De apreciat ușa 1, ce continuă schema tramvaiului, fiind vopsită jumătate verde, jumătate neagră.
Tramvaie V3A-93-PPC (variantele 2005 și 2022)
Exact,buna observatie si nici vorba de a se pastra vechea schema pentru ca nu ar avea logica si nu ai cum sa pastrezi culoarea usilor ca fiind albe. Albe,normal au fost pentru vechea schema de vopsire ale vagoanelor.
Spatele lui 309 mă duce cu gândul la Chopperele care nu au beneficiat de RK. Deși mulți spun că design-ul exterior nu este deloc reușit, și sunt de acord cu asta, este un alt prototip făcut în URAC. Sper doar ca acesta să nu aibă defecțiuni, cât despre 3003: să revină cât mai repede.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 491
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
#309 in a Doua Zi de Exploatare, pe Linia 44
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu, sunt mari sanse sa ramana unic. Urmatoarele care sunt la RK ies PPC dar raman cu structura din tabla si designul de V3A. Vor primi doar mastile la boghiuri si posibil la tampoane.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sincer nici nu merita sa iasa cu PAFS cata vreme raman reostatice, fara trecere la tractiune in CA.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai cel mai ok ar fi sa ramana asa, caroseria modificata pentru PAFS nu stiu ce rezultate va avea in timp. Plus ca ar fi lung timpul de reparatie in caz de tamponare, mai ales daca este cu acrosare pe laterala.
Oricum este bine ca se fac clasicele PPC, pentru ca asa nu va fi problema trimiterii de vagoane PPC cu modernizare pe linii naspa gen mai ales 16, 14, 19, 23, 36, 40, desi pe unele mai circula CH PPCuri de Dudesti.
Oricum este bine ca se fac clasicele PPC, pentru ca asa nu va fi problema trimiterii de vagoane PPC cu modernizare pe linii naspa gen mai ales 16, 14, 19, 23, 36, 40, desi pe unele mai circula CH PPCuri de Dudesti.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In mod normal nu ar trebui sa vina in 41, fiind clasic. Posibil sa mai scape, sa speram ca nu.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este PAFS peste tot, doar in jurul cabinei este si tabla, pentru protectie.
Cateva imagini cu 309 azi pe linia 24, teoretic va circula mai mult in 44.
Cateva imagini cu 309 azi pe linia 24, teoretic va circula mai mult in 44.
Superbe imagini. Ca tot se intreaba de PAFS-ul asta,am sa intreb eu mai aplicat si anume care a fost ideea cu el de s a dorit constructia unui astfel de vagon si motivul pentru care nu se mai face?
Un motiv pentru care cred ca s a ales PAFS,a fost pentru a fi vagonul in sine,mai usor,plutitor la modul ca sa nu mai traga atata tabla dupa el?
Un motiv pentru care cred ca s a ales PAFS,a fost pentru a fi vagonul in sine,mai usor,plutitor la modul ca sa nu mai traga atata tabla dupa el?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ideea era sa iasa mai usor, dar este ceva mai greu de modificat intreaga caroserie pe modelul asta.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
Daca se doreste este foarte usor de gasit. Webasto, Liebherr, ThermoKing. Atata timp cat au de unde sa ia curent din retea este foarte, foarte simplu. Dar mai bine sa lesine atat vatmanul cat si calatorii. Bine macar ca i-au montat geamuri mari.Marian Andrei scrie: ↑Lun Iun 12, 2023 3:05 pmEste greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
Ultima oară modificat Mar Iun 13, 2023 2:51 pm de către Christian, modificat 1 dată în total.
- virgil23
- Utilizator nou
- Mesaje: 66
- Membru din: Dum Iun 05, 2022 12:19 pm
- Localitate: București
- Contact:
Și cu geamuri mari, sâmbătă când am mers cu el, în 24, erau 27 de grade în exterior și deja era saună înauntru, nici nu vreau să mă gândesc cum va fi peste câteva săptămâni când vom avea 35-40 de grade afară.Christian scrie: ↑Mar Iun 13, 2023 2:38 pmDaca se doreste este foarte usor de gasit. Webasto, Liebherr, ThermoKing. Atata timp cat au de unde sa ia curent din retea este foarte, foarte simplu. Dar mai bine sa lesine atat vatmanul cat si calatorii. bine mavar ca i-au montat geamuri mari.Marian Andrei scrie: ↑Lun Iun 12, 2023 3:05 pmEste greu de gasit si montat un sistem fiabil de clima pentru V3A. Asta e, ramanem asa cu ele pana sunt inlocuite cu tramvaie noi.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
E in depou, asteapta boghiuri.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
309 a ramas titular in linia 24 unde il gasim zi de zi.
Sunt in lucru in URAC 303, 227, 343 si inca unul de Titan, nu mai retin numarul. Acestea vor fi PPC, dar caroseria ramane din tabla normala, diferenta fiind ca vor primi capace la boghiuri si posibil la tampoane.
Sunt in lucru in URAC 303, 227, 343 si inca unul de Titan, nu mai retin numarul. Acestea vor fi PPC, dar caroseria ramane din tabla normala, diferenta fiind ca vor primi capace la boghiuri si posibil la tampoane.