.jpg (134.82 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111053.jpg
20220920_111053.jpg (133.83 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111044.jpg
20220920_111044.jpg (223 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111025.jpg
20220920_111025.jpg (222.02 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111020.jpg
20220920_111020.jpg (108.52 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111018.jpg
20220920_111018.jpg (196.01 KiB) Vizualizat de 839 ori
20220920_111013.jpg
20220920_111013.jpg (216.82 KiB) Vizualizat de 839 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 5:22 pm

Tatravagonka Poprad a prezentat mai multe vagoane, printre care o platformă XL c lungimea de 25,94 metri, pentru transportul containerelor de 80 sau a câte două containere de 40. Vagoanele oferă o variație de 30 combinații de încărcare. Vagonul este prezentat ca unul silențios de 78 de decibeli și oferă o reducere a consumului pe tracțiune pentru garnituri lungi, cu până la 20%. De asemenea a prezentat un vagon Tadns pentru VTG, un vagon Snps pentru transportul buștenilor și lemnului, produs pentru Setg, dar și un vagon de mare capacitate, Habbiillns pentru Europes Rail, echipat cu sisteme digitale de monitorizare. Pentru DB Cargo, Tatravagonka propune o platformă Sagmms pe 6 osii, pentru transportul produselor grele, cum ar fi laminatele de oțel sau produsele metalice grele. Toate vagoanele sunt echipate cu sisteme digitale de monitorizare și DAC Ready.

DSC_6758.jpg
DSC_6758.jpg (198.03 KiB) Vizualizat de 833 ori
DSC_6746.jpg
DSC_6746.jpg (202.7 KiB) Vizualizat de 833 ori
DSC_6732.jpg
DSC_6732.jpg (177.73 KiB) Vizualizat de 833 ori
DSC_6730.jpg
DSC_6730.jpg (205.45 KiB) Vizualizat de 833 ori
DSC_6729.jpg
DSC_6729.jpg (198.34 KiB) Vizualizat de 833 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 5:35 pm

Nymwag propun un vagon Faccns 49 și un vagon platformă pentru transportul remorcilor auto pe calea ferată. Vagoanele sunt de asemenea DAC Ready. Compania mai are în portofoliu o gamă largă de vagoane hooper și cisterne, dar și platforme pentru transportul diferitelor mărfuri.

DSC_6742.jpg
DSC_6742.jpg (213.51 KiB) Vizualizat de 830 ori
DSC_6734.jpg
DSC_6734.jpg (280.04 KiB) Vizualizat de 830 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4774
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Sep 28, 2022 5:42 pm

Pentru transportul multimodal, Schmitz Cargobull vine cu soluția EcoFlex, care aduce un nou design aerodinamic pentru remorcile camioanelor care sunt transportate pe calea ferată. Astfel, în capătul din sensul de mers al trenului, acoperisul remorcii are o formă aerodinamică pentru a reduce frecarea și a ajuta la un consum mai redus de energie în timpul tracțiunii trenului.

DSC_6733.jpg
DSC_6733.jpg (214.52 KiB) Vizualizat de 828 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu”