Milano - Tramvaiele Stadler Tramlink (74 - 2025-2027)

Știri, reportaje și informații despre mobilitatea în Italia
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5941
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Feb 20, 2025 11:42 pm

Stadler a pus în funcțiune primul din cele 74 de tramvaie noi pentru ATM Milano. Tramvaiele vor pensiona vechile ATM1500 produse în anii 30

Stadler anunță livrarea și punerea în funcțiune a primelor din cele 74 de tramvaie care încep înlocuirea vechilor tramvaie de pe șinele din Milano, cu un termen de livrare de 2 ani. Stadler TRAMLINK modernizează și îmbunătățește mobilitatea urbană din Milano, făcând-o din ce în ce mai durabilă și mai eficientă.

„Suntem deosebit de mândri să livrăm noile tramvaie din Milano și să putem oferi cetățenilor săi standarde înalte de confort de călătorie, siguranță și accesibilitate”, a declarat Iñigo Parra, CEO și Președinte Stadler Valencia. „TRAMLINK încorporează mulți ani de experiență a lui Stadler în vehiculele de pasageri și este un etalon în ceea ce privește performanța, fiabilitatea, siguranța, accesibilitatea, confortul și tehnologia de ultimă oră.”

„Această piatră de hotar marchează un pas suplimentar în calea de inovare a sistemului nostru de transport public”, a declarat Arrigo Giana, CEO al ATM. „Este o investiție care confirmă Milano drept capitala tramvaielor Italiei, care are astăzi o rețea de tramvai de aproape 160 km și 17 linii. Noile vehicule reprezintă viitorul, dar vor mai opera o perioada alături de tramvaiele istorice aflate pe străzile din Milano”.

Primul vehicul, numărul 7701, a fost prezentat presei la depoul din Messina în timpul unui eveniment la care au participat Arrigo Giana, CEO al ATM, și Iñigo Parra, CEO și Președinte Stadler Valencia, pe 19 februarie. Astăzi a început să circule pe străzile orașului pe liniile 7 și 31.

Stadler TRAMLINK pentru Milano sunt caracterizate de imaginea emblematică galbenă a tramvaielor din oraș, au o lungime de 25 de metri și sunt formate din trei module. Sunt primele tramvaie bidirecționale ale ATM și au un interior deschis atractiv, prevăzut cu 66 de locuri rezistente la vandalism și zone specifice pentru utilizatorii de scaune rulante.

Boghiurile pivotante inovatoare permit tramvaielor să circule fără probleme în curbele cu rază foarte strânsă, caracteristice centrului orașului. Acest lucru reduce semnificativ zgomotul în beneficiul pasagerilor și al rezidenților. O atenție deosebită a fost acordată la noul tramvai Stadler siguranței pasagerilor, șoferilor și pietonilor. Geamurile mari din față oferă vatmanului un câmp vizual foarte larg. Unghiurile moarte sunt reduse aproape total cu ajutorul camerelor video înstalate atât în interior cât și în exterior.

Noile tramvaie hi-tech sunt echipate cu aer condiționat și cu prize USB pentru încărcarea smartphone-urilor. De asemenea, sunt echipate cu un sistem modern de informare a pasagerilor și monitoare mari care indică opriri și rute, precum și informații generale. Dinamica excelentă a TRAMLINK, precum și nivelurile sale ridicate de siguranță și confort, vor îmbunătăți experiența de călătorie a pasagerilor și vor moderniza transportul public din capitala Lombardiei.

Foto&info: Stadler

https://mobilitate.eu/stadler-tramlink-milano-3/

1740041766969.jpeg
1740041766969.jpeg (357.21 KiB) Vizualizat de 102 ori
1740041764630.jpeg
1740041764630.jpeg (648.73 KiB) Vizualizat de 102 ori
1740041764496.jpeg
1740041764496.jpeg (367.14 KiB) Vizualizat de 102 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Italia”