Părerea mea personală: pe Iuliu Maniu ar trebui făcută bandă unică pe banda 2 și stațiile să fie pe centru, pe spațiul verde.Marian Andrei scrie: ↑Joi Ian 18, 2024 10:22 pmOricum, fara banda unica pe Iuliu Maniu, nu vor avea mare efect...
Solaris Trollino 12 (100 - 2023)
Da,cu siguranță trebuie sa aibă cel puțin 20 de ture sau apropiat de numărul de ture al lui 336. Cu turele lui 336 s ar putea suplimenta foarte bine 136...astfel încât să vina mai bine și cu siguranță ar fi un câștig in locul lui 336.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Si sa treci autobuzele pe contrasens?Albert scrie: ↑Joi Ian 18, 2024 10:47 pmPărerea mea personală: pe Iuliu Maniu ar trebui făcută bandă unică pe banda 2 și stațiile să fie pe centru, pe spațiul verde.Marian Andrei scrie: ↑Joi Ian 18, 2024 10:22 pmOricum, fara banda unica pe Iuliu Maniu, nu vor avea mare efect...
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
În aceste momente se livrează #5417
Primele 12 troleibuze Solaris sunt deja în București, la depoul Bujoreni. Alte 3 vor ajunge în această săptămână.
Ne pregătim personalul navigant și facem ultimele verificări tehnice pentru a le scoate în traseu.
Astăzi se face instructajul șoferilor de către specialiștii Solaris, iar echipele tehnice STB și ale producătorului polonez pregătesc vehiculele pentru testele de anduranță.
”Odată cu sosirea noilor troleibuze, STB a intrat în etapa finală de modernizare a parcului auto. Avem astăzi o flotă nouă, performantă, care oferă confort și siguranță călătorilor din Capitală. Este pentru prima dată, în ultimii 30 de ani, când transportul public bucureștean redevine o reală opțiune de mobilitate”, a declarat directorul general al STB S.A., Daniel Istrate.
Noile troleibuze fac parte dintr-un lot de 100 de astfel de vehicule cumpărate de Primăria Municipiului Bucureşti, prin fonduri europene nerambursabile.
Vehiculele fac parte din gama de 12 metri și au podea complet coborâtă pe toată suprafaţa troleibuzului.
Nou! Troleibuzele au o autonomie de minim 20 de km. Adică se pot decupla - prin acționarea unui buton din cabina șoferului - de la sistemul de alimentare cu cabluri electrice și pot circula pe trasee neelectrificate.
Dotări:
✔ Instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina șofer;
✔ Facilităţi pentru accesul pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”);
✔ Computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online;
✔ Sistem de informare audio-video;
✔ Sistem de numărare a călătorilor;
✔ Prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor;
✔ Scaune cu tapițerie;
✔ Sisteme de plată digitale.
________
Troleibuzele Solaris intră în traseu din luna februarie, pe linia 61 - adică pe axa Vest (Apusului) - Centru (Piața C.A. Rosetti).
________
Îți mulțumesc că mergi cu STB!
#stbsa
#TroleibuzeSolaris
#transportpublic
https://fb.watch/pKhF-E0ZBN/
Ne pregătim personalul navigant și facem ultimele verificări tehnice pentru a le scoate în traseu.
Astăzi se face instructajul șoferilor de către specialiștii Solaris, iar echipele tehnice STB și ale producătorului polonez pregătesc vehiculele pentru testele de anduranță.
”Odată cu sosirea noilor troleibuze, STB a intrat în etapa finală de modernizare a parcului auto. Avem astăzi o flotă nouă, performantă, care oferă confort și siguranță călătorilor din Capitală. Este pentru prima dată, în ultimii 30 de ani, când transportul public bucureștean redevine o reală opțiune de mobilitate”, a declarat directorul general al STB S.A., Daniel Istrate.
Noile troleibuze fac parte dintr-un lot de 100 de astfel de vehicule cumpărate de Primăria Municipiului Bucureşti, prin fonduri europene nerambursabile.
