Irisbus Citelis (100 - 2006)
5366 si 5386 au revenit in depoul Vatra Luminoasa dupa ce au fost la URAC pentru RK. In schimb, tot de la Vatra Luminoasa a plecat recent 5303 la URAC tot pentru RK.
- Fişiere ataşate
-
- 5386
- 10ac1033-518d-4593-9489-9a99646a5006.jpeg (365.18 KiB) Vizualizat de 1521 ori
-
- 5366
- 0b327269-832b-481b-8f56-38df2157e92b.jpeg (588.75 KiB) Vizualizat de 1521 ori
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Partea de estetica si uniformizare a signalisticii ramane in mare bug la STB, inclusiv cu toate afisele cu numerele de parc din interior, care majoritatea sunt puse in alte pozitii, dar si numerele de parc scrise mai ales pe tramvaie. Azi ma uitam si la Solaris 5455 care pe frontala are un alt font si pus altfel evident fata de resul... Ar fi bine pe viitor sa existe un ghid de design la STB...
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Mi se pare mie sau are electronica noua? Ca vad ca are pe acoperis un cofret nou.
Ti se pare… Nu are electronica noua, dar da, i-a fost schimbat cofretul, primind unul nou. Momentan asteapta sursa noua de la SAERP si sa fie facut functional dpdv electric. Estimez sincer ca va fi la strada in jurul lui februarie, cel mai probabil va fi titularizat in linia 62.punmeister scrie: ↑Mar Dec 31, 2024 6:51 pmMi se pare mie sau are electronica noua? Ca vad ca are pe acoperis un cofret nou.
Solaris pe 70.
L-am vazut si eu zilele trecute pe 5455, circula prin 95. Cifrele alea zici ca au fost lipite de Dorel cu picioru la cat de deplasate suntMarian Andrei scrie: ↑Mar Dec 31, 2024 6:34 pmPartea de estetica si uniformizare a signalisticii ramane in mare bug la STB, inclusiv cu toate afisele cu numerele de parc din interior, care majoritatea sunt puse in alte pozitii, dar si numerele de parc scrise mai ales pe tramvaie. Azi ma uitam si la Solaris 5455 care pe frontala are un alt font si pus altfel evident fata de resul... Ar fi bine pe viitor sa existe un ghid de design la STB...
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Rog din nou fara detalii despre defecte si probleme, minore in general. Nu suntem pe circusor sa ne pierdem in asa discutii.
Revenind la reparațiile la URAC, acestea se concentreaza strict pe caroserie, interior, reparații și revopsire exterioara. Partea electronica și electrica se repara in depou, mare parte din serviceul pentru choppere, surse si logica fiind asigurata de ICPE-SAERP.
Revenind la reparațiile la URAC, acestea se concentreaza strict pe caroserie, interior, reparații și revopsire exterioara. Partea electronica și electrica se repara in depou, mare parte din serviceul pentru choppere, surse si logica fiind asigurata de ICPE-SAERP.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Se ia in calcul cumva si trimiterea lui 5399 si 5400 la RK?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Probabil dupa ce trimit din cele mai paradite. Oricum parerea mea e ca nu vor apuca sa treaca toate 98 prin RK.
Nu se ia momentan in calcul ca cele doua sa plece la RK, si nici ca vor ajunge prea curand la RK, ca totusi, dpdv tehnic si estetic sunt f ok, in comparatie cu restul de Irisbus active care, unele din ele, arata jalnic... Oricum, momentan vor fi prioritare pentru RK cele retrase de niste ani de zile, precum 5350, 5328, 5304 samd...punmeister scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 5:31 pmSe ia in calcul cumva si trimiterea lui 5399 si 5400 la RK?
Solaris pe 70.
La ora actuala, la cat de greu se misca URACul cu RKurile, la aceasta parere am ajuns si eu... Dar sa vedem ce ne va rezerva timpul, sa speram ca vor face toate demersurile sa achizitioneze cat mai rapid cele 222 sau cate erau de troleibuze...Marian Andrei scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 5:36 pmProbabil dupa ce trimit din cele mai paradite. Oricum parerea mea e ca nu vor apuca sa treaca toate 98 prin RK.
Solaris pe 70.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ideea ar fi macar sa fie cosmetizate. Ca macar astea doua dpdv al tractiunii se aproprie de Solaris (tot IGBT-VVVF CA)Cristi scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 7:11 pmNu se ia momentan in calcul ca cele doua sa plece la RK, si nici ca vor ajunge prea curand la RK, ca totusi, dpdv tehnic si estetic sunt f ok, in comparatie cu restul de Irisbus active care, unele din ele, arata jalnic... Oricum, momentan vor fi prioritare pentru RK cele retrase de niste ani de zile, precum 5350, 5328, 5304 samd...punmeister scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 5:31 pmSe ia in calcul cumva si trimiterea lui 5399 si 5400 la RK?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5399 se tine bine si la interior, se intervine cand este nevoie la solicitarea titularilor. 5400 in schimb, ar putea fi trimis la un moment dat, inafara de tractiune, nu se diferentiaza ca intretinere fata de restul. Oricum ar mai trebui tinut de ele, nu vad niciun motiv pentru care sa nu fie active cel putin 90 din cele 98.
Ar fi fost ceva, dar mai bine ar trebui lasate ambele asa cum sunt. Poate la un moment dat il vom vedea pe 5400 in verde ), dar deja deviem cam mult de la subiect.punmeister scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 9:34 pmIdeea ar fi macar sa fie cosmetizate. Ca macar astea doua dpdv al tractiunii se aproprie de Solaris (tot IGBT-VVVF CA)Cristi scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 7:11 pmNu se ia momentan in calcul ca cele doua sa plece la RK, si nici ca vor ajunge prea curand la RK, ca totusi, dpdv tehnic si estetic sunt f ok, in comparatie cu restul de Irisbus active care, unele din ele, arata jalnic... Oricum, momentan vor fi prioritare pentru RK cele retrase de niste ani de zile, precum 5350, 5328, 5304 samd...punmeister scrie: ↑Mar Ian 21, 2025 5:31 pmSe ia in calcul cumva si trimiterea lui 5399 si 5400 la RK?
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ar trebui sa revina mai multe Irisbus perioada asta, erau asteptate tot felul de echipamente de la SAERP. Pentru 5399 cred ca a fost una din cele mai lungi stationari din istoria lui
5399 a stat din cauza ca avea invertorul defect, i a fost inlocuit invertorul respectiv cu unul nou, de ultima generatie, dar bine macar ca s a rezolvat si ca e apt de circulatie.Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 31, 2025 9:29 amAr trebui sa revina mai multe Irisbus perioada asta, erau asteptate tot felul de echipamente de la SAERP. Pentru 5399 cred ca a fost una din cele mai lungi stationari din istoria lui
Solaris pe 70.