Tramvaiele V3A-93-CH-PPC
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5916
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Evident ca se mai redeschide, ca mai dureaza pana incep alte lucrari in zona. Cel mai devreme la vara, desi probabil se vor duce spre finalul anului pentru ca vor fi finantate intai tronsoanele semnate in licitatia mare de 50 km.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5916
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai i-a luat locul lui 4022, care cine stie cat va sta pe dreapta, posibil cu piese de la el sa vedem alt vagom reactivat.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5916
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Momentan la 4031 inca nu a inceput lucrul la RK.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5916
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
4036 a implinit in ianuarie 4 ani de cand a revenit la casa lui, la depoul Alexandria, pe linia 41 si ulterior la Bucurestii Noi, tot frecvent pe 41, dupa mega aberatia de idee de a trimite toate CH PPC cu RK la Dudesti. M-am implicat mult pentru revenirea la normalitate acum 4 ani si ma bucur ca lucrurile au revenit la normal, nesperat de bine, cu aducerea de vagoane la depoul Bucurestii Noi.
Aici era vorba de un vagon care pana in RK era al Depoului Alexandria, circuland preponderent pe linia 41. Dupa RK, acesta a ajuns la Dudesti, care scuza-ma, la vremea aceea avea cel mai bun parc de tramvaie din Bucuresti, cu Bucur LF si CH-PPC, deci nu cred ca era mai necesar acolo decat la Alexandria care practic avea lipsa acel vagon plus multe altele trase pe dreapta din cauza uzurii si necesitatii de a avea RK. Depoul Bucurestii Noi nu avea vagoane accesibilizate, inafara de 008 si 164. Faptul ca s-a modernizat cat de cat si acea zona, nu inseamna ca e favorizata. In zona Berceni se circula lejer cu Imperio la ora actuala, deci nu vad unde e discriminarea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5916
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De fapt cu astea este acea oftica a unor pasionati junori care au mania sa pozeze tot felul de vehicule prin tot felul de locuri si nu le convine ca unele vehicule au liniile si depourile lor si stau foarte bine unde stau. Nu vad nicio discriminare mai ales ca Imperio s-au imprastiat peste tot, mai ales si pe linii ca 7 si 11 care nu erau in proiect, iar CH/CA/BLF circula aproape pe toate liniile depourilor care le detin. Ca depourile isi bat joc de ele e alta poveste, la Dudesti sunt cazute jumatate din CH/BLF de exemplu... Si evident ca cele cu RK s-au dat unde este nevoie de ele, la BN parcul era praf si pulbere, cu vagoane cu federe cu probleme, pe linia 41 unde inca veneau vagoane cu federe pana la modificarea din decembrie 2022 cand au intrat Imperio. Treptat se vor moderniza ca parc toate liniile, dar nu se poate peste noapte, si evident ca mereu se va incepe cu cele mai importante si aglomerate linii, la ora actuala 41 are numarul de calatori cu mult mai mare de exemplu decat 1 si 10, iar 32 desi este linie scurta, cara cam la fel cat 1/10, la fel 21, unde recent au inceput sa fie trimise doar CA/CH pe langa Imperio...
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 662
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
#4016 tur mic în Linia 36