Vehiculele fac parte din gama de 12 metri și au podea complet coborâtă pe toată suprafaţa troleibuzului.
Nou! Troleibuzele au o autonomie de minim 20 de km. Adică se pot decupla - prin acționarea unui buton din cabina șoferului - de la sistemul de alimentare cu cabluri electrice și pot circula pe trasee neelectrificate.
Dotări:
✔ Instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina șofer;
✔ Facilităţi pentru accesul pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”);
✔ Computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online;
✔ Sistem de informare audio-video;
✔ Sistem de numărare a călătorilor;
✔ Prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor;
✔ Scaune cu tapițerie;
✔ Sisteme de plată digitale.
________
Troleibuzele Solaris intră în traseu din luna februarie, pe linia 61 - adică pe axa Vest (Apusului) - Centru (Piața C.A. Rosetti).
________
Îți mulțumesc că mergi cu STB!
#stbsa
#TroleibuzeSolaris
#transportpublic
https://fb.watch/pKhF-E0ZBN/
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 561
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
Lucian scrie: ↑Lun Ian 22, 2024 5:43 pmPrimele 12 troleibuze Solaris sunt deja în București, la depoul Bujoreni. Alte 3 vor ajunge în această săptămână.
Ne pregătim personalul navigant și facem ultimele verificări tehnice pentru a le scoate în traseu.
Astăzi se face instructajul șoferilor de către specialiștii Solaris, iar echipele tehnice STB și ale producătorului polonez pregătesc vehiculele pentru testele de anduranță.
”Odată cu sosirea noilor troleibuze, STB a intrat în etapa finală de modernizare a parcului auto. Avem astăzi o flotă nouă, performantă, care oferă confort și siguranță călătorilor din Capitală. Este pentru prima dată, în ultimii 30 de ani, când transportul public bucureștean redevine o reală opțiune de mobilitate”, a declarat directorul general al STB S.A., Daniel Istrate.
Noile troleibuze fac parte dintr-un lot de 100 de astfel de vehicule cumpărate de Primăria Municipiului Bucureşti, prin fonduri europene nerambursabile.
Vehiculele fac parte din gama de 12 metri și au podea complet coborâtă pe toată suprafaţa troleibuzului.
Nou! Troleibuzele au o autonomie de minim 20 de km. Adică se pot decupla - prin acționarea unui buton din cabina șoferului - de la sistemul de alimentare cu cabluri electrice și pot circula pe trasee neelectrificate.
Dotări:
✔ Instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina șofer;
✔ Facilităţi pentru accesul pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”);
✔ Computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online;
✔ Sistem de informare audio-video;
✔ Sistem de numărare a călătorilor;
✔ Prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor;
✔ Scaune cu tapițerie;
✔ Sisteme de plată digitale.
________
Troleibuzele Solaris intră în traseu din luna februarie, pe linia 61 - adică pe axa Vest (Apusului) - Centru (Piața C.A. Rosetti).
________
Îți mulțumesc că mergi cu STB!
#stbsa
#TroleibuzeSolaris
#transportpublic
https://fb.watch/pKhF-E0ZBN/
Întrebarea e, câte troleibuze Solaris vor fi alocate liniei 61?..
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Daca vor sa inlocuiasca total 336 nu sunt suficiente, 336 avand undeva la 22 ture in zi lucratoare. Doar sa bage troleibuzele si in paralel si cele 8 ZTE Granton alocate traseului in mod normal prin proiect. Dar modificarea este o aberatie fara cresterea turelor in 336, pentru ca practic se va reduce capacitatea de transport, la fel cum au facut cu desfiintarea liniilor 131 si 361. Oricum fara realizarea de benzi unice pe tot Iuliu Maniu, fie ca stau 2 ore intr-un Ikarus sau intr-un Solaris, tot ineficient este.
