Tramvaie V3A-93-PPC (variantele 2005 și 2022)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
309 este prototip, mai dureaza. In prezent tronsonul A este la vopsitorie, sper sa fie gata cu totul pana la vara. Are si un design exterior usor schimbat in fata si spate pentru a permite utilizatea farurilor noi Hella. 206 nu cred ca iese modificat.
303 si 227 sunt la etapa de lucru la caroserie, la fel 169 care e si el intrat la RK.
Pana la cele noi, azi il vedem pe 181 pe 11, aici a fost titular cam mereu cand a avut Giurgiu ture, in general alaturi de 206, rar le vedeam pe 7 sau 25, sa vedem daca se pastreaza trendul.
303 si 227 sunt la etapa de lucru la caroserie, la fel 169 care e si el intrat la RK.
Pana la cele noi, azi il vedem pe 181 pe 11, aici a fost titular cam mereu cand a avut Giurgiu ture, in general alaturi de 206, rar le vedeam pe 7 sau 25, sa vedem daca se pastreaza trendul.
În 11 și 12 făceau "legea" pe Viilor mai ales, care au prins timpurile alea de atunci, printre tatrele cuplate.Erau vedetele... În alta ordine de idei, este un vagon care te duce cu gândul la "metrou ușor "atunci cand mergi cu el pe linia modernizata, mai ales când îl prind pe 19 sau în 23.Pe linia de la vitan sau de pe Liviu Rebreanu, te simți în el ca în 41, dacă-i mai dă tare și vatmanul...
Îmi place mult tramvaiul #181, este în continuare îngrijit și pe orice linie merge, este foarte bun.
Dacă vreți să urmăriți un videoclip de-al meu cu acesta, la câteva zile după ce a ieșit din URAC, vă las un link aici:
Dacă vreți să urmăriți un videoclip de-al meu cu acesta, la câteva zile după ce a ieșit din URAC, vă las un link aici:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Mai scapa si acolo din pacate, partea buna este ca in general il vedem in 25 si mai nou 11. Nu mai discutam atata de repartizari de vagoane sa ajungem ca in alte parti cu telenovela asincronelor pe 14 de mai au putin sa il aduca pe Jose Armando la capat la Cora sa planga la rotile lui 202.
Important este ca 181 să circule pe toate liniile depoului Giurgiu.
Și față de alte părți, cum spunea Marian Andrei, noi aici nu stăm să criticăm orice schimbare în STB. Măcar noi știm să apreciem ceea ce avem.
Și față de alte părți, cum spunea Marian Andrei, noi aici nu stăm să criticăm orice schimbare în STB. Măcar noi știm să apreciem ceea ce avem.
Discutiile astea despre repartizari apar in mare parte din cauza faptului ca anumite vagoane mai bune se trimit pe linii care circula pe infrastructura proasta. Odata cu mega modernizarea care se vede la orizont, nu cred ca vor mai exista plangeri ca ajung CA-uri pe Pantelimon.
Si ca sa fiu putin rau, ma intreb care ar fi reactiile in alte parti daca s-ar alinia planetele si 202 ar ajunge pentru o zi in 40
Si ca sa fiu putin rau, ma intreb care ar fi reactiile in alte parti daca s-ar alinia planetele si 202 ar ajunge pentru o zi in 40
40 nu are ture de Colentina...In alta ordine de idei,este normal ca cei mai bun(nu e o regula) sa fie trimis in liniile centrale sau care fac legatura cu centrul capitalei. Asa,stiu discutii cu care le am mai avut cu cei de la Titan,in special,si care imi spuneau ca de ce nu se trimit,de exemplu,vagoane de faur de la titan in 19 mai ales ci doar in 27 sau 40?Si foarte rar în 19...pentru ca,hai nu o fi linie de protocol,poate e mult spus,dar 19 trece prin fata a doua mall-uri,legături cu facultățile,deci altceva si dominant tineret.Plus,ca mi s a spus ca v3aurile clasice sunt cu mult mai bune si bine întreținute decât cele de Faur.Cu toate că personal imi plac cele de Faur sa le prind si prin 19.Chiar dacă linia este praf pe Șincai...Pentru mine este surprinzator si cum rezista tatrele prin 19,nu ca nu ar fi bune,doar treaba ca se circulă aglomerat în ele,prea mici.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cele de FAUR sunt mai grele cu vreo 10 tone. Pe linia si asa distrusa nu au ce cauta.
