Ikarus 415T (200 - 1997/2001)
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 666
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Da, pentru ca STB nu poate sa mai faca autogenul in-house.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La ultima procedura din vara trecuta casarile au fost preluate de o firma din Buzau, acolo se duc toate pe care le vedeti pe trailer, din ultima lista de aproape 200 vehicule care pleaca treptat. Inteleg ca in primavara va mai fi o procedura pentru alta serie de vehicule.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5215 la Clabucet acum cateva seri. Ca noutati din BN de dupa sarbatori, au aparut in curte 5289 si 5258, mai ales 5258 este descompletat destul de serios, deci sanse mari sa fie retras definitiv, in acelasi timp 5296 a disparut de unde a stat parcat in ultimele saptamani.
5258 e retras definitiv inca din vara anului trecut, la fel si 5289, dar care atentie, are sanse sa fie reactivat, daca este nevoie de respectiva masina. Dar cum 5289 era o masina slaba, slabe sanse sa fie reactivata prea curand.Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 10, 2025 2:22 pm5215 la Clabucet acum cateva seri. Ca noutati din BN de dupa sarbatori, au aparut in curte 5289 si 5258, mai ales 5258 este descompletat destul de serios, deci sanse mari sa fie retras definitiv, in acelasi timp 5296 a disparut de unde a stat parcat in ultimele saptamani.
DSC_3639-Enhanced-NR.jpg
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca este nevoie de ele, circula, nu stau daca pot circula, ca oricum parcul e sub limita si au tot cazut, deja pentru linia 95 nu se mai gasesc in timpul saptamanii. Ca regula, ce cade cu probleme electrice, mai ales sursa, chopper, se repara relativ repede, dar daca pica cu defecte structurale, sunt adio. La URAC nu se mai repara nimic la ele, s-a incercat reparatia, la BN 5104 si 5107, insa in final au fost aduse in depou si nu se stie daca pot trece ITP sau daca vor mai fi trimise vreodata la ITP.
Daca va uitati la probleme, fix liniile de BN, 79 si 95 sunt acoperite in mare parte cu autobuze in zile lucratoare, sa vedem in cat timp urmeaza si 86. Nici la Berceni nu stiu cat va mai dura pana cand vedem autobuze, probabil pe 72.
Daca va uitati la probleme, fix liniile de BN, 79 si 95 sunt acoperite in mare parte cu autobuze in zile lucratoare, sa vedem in cat timp urmeaza si 86. Nici la Berceni nu stiu cat va mai dura pana cand vedem autobuze, probabil pe 72.
- depoul Berceni - 5115, 5116, 5127, 5129, 5138, 5143, 5204, 5206, 5207, 5208, 5225, 5229, 5230, 5231, 5233, 5239, 5240, 5241, 5245, 5247.Marian Andrei scrie: ↑Mie Ian 08, 2025 8:26 amFix cum ma asteptam si cum este situatia de la plecarea celor 4 Solaris de BN la Berceni, in zile lucratoare Ikarus au plecat inapoi la Vatra in 86, azi odata cu trecerea la program de zi lucratoare, 95 a revenit la combinatia de dinainte se sarbatori, cu majoritatea autobuze si ce Solaris au ramas prin depou.
Ca sa sintetizam situatia vehiculelor active la ora actuala:
- Depoul Bucurestii Noi - 5118, 5132, 5209, 5211, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5221, 5222, 5223, 5236, 5237, 5238, 5249, 5270, 5280
- Depoul Vatra Luminoasa - 5144, 5167, 5177, 5194
- Depoul Bujoreni - 5161, 5169, 5250, 5284, 5286
La Berceni mai greu, nu am monitorizat in ultima vreme, insa estimez ca mai sunt in jur de 18 masini active.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Avand in vedere ca stau in depoul Vatra Luminoasa, cand sunt masini disponibile, se utilizeaza unde este nevoie. Deci nu mai e nimic neobisnuit sa vedem vehiculele amestecate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din nou repet - aici nu discutam repartizari, cu exceptia cazurilor foarte iesite din comun, deja amestecul troleibuzelor intre depouri nu mai e nimic iesit din comun.
Intre timp, 5221 inca era colantat de sarbatori zilele trecute, cu exceptia lui 218 care a fost mai special, restul vehiculelor inca am vazut ca sunt colantate de sezon.
Intre timp, 5221 inca era colantat de sarbatori zilele trecute, cu exceptia lui 218 care a fost mai special, restul vehiculelor inca am vazut ca sunt colantate de sezon.
Asa si? Si daca e 5237 in 70 ce are? Nu e ceva wow, au mai aparut masini de BN in 70, precum 5132, 5238 etc. In plus, masinile de BN care sunt la Vatra pot fi oricand folosite si de cei de la Vatra pe liniile lor in caz de necesitate.
Solaris pe 70. 

