Achiziția a 22 de troleibuze de 12m cu finanțare PNRR
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nicușor Dan:
În numele municipalității, am depus azi dimineață cererea de finanțare pentru achiziția prin PNRR a 22 de troleibuze noi. Suma pe care o solicităm e de 11,2 milioane euro (fără TVA), bani cu care vom cumpăra troleibuze moderne, cu autonomie extinsă (deci care pot funcționa și cu baterii pentru un număr de kilometri).
E un proiect foarte important pentru înnoirea parcului de troleibuze, care acum are o vechime medie de 18 ani și jumătate și care, tocmai din cauza vechimii, s-a redus în ultimii 5 ani cu aproape un sfert.
Investim în transportul modern, nepoluant, pentru o mobilitate mai bună și confort sporit în București
În numele municipalității, am depus azi dimineață cererea de finanțare pentru achiziția prin PNRR a 22 de troleibuze noi. Suma pe care o solicităm e de 11,2 milioane euro (fără TVA), bani cu care vom cumpăra troleibuze moderne, cu autonomie extinsă (deci care pot funcționa și cu baterii pentru un număr de kilometri).
E un proiect foarte important pentru înnoirea parcului de troleibuze, care acum are o vechime medie de 18 ani și jumătate și care, tocmai din cauza vechimii, s-a redus în ultimii 5 ani cu aproape un sfert.
Investim în transportul modern, nepoluant, pentru o mobilitate mai bună și confort sporit în București
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De la 22 s-a ajuns la doar 8, dedicate liniei 69, sa vedem cand va fi lansata licitatia, ar trebui cat mai repede.
Proiect de hotărâre privind aprobarea depunerii cererii de finanțare cu titlul „Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public prin achiziția unui număr de 8 troleibuze din gama de 12m cu autonomie de minim 20 km” în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C10 și a cheltuielilor aferente proiectului
https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/481/oz/10912.pdf
Proiect de hotărâre privind aprobarea depunerii cererii de finanțare cu titlul „Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public prin achiziția unui număr de 8 troleibuze din gama de 12m cu autonomie de minim 20 km” în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C10 și a cheltuielilor aferente proiectului
https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/481/oz/10912.pdf
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Esti sigur? Teoretic vad ca acest HCGMB este separat de cel de la cele 22 de troleibuze.
Un nou proiect cu finanțare prin PNRR a fost aprobat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației.
Este vorba despre achiziția a 22 de troleibuze noi, cu autonomie extinsă. Suma care a fost aprobată este de 55.234.353 lei (fără TVA).
Acestea se adaugă altor 100 de troleibuze pe care le vom achiziţiona cu bani de la Fondul de Mediu, pentru care Primăria Capitalei are deja licitaţia în desfăşurare.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3992705692
Este vorba despre achiziția a 22 de troleibuze noi, cu autonomie extinsă. Suma care a fost aprobată este de 55.234.353 lei (fără TVA).
Acestea se adaugă altor 100 de troleibuze pe care le vom achiziţiona cu bani de la Fondul de Mediu, pentru care Primăria Capitalei are deja licitaţia în desfăşurare.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3992705692
Vești bune pentru București:
Cumpărăm alte 22 de troleibuze noi, cu fonduri din PNRR!
Guvernul României și-a făcut treaba: a pus la dispoziția Bucureștiului peste 65 milioane de lei - fonduri din PNRR - pentru achiziția de troleibuze.
Executivul a semnat contractul de finanțare și a demonstrat că este un partener pentru dezvoltarea și modernizarea transportului public bucureștean!
Suma - 65.752.681,12 cu TVA - va fi utilizată de Primăria Capitalei pentru achiziția a 22 de troleibuze noi.
Contractul a ajuns, ASTĂZI, la Primărie și urmează să fie semnat de Primarul General.
_____
Cele 22 de troleibuze se vor adăuga celorlalte 100 care au fost deja cumpărate de Municipalitate - tot cu sprijin financiar guvernamental, prin Fondul de Mediu. Cele 100 de troleibuze urmează să ajungă în Capitală anul viitor.
Programul de modernizare a flotei transportului public din București este o prioritate!
Avem deja TRAMVAIE NOI - primele în ultimii 30 de ani - care fac legătura între Nordul și Vestul Capitalei.
Avem TICHET UNIC de călătorie, pentru toate mijloacele de transport public.
Avem MIJLOACE DE PLATĂ ELECTRONICE în autobuze, troleibuze și tramvaie
Avem finanțare pentru înființarea de BENZI UNICE pentru autobuze și troleibuze
Avem finanțare pentru modernizarea peroanelor și stațiilor STB
Avem finanțare pentru modernizarea a peste 50 km de cale de rulare a tramvaielor
_____
Modernizăm transportul public din Capitală!
Creștem calitatea serviciilor publice!
Cumpărăm vehicule de transport cu emisii 0 pentru București!
#FacemTreaba
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3903183153
Cumpărăm alte 22 de troleibuze noi, cu fonduri din PNRR!
Guvernul României și-a făcut treaba: a pus la dispoziția Bucureștiului peste 65 milioane de lei - fonduri din PNRR - pentru achiziția de troleibuze.
Executivul a semnat contractul de finanțare și a demonstrat că este un partener pentru dezvoltarea și modernizarea transportului public bucureștean!
Suma - 65.752.681,12 cu TVA - va fi utilizată de Primăria Capitalei pentru achiziția a 22 de troleibuze noi.
Contractul a ajuns, ASTĂZI, la Primărie și urmează să fie semnat de Primarul General.