Cel mai probabil,electricele din 336 vor fi băgate prin 137 că sa fie tot pe Iuliu Maniu. Desigur,cum am mai spus se mai poate suplimenta și 136 și din lotul vechi de troleibuze ce rămâne din 61 se poate desigur suplimenta 62-ul. Soluții sunt,vedem ce vor alege...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
136 nu va primi nimic nou pentru ca va intra in hartoapele de pe Bd Timisoara in timpul lucrarii la linia de tramvai spre CET Vest, asta a fost si unul din motivele pentru care nu le-au dus la Militari Rezidence, ca mai incep si acolo tot felul de lucrari.
Pai și de ce s au grăbit cu 61 daca vor fi tot felul de lucrări prin Militari...Doar că trece prin fața primariei? Personal as fi optat pentru ca prima linie sa fie 76-le cu dus pe Unirii până la rond Alba Iulia,daca se mai respecta proiectul.Dar stai că și acolo începe treaba cu planșeul...Va fi un adevărat haos in capitală în următorii ani.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Berceni in mod normal ramane la final din cauza substatiei. Teoretic se va respecta ordinea „traditionala”, Bujoreni, Vatra, BN si la final Berceni.
Cum doar 9 troleibuze din 15 în linia 61? Daca va fi așa,va avea intervale jalnice...
Pregătim troleibuzele pentru primul traseu optimizat: linia 61, pe axa Vest - Centru
“Astăzi am testat primele troleibuze Solaris în traseu. Le pregătim pentru a le introduce pe linia care face legătura Vestul și Centrul Capitalei. Noile troleibuze răspund tuturor cerințelor tehnologice, iar călătoria se va desfășura în condiții de confort sporit și în siguranță.”, a declarat directorul general al STB S.A., Daniel Istrate.
În timpul testelor de anduranță au fost verificate:
noua tehnologie - cuplare/decuplare de la cabluri electrice din cabină, prin acționarea unei comenzi din panoul de comandă de la bord;
autonomia pe trasee neelectrificate;
acționare uși pentru acces călători și sisteme de siguranță;
funcționarea sistemului digital de plată.
_______
Primele nouă (9) troleibuze - din cele 15 care sosesc în luna ianuarie - vor circula pe linia 61.
Acum, capătul de linie al troleibuzului 61 este la ”Master” (fosta autogară Militari). Din februarie, troleibuzele noi vor putea circula și pe trasee neelectrificate. Noul capăt al liniei 61 va fi centrul Comercial Apusului (actual capăt linie 336).
Lucrăm, zi de zi, pentru a crește calitatea serviciului de transport public.
Îți mulțumesc că mergi cu STB!
#STBSA
#TroleibuzeSolaris
#TraseuOptimizatLinia61
https://fb.watch/pLxHEnR6TR/
Pregătim troleibuzele pentru primul traseu optimizat: linia 61, pe axa Vest - Centru
“Astăzi am testat primele troleibuze Solaris în traseu. Le pregătim pentru a le introduce pe linia care face legătura Vestul și Centrul Capitalei. Noile troleibuze răspund tuturor cerințelor tehnologice, iar călătoria se va desfășura în condiții de confort sporit și în siguranță.”, a declarat directorul general al STB S.A., Daniel Istrate.
În timpul testelor de anduranță au fost verificate:
noua tehnologie - cuplare/decuplare de la cabluri electrice din cabină, prin acționarea unei comenzi din panoul de comandă de la bord;
autonomia pe trasee neelectrificate;
acționare uși pentru acces călători și sisteme de siguranță;
funcționarea sistemului digital de plată.
_______
Primele nouă (9) troleibuze - din cele 15 care sosesc în luna ianuarie - vor circula pe linia 61.
Acum, capătul de linie al troleibuzului 61 este la ”Master” (fosta autogară Militari). Din februarie, troleibuzele noi vor putea circula și pe trasee neelectrificate. Noul capăt al liniei 61 va fi centrul Comercial Apusului (actual capăt linie 336).
Lucrăm, zi de zi, pentru a crește calitatea serviciului de transport public.
Îți mulțumesc că mergi cu STB!