Desi o sa fac putin off topic, fapt pentru care o sa imi cer scuze, dar o sa iti dau un raspuns referitor la acele 4 troleibuze Solaris de care zici tu ca stau degeaba zilnic in depou, pai bun, sunt cele 3 rezerve + 5438, care este imobilizat din luna Septembrie. Vatra are 17 Solaris in gestiune, dintre care, pentru 61 se aloca 4 ture/masini, iar pentru 90 se aloca 9 ture/masini, deci 13 ture/masini sunt alocate, doar in CS. Iar cele 3 Solaris care raman in depou, nu l am inclus pe 5438 deoarece se stie ca el este imobilizat, nu raman degeaba in depou, ele sunt masini rezerva, care pot fi scoase oricand la strada daca este nevoie de ele in una din cele doua linii (61 si 90). Oricum in weekend sunt scoase la strada toate Solarisurile active, inclusiv rezervele care raman in depou in CS pentru 61 si 90.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5164 de Vatra a fost dus la ITP insa s-a stricat electric chiar acolo, se incearca reparatia si retrimiterea, in principiu va mai primi 6 luni de viata, dar dupa depinde daca pica intre timp cu altceva.
La ora actuala la URAC nu se mai realizează nicio interventie la Ikarus, costurile versus rezultate fiind nejustificate din cauza caroseriilor foarte uzate care necesita interventii semnificative. Practic, tot ce cade cu structura, e bun de autogen.
La ora actuala la URAC nu se mai realizează nicio interventie la Ikarus, costurile versus rezultate fiind nejustificate din cauza caroseriilor foarte uzate care necesita interventii semnificative. Practic, tot ce cade cu structura, e bun de autogen.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5185 acum aproape 20 de ani. In prezent ajuns la Giulesti unde asteapta casarea.
Vezi ca 5164 deja e retras definitiv…Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 24, 2025 7:14 pm5164 de Vatra a fost dus la ITP insa s-a stricat electric chiar acolo, se incearca reparatia si retrimiterea, in principiu va mai primi 6 luni de viata, dar dupa depinde daca pica intre timp cu altceva.
La ora actuala la URAC nu se mai realizează nicio interventie la Ikarus, costurile versus rezultate fiind nejustificate din cauza caroseriilor foarte uzate care necesita interventii semnificative. Practic, tot ce cade cu structura, e bun de autogen.
Sursa pozelor: Stefan Tramspotter, nu stiu daca este și aici, pe forum…
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20250121_143055.jpeg (414.49 KiB) Vizualizat de 1802 ori
-
- IMG_20250121_142512.jpeg (646.52 KiB) Vizualizat de 1803 ori
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Depinde de cand sunt pozele. Are chopperul ars, dar va fi retrimis la ITP.
Sa vedem si daca il mai ia.Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 24, 2025 11:23 pmDepinde de cand sunt pozele. Are chopperul ars, dar va fi retrimis la ITP.


Solaris pe 70. 

Pozele sunt facute chiar recent, chiar de zilele astea.Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 24, 2025 11:23 pmDepinde de cand sunt pozele. Are chopperul ars, dar va fi retrimis la ITP.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5296 circula azi in 95 dupa o perioada de absenta, inteleg ca a fost reparat cu piese de la alt vehicul retras recent de BN. Partea buna este ca nu mai scoate zgomotul cu care trezea cartierul cand era in 86. 

Pai 5296 circula de vreo saptamana, pai a fost reparat cu piese de pe 5258 si 5103, recent trase la mortiMarian Andrei scrie: ↑Sâm Feb 01, 2025 8:42 am5296 circula azi in 95 dupa o perioada de absenta, inteleg ca a fost reparat cu piese de la alt vehicul retras recent de BN. Partea buna este ca nu mai scoate zgomotul cu care trezea cartierul cand era in 86.![]()


Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5912
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De regula cele care revin sunt completate cu piese de la cele cazute ireparabil. Ca nu prea se mai trimit la.SAERP electronice de Ikarus.
La BN nu stiu cam cate ar mai trebui sa revina…ca 5104 vad ca sta in acelasi loc si nu face nimeni nimic, deja tind sa cred ca nu va mai fi reactivat. 5289 l as vedea reactivat cel putin, la prima vedere pare completa masina, si in interior si in exterior, 5296 a cedat din nou, nu inteleg de ce se mai complica cu masina aia, cand o pot retrage si cu piesele de pe ea sa reactiveze masini mult mai ok, de genul 5104, 5203, 5263, 5289…Marian Andrei scrie: ↑Mie Feb 12, 2025 8:06 amDe regula cele care revin sunt completate cu piese de la cele cazute ireparabil. Ca nu prea se mai trimit la.SAERP electronice de Ikarus.
Solaris pe 70. 
