Solaris Trollino 12 (100 - 2023)
Sunt 6 hybride in 97 mai exact. Dar s-a putut si mai rau, acum vreo saptamana erau 9 la ora de varf. Iar problema mai mare pe langa repartizarea defectuoasa, cu statul troleibuzelor functionale in depou in vreme ce autobuzele le suplinesc, este ca anomalia asta se rasfrange asupra transportului si in alte zone. Hybridele alea au fost luate din 123 si 381, ceea ce inseamna ca turele lipsa de acolo au fost deservite cu Kenturi. Ceea ce de asemenea inseamna ca acele Kenturi au fost luate de altundeva, adica din 313.
Asa ca in Berceni o perioada iarasi au zburdat vesele multe E4 cu a/c mai mult nefunctional, si chiar E3-uri.
Asa ca in Berceni o perioada iarasi au zburdat vesele multe E4 cu a/c mai mult nefunctional, si chiar E3-uri.
În celebrul 123,de zile bune au apărut E 4-urile,in medie cate 2 au fost si în unele zile.Chiar și în weekend nu pot asigura cu hibride,ieri erau vreo 2 otokare cu un parc redus de wekend.Treaba cu noile troleibuze e alta,că nu s de acord pentru a circula într o linie izolata de anumite lucrări,șantiere și alta este când circula într o linie cum este și era 97 care trece și ajunge prin centrul capitalei și ajungea cu traseul,la mai marginea orașului. Este cu totul altceva...Personal,nu vreau să mă gândesc pe măsură ce se vor mai deschide șantiere,aici că vorbim de cele de modernizarea liniilor de tramvaie,planșeul de la Unirii sau pasaje,ce va fi,daca doar acum cu lucrările de la metrou nu poate fi stabilizat parcul pe liniile centrale și să nu mai vedem din lotul vechi de autobuze in acele linii.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 184
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
@Ed4014, ai spus un mare adevăr, avem troleibuze noi, însă pare că nu știm să le folosim!
In mod sigur TPBI știa inainte de venirea troleibuzelor Solaris, că vor urma lucrările la M6 la Clabucet, deci de ce au mai făcut comasarea lui 97 cu 133 doar pentru 4-5 luni?
Era mult mai simplu si eficient să îl comaseze pe 76 cu 133, de la Piața Reșița la Gara Basarab! Știau și că substatia din Berceni va fi gata anul ăsta, altfel nu insistau cu 73!
Si 73 cu 313 ar fi ok! Dar nu aiurerlile cu 61, marea realizare sau 90 cu 201! 97 cu 133 un esec!
90 cu 201 nu e rea deloc comasarea,are călatori, și e mult mai buna varianta directă decât cea cu un 90 avut până la Vulcănescu și apoi să schimbi cu o alta linie pana la Semanatoarea.
Treaba cu 97 ar fi că dacă nu se grăbeau să l ducă pe 93 la Presei,era o varianta și sigur era dus acolo 97.Asa ar dubla mult,mai ai și 42 ul...nu s ar justifica ducerea lui. Ideea ar fi alta și anume că s ar putea face și să rămână doar o singura linie de troleibuz până la Clăbucet care sa vina bine și nu s ar mai justifica menținerea a doua linii și troleibuzele rămase redistribuite acolo unde trebuie și este cerere pentru alte linii.
Treaba cu 97 ar fi că dacă nu se grăbeau să l ducă pe 93 la Presei,era o varianta și sigur era dus acolo 97.Asa ar dubla mult,mai ai și 42 ul...nu s ar justifica ducerea lui. Ideea ar fi alta și anume că s ar putea face și să rămână doar o singura linie de troleibuz până la Clăbucet care sa vina bine și nu s ar mai justifica menținerea a doua linii și troleibuzele rămase redistribuite acolo unde trebuie și este cerere pentru alte linii.
Suntem in topicul despre troleibuzele Solaris, nu despre traseele autobuzelor, nu mai incurcati subiectele intre ele cu tot felul de presupuneri si dorinte nerealizabile.
Avem troleibuze noi, trebuie sa folosim autonomia, pe anumite segmente. Schimbarile care s-au facut pana acum sunt bune, DAR o problema importanta este lipsa benzilor pentru transport public, de unde rezulta intarzieri, mers in ,,trenulet", asa cum se intampla pe linia 97. Cu substatia mai dureaza, la metrou abia a inceput lucrul (la Clabucet), in rest vom mai avea alte santiere, e normal sa apara si sa se faca in termenul de executie, nu are rost sa ne plangem aiurea.
Avem troleibuze noi, trebuie sa folosim autonomia, pe anumite segmente. Schimbarile care s-au facut pana acum sunt bune, DAR o problema importanta este lipsa benzilor pentru transport public, de unde rezulta intarzieri, mers in ,,trenulet", asa cum se intampla pe linia 97. Cu substatia mai dureaza, la metrou abia a inceput lucrul (la Clabucet), in rest vom mai avea alte santiere, e normal sa apara si sa se faca in termenul de executie, nu are rost sa ne plangem aiurea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De muzeu
)) E receptionat, nu stiu ce mai asteapta. Probabil apare si el in curand la strada.

Este intr-adevar receptionat, da nu a fost inca inmatriculat si asigurat. Probabil intr-o saptamana sau doua, depinde de cum se misca lucrurile, va intra si el in circulatie.Marian Andrei scrie: ↑Lun Sep 09, 2024 12:07 pmDe muzeu)) E receptionat, nu stiu ce mai asteapta. Probabil apare si el in curand la strada.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Zi de toamna prin linia 95 in Pajura.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
O dimineata de toamna la Straulesti...
5486, 5491 si 5492 au fost transferate incepand de astazi la depoul Berceni, urmand sa mai fie transferate la Berceni pe parcurs mai multe Solaris de la Vatra, Bujoreni si Bucurestii Noi. Tot de astazi, a revenit 5493, lipsind cateva luni bune, fiind cel mai putin rulat Solaris din toata seria.
Solaris pe 70. 

Nu neaparat, sunt transferate mai mult ca din ce inteleg se pregatesc cu 73ul vietii

Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, se pregateste 73ul. Se dau de la toate depourile troleibuze, fiind duse acolo pentru a nu sta degeaba pana la redeschiderea lui 73.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, vor fi si autobuze in 73.
Nu vor sta degeaba, o spui de parca la celalalte depouri nu stateau tot asa, degeaba… Oricum, ele circulau in general prin rotatie, la Vatra cel putin 5486 si 5490, 5491 circulau constant, desi erau rezerve, iar 5492 era tare scump la vedere, ca nu il scoteau la strada prea des, desi in ultima perioada a fost turat la maximum in 61 si 90, plus cateva zile prin 69, 70, 85, 86


Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5500 abia a depasit 1800 km.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 184
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Motivul este, lipsa șoferilor de troleibuz?
Dacă făceau o repartizare " cu cap" a Solarisurilor, ele erau suficiente pe liniile unde ar fi fost repartizate, altele, in afară de 93 si 73, fără ajutorul autobuzelor!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si care e premiera? Pe forum aici nu discutam detalii fara sens...
Viitoarea linie 73+313 a fost planificata de la bun inceput sa fie deservita si cu autobuze… Oricum, linia, dupa estimarile mele, va fi asigurata cu maxim 14 ture cu troleibuze si restul de 6 ture cu autobuze din Obregia… Nu stiu sincer sa fiu cate ture are 313 la ora actuala, dar pentru viitoarea linie 73+313, 20 de ture ar fi suficient, parerea mea.
Solaris pe 70. 