#STBSA
#TroleibuzeSolaris
#TraseuOptimizatLinia61
https://fb.watch/pLxHEnR6TR/
Probabil este un zvon, deoarece până acum nu s-a anunțat nimic de o zi anume din care să înceapă să circule. Așteptăm un comunicat din partea STB-ului și/sau TPBI-ului
Astăzi, cu ocazia Zilei Porților Deschise la depoul Dudești, a fost prezentat troleibuzul Solaris Trollino 5401. Am urcat în el, atât în cabină, cât și în salonul călătorilor. Îmi plac foarte mult tapițeria scaunelor și bordul acestuia. Pe lângă acesta, au mai fost prezentate tramvaie și ZTE-ul 7227.
Astăzi, cu ocazia Zilei Porților Deschise la depoul Dudești, a fost prezentat troleibuzul Solaris Trollino 5401. Am urcat în el, atât în cabină, cât și în salonul călătorilor. Îmi plac foarte mult tapițeria scaunelor și bordul acestuia. Pe lângă acesta, au mai fost prezentate tramvaie și ZTE-ul 7227.
Ultima oară modificat Mie Ian 24, 2024 4:56 pm de către Ed4014, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Incepand cu momentul asta cine mai vine cu zovuri de genul pleaca de pe forum. Nu are importanta data ci actiunea, vor fi in scurt timp, dar momentan sunt alte lucruri mai importante de discutat.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Cateva cadre de azi cu #5401, plus un video cu acesta intrand in Depoul Bujoreni
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ca un set de idei de la mine. Per total troleibuzul este unul reusit, interiorul spatios si bine organizat, fara mari diferente estetice fata de Brasov si Cluj, modele articulate pe care le utilizez constant si pot spune ca sunt foarte ok. Toate 100 ajung pana in vara, momentan sunt sosite in jur de 17, pana in vara urmand sa ajunga 15-20 pe luna pentru a fi livrate pana in iunie, ceea ce este bine, ca se echipeaza o linie pe luna, poate chiar mai mult.
Ca iesire in traseu, se va anunta, cine mai vine cu vreun zvon va pleca de pe forum, valabil pentru tot ce iese in traseu. Estimarea este 1 februarie, dar nu se stie clar daca chiar va fi 1 februarie.
Ca prim traseu este deja clar, vor fi pe toata linia 61, Apusului - Rosetti, probabil si suplimentata fata de proiect pentru a fi total la parcul lui 336, care era pe la 23 ture cu autobuze, iar a doua linie, aici inca nu este total sigur daca raman in continuare la Bujoreni, dar asa ar fi logic, este 93. Liniile din proiect raman in principiu, dar unele trasee vor fi modificate, mai ales cele din Berceni, 76 sigur nu va merge la Piata Alba Iulia, la fel 73 nu cred ca va fi dus atat de depare spre Gara de Nord.
Ca iesire in traseu, se va anunta, cine mai vine cu vreun zvon va pleca de pe forum, valabil pentru tot ce iese in traseu. Estimarea este 1 februarie, dar nu se stie clar daca chiar va fi 1 februarie.
Ca prim traseu este deja clar, vor fi pe toata linia 61, Apusului - Rosetti, probabil si suplimentata fata de proiect pentru a fi total la parcul lui 336, care era pe la 23 ture cu autobuze, iar a doua linie, aici inca nu este total sigur daca raman in continuare la Bujoreni, dar asa ar fi logic, este 93. Liniile din proiect raman in principiu, dar unele trasee vor fi modificate, mai ales cele din Berceni, 76 sigur nu va merge la Piata Alba Iulia, la fel 73 nu cred ca va fi dus atat de depare spre Gara de Nord.
76 chiar ar fi fost bun pe Unirii via Piata Alba Iulia,ar mai fi luat din aglomerația din 104 și 123.Statiile de pe Unirii sunt mai mult pline cu cei care aleg sa meargă 4-5 stații până la magazinul Unirea sau pentru zona Centrului Vechi/Calea Victoriei și astfel ar mai fi luat din aglomerația celor 2 linii care aleg și au de mers spre cartiere sau gara.