Tramvaie V3A-93-PPC (variantele 2005 și 2022)

Discuții și informații despre tramvaiele STB SA și achiziții viitoare
Avatar utilizator
virgil23
Utilizator nou
Mesaje: 66
Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
Localitate: București
Contact:

Vin Iun 09, 2023 12:59 am

Lucian scrie:
Joi Iun 08, 2023 11:11 pm
Apropo,de 025 de ce are usile albe?
De apreciat ușa 1, ce continuă schema tramvaiului, fiind vopsită jumătate verde, jumătate neagră.
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Iun 09, 2023 1:06 am

Exact,buna observatie si nici vorba de a se pastra vechea schema pentru ca nu ar avea logica si nu ai cum sa pastrezi culoarea usilor ca fiind albe. Albe,normal au fost pentru vechea schema de vopsire ale vagoanelor.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 271
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Vin Iun 09, 2023 7:26 pm

Per total arata bine, dar botul si spatele sunt hidoase. Apropo de spate, e still 3003 sau mi se pare?
Ed4014
Utilizator avansat
Mesaje: 287
Membru din: Mie Mai 04, 2022 5:40 pm
Localitate: Bucuresti

Vin Iun 09, 2023 8:42 pm

Spatele lui 309 mă duce cu gândul la Chopperele care nu au beneficiat de RK. Deși mulți spun că design-ul exterior nu este deloc reușit, și sunt de acord cu asta, este un alt prototip făcut în URAC. Sper doar ca acesta să nu aibă defecțiuni, cât despre 3003: să revină cât mai repede.
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 491
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Vin Iun 09, 2023 10:58 pm

#309 in a Doua Zi de Exploatare, pe Linia 44
309 (1).jpg
309 (1).jpg (280.55 KiB) Vizualizat de 2308 ori
309 (2).jpg
309 (2).jpg (296.3 KiB) Vizualizat de 2308 ori
309 (3).jpg
309 (3).jpg (338.84 KiB) Vizualizat de 2308 ori
309 (4).jpg
309 (4).jpg (277.99 KiB) Vizualizat de 2308 ori
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 169
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Sâm Iun 10, 2023 9:04 am

In afara de 309, mai este vreun alt tramvai cu PPC-PAFS?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iun 10, 2023 9:31 am

Nu, sunt mari sanse sa ramana unic. Urmatoarele care sunt la RK ies PPC dar raman cu structura din tabla si designul de V3A. Vor primi doar mastile la boghiuri si posibil la tampoane.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 545
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Iun 10, 2023 9:39 am

Sincer nici nu merita sa iasa cu PAFS cata vreme raman reostatice, fara trecere la tractiune in CA.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iun 10, 2023 9:55 am

Pai cel mai ok ar fi sa ramana asa, caroseria modificata pentru PAFS nu stiu ce rezultate va avea in timp. Plus ca ar fi lung timpul de reparatie in caz de tamponare, mai ales daca este cu acrosare pe laterala.

Oricum este bine ca se fac clasicele PPC, pentru ca asa nu va fi problema trimiterii de vagoane PPC cu modernizare pe linii naspa gen mai ales 16, 14, 19, 23, 36, 40, desi pe unele mai circula CH PPCuri de Dudesti.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Mat_hiasG
Utilizator avansat
Mesaje: 116
Membru din: Sâm Iun 04, 2022 5:13 pm
Localitate: București
Contact:

Sâm Iun 10, 2023 10:50 am

309 are măcar o șansă de a intra vreodată pe 41? Întreb din cauza pantografului Schunk care a fost pus pe acesta
MetroGO-Romania
TRANSPORTURI. MISCARE URBANA.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Iun 10, 2023 12:14 pm

In mod normal nu ar trebui sa vina in 41, fiind clasic. Posibil sa mai scape, sa speram ca nu.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 169
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Dum Iun 11, 2023 3:53 pm

Deci înțeleg ca acest vagon nu mai are niciun fel de tabla pe el, ci doar PAFS? Nu e cam mult? La Imperio știu ca maștile sunt din PAFS, iar in rest este tabla de aluminiu. La acest vagon este PAFS peste tot?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Iun 11, 2023 9:08 pm

Este PAFS peste tot, doar in jurul cabinei este si tabla, pentru protectie.

Cateva imagini cu 309 azi pe linia 24, teoretic va circula mai mult in 44.