Mi-au spus unii vatmani de la Titan ca pe 19 si 23 nu prea putem vedea tramvaiele FAUR din cauza ca sunt cu federe si ar intampina probleme la Sincai si la Patriarhie. OK, dar de ce cei de la Giurgiu trimit intr-o veselie tramvaie cu federe pe 19 si 23?
Un caz asemanator era cu linia 46, ca cica era o linie de "viteza"... intre Pasajul Victoria si Piata Delfinului poate
Si atunci de ce vedeam M2000 cu federe pe 41 pana sa intre Astrele?
Un caz asemanator era cu linia 46, ca cica era o linie de "viteza"... intre Pasajul Victoria si Piata Delfinului poate
Si atunci de ce vedeam M2000 cu federe pe 41 pana sa intre Astrele?
Nici Giurgiu nu trimit asa des în 19, pe cele de Faur.Asa se explica poate și sacrificarea lui #181... Ar sta în picioare cele spuse de Marian Andrei cu tonajele în plus la aceste tramvaie și asta mai ales, sa fie posibila la urcarea dealului de la Tineretului, dar de fiecare data când am apucat sa circul cu un astfel de vagon, parca nu simțeai deranjul prea mare ca și călător,ale liniilor nemodernizate. Și trăgea și tare vatmanul... La fel și cu EPC-urile, mai ales când au fost la Dudesti(și după aia Titan) personal le am apucat și mergeam des cu ele și nu simțeam prea tare cum se "rupe" tramvaiul în doua atunci când trecea pe o linie de pe Sincai.TeoA045 scrie: ↑Lun Ian 09, 2023 7:11 pmMi-au spus unii vatmani de la Titan ca pe 19 si 23 nu prea putem vedea tramvaiele FAUR din cauza ca sunt cu federe si ar intampina probleme la Sincai si la Patriarhie. OK, dar de ce cei de la Giurgiu trimit intr-o veselie tramvaie cu federe pe 19 si 23?
Un caz asemanator era cu linia 46, ca cica era o linie de "viteza"... intre Pasajul Victoria si Piata Delfinului poate
Si atunci de ce vedeam M2000 cu federe pe 41 pana sa intre Astrele?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
164 azi prin Giulesti.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
309 in lucru, ar putea iesi pana in aprilie, momentan este singurul cu PAFS.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
008 si 164 nu mai vin nici ele in 41 de mai bine de o luna, circulant pe restul liniilor depoului BN. Initial trebuiau duse la URAC pentru modernizarea interiorului, dar datorita uzurii generale, vor fi trimise la RK, fiind si mai usor de facut fiind deja PPC.
Cele doua sunt ultimele vagoane din generatia metroului usor al anilor 2000 care au circulat in 41, la fel, ultimele clasice care au circulat in aceasta linie.
Cele doua sunt ultimele vagoane din generatia metroului usor al anilor 2000 care au circulat in 41, la fel, ultimele clasice care au circulat in aceasta linie.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Mai bine merg facute direct CA.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, dar depinde de finantare...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cred ca a ajuns la depou, saptamana trecuta mai aveau putin la el.
Nu mai contează ce nu s-a făcut până acum. Dăm în folosință ce avem, urmând ca în viitor să achiziționăm mai multe tramvaie noi, iar pe cele vechi (câteva dintre ele) să le modernizăm în PPC și/sau PPC-PAFS.
- Fadeey
- Utilizator avansat
- Mesaje: 171
- Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
- Localitate: Bucuresti, Sector 2
L-au facut verde sau e ca la 237 doar o reconditionare a interiorului?Marian Andrei scrie: ↑Mie Mar 22, 2023 1:27 pmCred ca a ajuns la depou, saptamana trecuta mai aveau putin la el.
Pe langa asta, 309 cand va iesi din RK?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La 206 a fost reparat doar spatele tamponat, e la fel.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 4775
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
164 a fost retras temporar din circulatie.