_____
Cele 22 de troleibuze se vor adăuga celorlalte 100 care au fost deja cumpărate de Municipalitate - tot cu sprijin financiar guvernamental, prin Fondul de Mediu. Cele 100 de troleibuze urmează să ajungă în Capitală anul viitor.
Programul de modernizare a flotei transportului public din București este o prioritate!
Avem deja TRAMVAIE NOI - primele în ultimii 30 de ani - care fac legătura între Nordul și Vestul Capitalei.
Avem TICHET UNIC de călătorie, pentru toate mijloacele de transport public.
Avem MIJLOACE DE PLATĂ ELECTRONICE în autobuze, troleibuze și tramvaie
Avem finanțare pentru înființarea de BENZI UNICE pentru autobuze și troleibuze
Avem finanțare pentru modernizarea peroanelor și stațiilor STB
Avem finanțare pentru modernizarea a peste 50 km de cale de rulare a tramvaielor
_____
Modernizăm transportul public din Capitală!
Creștem calitatea serviciilor publice!
Cumpărăm vehicule de transport cu emisii 0 pentru București!
#FacemTreaba
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3903183153
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am intrebat astazi, au fost ceva probleme birocratice, ar trebui sa o vedem lansata pana la finalul anului.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Nu stiu, cu toate ca imi plac foarte mult Trollinourile livrate de Solaris, eu sincer chiar imi doresc sa revina Astra in joc, cu noile caroserii de Urbanway/e-Way ale IVECO.
Sau, de ce nu, sa ofere tractiune SAERP pentru Solaris, cum fac alde Skoda si Kiepe.
Sau, de ce nu, sa ofere tractiune SAERP pentru Solaris, cum fac alde Skoda si Kiepe.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Poate anul asta este cu noroc, sau din nou da primaria un comunicat de inceput de an cum ca vor cumpara cele 22 de troleibuze, cum se intampla din 2022
In timpul asta parcul de troleibuze isi cam arata limitele, Solaris vor fi destule indisponibile din motivele pe care le vedem deja la tramvaie si autobuze, cu accidente si geamuri sparte care nu sunt acoperite de garantie, iar Ikarus cad in continuare ireparabil minim 1-2 pe luna. Irisbus sunt constante, probabil in jur de 80 functionale. Daca s-ar fi licitat pana acum, cele 22 desi nu sunt multe, ar fi ajutat macar la modernizarea unei alte linii si acoperirea parcului de Ikarus care se reduce constant.
In timpul asta parcul de troleibuze isi cam arata limitele, Solaris vor fi destule indisponibile din motivele pe care le vedem deja la tramvaie si autobuze, cu accidente si geamuri sparte care nu sunt acoperite de garantie, iar Ikarus cad in continuare ireparabil minim 1-2 pe luna. Irisbus sunt constante, probabil in jur de 80 functionale. Daca s-ar fi licitat pana acum, cele 22 desi nu sunt multe, ar fi ajutat macar la modernizarea unei alte linii si acoperirea parcului de Ikarus care se reduce constant.
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 9
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
A fost publicată licitația.
Bugetul alocat este în valoare de 71.500.000 RON, fonduri provenite din Programul Național de Redresare și Reziliență.
Ponderea punctajului:
- 40% preț;
- 20% perioada de garanție extinsă de tip „full-warranty”;
- 15% eficiența energetică a bateriilor;
- 15% capacitatea de transport;
- 10% capabilitatea de livrare a troleibuzelor în < 12 luni.
Termene limită:
- depuneri oferte: 10 martie;
- evaluări: 10 noiembrie.
Link E-Licitație: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ ... /100190599
Bugetul alocat este în valoare de 71.500.000 RON, fonduri provenite din Programul Național de Redresare și Reziliență.
Ponderea punctajului:
- 40% preț;
- 20% perioada de garanție extinsă de tip „full-warranty”;
- 15% eficiența energetică a bateriilor;
- 15% capacitatea de transport;
- 10% capabilitatea de livrare a troleibuzelor în < 12 luni.
Termene limită:
- depuneri oferte: 10 martie;
- evaluări: 10 noiembrie.
Link E-Licitație: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ ... /100190599
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Yay! A luat 3 ani pentru o amarata de licitatie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Chiar sunt curios cine se baga, poate vedem si altceva inafara de Solaris care din pacate sunt pline de probleme, de la partea de baterii, pana la finisaje care deja s-au rupt...
- Andrei Andraș
- Utilizator nou
- Mesaje: 9
- Membru din: Joi Iul 13, 2023 8:33 pm
- Localitate: Brașov
Realist, fără fantezii gen Astra ori Hess, ar mai putea participa Skoda cu caroseria de SOR și Bozankaya.
Skoda, în concurență directă cu Solaris, vine mereu cu un preț mai mic, dar pierde puncte în ceea ce privește termenul de livrare.
Bozankaya, în schimb, pare că s-ar putea încadra în termenul de livrare de 12 luni dorit de PMB, la Timișoara au semnat în septembrie și primele bucăți ar trebui să apară în primăvară. Troleibuzul lor tot cu Medcom este echipat, doar "ambalajul" diferă în comparație cu Solaris.
Skoda, în concurență directă cu Solaris, vine mereu cu un preț mai mic, dar pierde puncte în ceea ce privește termenul de livrare.
Bozankaya, în schimb, pare că s-ar putea încadra în termenul de livrare de 12 luni dorit de PMB, la Timișoara au semnat în septembrie și primele bucăți ar trebui să apară în primăvară. Troleibuzul lor tot cu Medcom este echipat, doar "ambalajul" diferă în comparație cu Solaris.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Si bateriile sunt diferite. Solaris au in-house (cu celule Toshiba), in timp ce Bozankaya inteleg ca au renuntat la solutia lor in-house si merg pe mana Forsee Power.