DSC_8354.jpg
DSC_8354.jpg (306.06 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8328.jpg
DSC_8328.jpg (182.07 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8315.jpg
DSC_8315.jpg (341.96 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8310.jpg
DSC_8310.jpg (176.53 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8307.jpg
DSC_8307.jpg (236.7 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8304.jpg
DSC_8304.jpg (205.71 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8292.jpg
DSC_8292.jpg (154.02 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8288.jpg
DSC_8288.jpg (344.93 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8287.jpg
DSC_8287.jpg (302.73 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8285.jpg
DSC_8285.jpg (332.85 KiB) Vizualizat de 1978 ori
DSC_8280.jpg
DSC_8280.jpg (377.18 KiB) Vizualizat de 1978 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2119
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Iun 11, 2023 9:30 pm

Superbe imagini. Ca tot se intreaba de PAFS-ul asta,am sa intreb eu mai aplicat si anume care a fost ideea cu el de s a dorit constructia unui astfel de vagon si motivul pentru care nu se mai face?
Un motiv pentru care cred ca s a ales PAFS,a fost pentru a fi vagonul in sine,mai usor,plutitor la modul ca sa nu mai traga atata tabla dupa el?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Iun 11, 2023 9:33 pm

Ideea era sa iasa mai usor, dar este ceva mai greu de modificat intreaga caroserie pe modelul asta.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Christian
Utilizator nou
Mesaje: 32
Membru din: Sâm Mai 13, 2023 1:19 pm

Lun Iun 12, 2023 2:33 pm

Per total arata bine. Are lumini de zi/pozitie LED in partea din fata si lumini de pozitie LED in partea din spate. Dar nu are ce este cel mai important, Aer Conditionat...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Iun 12, 2023 3:05 pm

Este greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 491
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Mar Iun 13, 2023 10:38 am

181
181.jpg
181.jpg (372.29 KiB) Vizualizat de 1712 ori
PSX_20230612_181622.jpg
PSX_20230612_181622.jpg (335.21 KiB) Vizualizat de 1712 ori
Christian
Utilizator nou
Mesaje: 32
Membru din: Sâm Mai 13, 2023 1:19 pm

Mar Iun 13, 2023 2:38 pm

Marian Andrei scrie:
Lun Iun 12, 2023 3:05 pm
Este greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
Daca se doreste este foarte usor de gasit. Webasto, Liebherr, ThermoKing. Atata timp cat au de unde sa ia curent din retea este foarte, foarte simplu. Dar mai bine sa lesine atat vatmanul cat si calatorii. Bine macar ca i-au montat geamuri mari.
Ultima oară modificat Mar Iun 13, 2023 2:51 pm de către Christian, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
virgil23
Utilizator nou
Mesaje: 66
Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
Localitate: București
Contact:

Mar Iun 13, 2023 2:43 pm

Christian scrie:
Mar Iun 13, 2023 2:38 pm
Marian Andrei scrie:
Lun Iun 12, 2023 3:05 pm
Este greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
Daca se doreste este foarte usor de gasit. Webasto, Liebherr, ThermoKing. Atata timp cat au de unde sa ia curent din retea este foarte, foarte simplu. Dar mai bine sa lesine atat vatmanul cat si calatorii. bine mavar ca i-au montat geamuri mari.
Și cu geamuri mari, sâmbătă când am mers cu el, în 24, erau 27 de grade în exterior și deja era saună înauntru, nici nu vreau să mă gândesc cum va fi peste câteva săptămâni când vom avea 35-40 de grade afară.
Christian
Utilizator nou
Mesaje: 32
Membru din: Sâm Mai 13, 2023 1:19 pm

Mar Iun 13, 2023 2:52 pm

Se pare ca stopurile LED din spate sunt pentru ceata si marsarier.
Avatar utilizator
Fadeey
Utilizator avansat
Mesaje: 171
Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
Localitate: Bucuresti, Sector 2

Mie Iun 21, 2023 6:55 pm

De 206 s-a mai auzit ceva? mai are mult pana sa iasa din URAC?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Iun 21, 2023 7:36 pm

E in depou, asteapta boghiuri.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 4775
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Iul 03, 2023 3:42 pm

309 a ramas titular in linia 24 unde il gasim zi de zi.

Sunt in lucru in URAC 303, 227, 343 si inca unul de Titan, nu mai retin numarul. Acestea vor fi PPC, dar caroseria ramane din tabla normala, diferenta fiind ca vor primi capace la boghiuri si posibil la tampoane.

DSC_5756.jpg
DSC_5756.jpg (239.6 KiB) Vizualizat de 1169 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
REDX
Utilizator nou
Mesaje: 79
Membru din: Mar Mai 24, 2022 9:08 pm

Lun Iul 03, 2023 4:20 pm

169 este acela de Titan.Apropo,cu 291 ce se va întâmpla,va rămâne de școală?
Scrie răspuns

Înapoi la “Tramvaiele STB SA”