Tramvaiele V3A-93 modernizate la FAUR
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Intre timp colegul cu propunerile astea a luat concediu nelimitat de aici
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Iul 30, 2022 10:45 am
Ce se mai aude de 268 în acest moment?
În cât timp ar trebui să iasă de la RK?
În cât timp ar trebui să iasă de la RK?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Prin octombrie. Ar trebui sa ajunga la Militari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
109, 251, 345, 005 si 231 vor trece prin URAC in urmatoarea perioada pentru reparatia totala a podelei. La revenirea din reparatie si reactivare a lui 251, va fi retras definitiv din circulatie 329.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Iul 30, 2022 10:45 am
Eu mă întreb, de ce nu îl retrag și pe 223 definitiv din circulatie? Pentru că și 223 este și el într-o stare estetica jalnica pe lângă 329...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In mod normal casare. La RK nu stiu daca va mai pleca vreunul, poate 197, dar nu mai merita investit in vagoanele astea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu mai are cam nimic original.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Posibil sa mai circule pana intra Imperio. Azi era in zona defectelor in depou.
La 173 si 206 nu cred că-i mare inginerie,niste tabla de îndreptat si sticla de pus la loc.La astea ne pricepem,cu 262 nu stiu care-i treaba dar daca este ceva de natură,motor sau altele de genul,cu siguranță va mai sta mult si bine tras pe dreapta.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
262 revine, restul vor fi reparate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
329 in anul 2016, era ultimul V3A de FAUR care nu a trecut prin RK, desi mergea destul de bine, nu mai poate fi tinut in circulatie, la caroserie si interior era terminat, la schimb cu el a fost reactivat 251, de asemenea a revenit si 231 care a fost defect o perioada.
In prezent, inafara de cele 7 pentru casare - 139, 147, 176, 198, 284, 322, 332, s-au mai adaugat 197, 248 si 329, dintre care probabil 197 va pleca la RK, desi in mod normal incet incet ar trebui retrase si casate aceste vagoane, nu pot fi transformate in PPC si sunt destul de uzate.
In prezent, inafara de cele 7 pentru casare - 139, 147, 176, 198, 284, 322, 332, s-au mai adaugat 197, 248 si 329, dintre care probabil 197 va pleca la RK, desi in mod normal incet incet ar trebui retrase si casate aceste vagoane, nu pot fi transformate in PPC si sunt destul de uzate.
Singurul obiect pe care l-au luat din 329 (sau sper că îl vor lua) este validatorul nou. Oricum, mă bucur că nimeni nu va mai călători cu acest tramvai.
Mă gândesc că cei de la STB s-ar fi putut mișca mai repede cu toate tramvaiele care trebuie casate. Astfel, ar fi fost mai mult loc liber în depouri și banii ar fi fost folosiți pentru diverse reparații.
Mă gândesc că cei de la STB s-ar fi putut mișca mai repede cu toate tramvaiele care trebuie casate. Astfel, ar fi fost mai mult loc liber în depouri și banii ar fi fost folosiți pentru diverse reparații.
Mai degrabă,dezinteres.Se cam stie care-i trendul cu tramvaiele de pe la noi si anume ce s-a produs pe la noi,se gasesc foarte greu piesele(chiar si afara),apoi cine sa se ocupe de mentenanță,oameni specialiști,nu prea mai avem si de aceea se mizează pe faptul că usor usor vor veni tramvaiele străine,cumpărate,care automat vor schimba în timp flota de tramvaie de la noi si tot ei,marile firme se vor ocupa si de mentenanță și așa mai departe.Primaria,decat sa dea banii...URACUL,cel mai probabil în 10-15 ani în funcție de cât de repede se va schimba flota,ca bani europeni sunt...va fi pe butuci.Taiat si dat la fiare vechi.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca in 10 ani vor veni toate tramvaiele promise, pe langa cele 100 care sunt in curs de livrare, ar trebui ca la vremea aia sa nu mai existe V3A in Bucuresti, doar Bucur LFurile si din V3Aurile modernizate. Doar sa mearga licitatiile. Vorbim pe langa cel 100 de cele 46 prin PNRR, alte 100 de 36m si inca 100 de 27m. Daca avem noroc si se califica Astra la toate, ar fi ceva perfect, un parc uniform și performant de vagoane.
Iar astea de FAUR nu mai merita investitiile, nu poti se le faci PPC, sunt grele, uzate, la topit cu ele, la fel cum s-a facut si cu EPurile.
Iar astea de FAUR nu mai merita investitiile, nu poti se le faci PPC, sunt grele, uzate, la topit cu ele, la fel cum s-a facut si cu EPurile.
Chiar toate,toate...sa fie de la Astra,ar bate la ochi si ar părea chiar cu dedicație.Nu are cum,dar repet personal nu am nicio problema sa vina,doar sa vina tramvaiele noi,sa vad.Mi-ar placea sa le vad si pe alea de la Bozankaya,nu arata rau(nu săriți cu faptul ca sunt turcești) si cele poloneze,am înțeles ca-s fiabile de la Iași si așa mai departe,si daca se califica la preț,sa vedem de la Caf,Alstom...etc.Aspirații mai mari...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5571
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu stiu cat bate la ochi, sa nu uitam ca Mercedes a castigat 3 licitatii in Bucuresti, 1130 de autobuze.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 635
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Fara JAF. Iar Alstom e posibil sa vina cu platforma Citadis STEEL din Germania daca doresc.Lucian scrie: ↑Sâm Oct 08, 2022 10:34 amChiar toate,toate...sa fie de la Astra,ar bate la ochi si ar părea chiar cu dedicație.Nu are cum,dar repet personal nu am nicio problema sa vina,doar sa vina tramvaiele noi,sa vad.Mi-ar placea sa le vad si pe alea de la Bozankaya,nu arata rau(nu săriți cu faptul ca sunt turcești) si cele poloneze,am înțeles ca-s fiabile de la Iași si așa mai departe,si daca se califica la preț,sa vedem de la Caf,Alstom...etc.Aspirații mai mari...