Pagina 7 din 8

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Vin Mai 17, 2024 5:09 pm
de Cristi
Nu vor fi cedate la niciun depou. Vor ramane asa cum sunt. Vatra va mai pastra cateva Ikarus ca rezerve, din ce stiu vor mai pastra cele 3 verzi si 5144, 5185, fiind la ora actuala cele mai bune troleibuze ale depoului Vatra Luminoasa. Oricum vor mai fi retrase din ele in perioada urmatoare, ca deh, acum avem Solaris, si ne permitem sa le retragem, desi stam cam nasol sa zic asa cu parcul la Citelis, sunt doar cam 80 de functionale din 98.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Vin Mai 17, 2024 5:13 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Vin Mai 17, 2024 4:05 pm
Daca mai primeste Solaris pentru 70, Vatra ar trebui sa elimine total Ikarus. La fel Bujoreni ar trebui sa scape de ele, Irisbus fiind suficiente pentru liniile ramase.
Teoretic, Vatra mai are de primit inca 15 Solaris pentru 70, deci am putea scapa foarte usor si repede in acelasi timp de Ikarus, ramanand doar ca rezerve. La Bujoreni oricum mai sunt relativ putine Ikarus functionale, fiind utilizate ocazional prin 96 si uneori pe 62.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Mai 18, 2024 4:55 pm
de Marian Andrei
Teoretic la Vatra Luminoasa au mai ramas active: 5144, 5164, 5167, 5177, 5185, 5194. Ramane de vazut cat vor mai rezista cele fara RK si daca vor fi date verzile la alte depouri dupa sosirea Solaris pentru 70. Ar fi bine ca la Vatra si Bujoreni sa dispara de tot Ikarus, deja sunt in plus mai ales la Bujoreni, rulate total aiurea cand unele ar trebui deja retrase iar cele mai ok date la BN si Berceni pentru inlocuirea epavelor 51xx.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Mai 18, 2024 5:33 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Sâm Mai 18, 2024 4:55 pm
Teoretic la Vatra Luminoasa au mai ramas active: 5144, 5164, 5167, 5177, 5185, 5194. Ramane de vazut cat vor mai rezista cele fara RK si daca vor fi date verzile la alte depouri dupa sosirea Solaris pentru 70. Ar fi bine ca la Vatra si Bujoreni sa dispara de tot Ikarus, deja sunt in plus mai ales la Bujoreni, rulate total aiurea cand unele ar trebui deja retrase iar cele mai ok date la BN si Berceni pentru inlocuirea epavelor 51xx.

Nu cred ca le vor da cei de la Vatra, din ce am inteles le vor păstra pentru in cazul in care o sa aiba nevoie de ele. Oricum mai sunt doar 6-7 active, ar trebui pastrate doar ca rezerve si scoase doar cand sunt nevoie de ele. Oricum pe Irisbus nu prea te poti baza, cand ti-e lumea mai draga, fix atunci troleibuzul te lasa in drum…

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Dum Mai 19, 2024 2:17 pm
de Cristi
Observ ca la depoul Bucurestii Noi se incearca din rasputeri sa il reactiveze pe 5219. La ora actuala lipsesc de la Bucurestii Noi troleibuzele 5104, 5107, 5217, dar si 5218, care a crapat ieri cu motorul.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Lun Mai 20, 2024 8:19 am
de Marian Andrei
5218 circula... As vrea sa nu mai intram in detalii despre defecte de scurta durata.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Mar Mai 28, 2024 1:51 pm
de Cristi
5187 a fost si el recent retras definitiv. Si a revenit 5180 in Vatra destul de recent pentru conservare. Deci la Vatra au mai ramas active 5144, 5164, 5167, 5177, 5185, 5194, fiind utilizate constant pe liniile 66, 70 si 85, uneori si in 69.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Mie Mai 29, 2024 7:45 pm
de Marian Andrei
5104 si 5107 au picat ITPul, se mai incearca odata, daca nu se reuseste sunt RIP.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Mie Mai 29, 2024 7:53 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Mie Mai 29, 2024 7:45 pm
5104 si 5107 au picat ITPul, se mai incearca odata, daca nu se reuseste sunt RIP.
De asemenea, de la BN este si 5221 retras de ieri, cu ITP-ul expirat. Astazi era in Bujoreni pentru ITP. Eu cred ca 5104 si 5107 vor fi RIP in curand. Sper sa mai ia ITP-ul, mai ales ca mai sunt inca nevoie de ele o perioada, pana cand vor fi toate cele 100 de Solaris la strada si pana cand se va regla parcul la toate cele 4 depouri..

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 9:23 am
de Silviu
Se pare ca 5221 a rezolvat
ITP- ul. Azi e pe traseu, conform infostb. Linia 86.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 9:38 am
de Marian Andrei
Sunt o serie de masini care nu vor avea probleme la ITP cel putin inca 1-2 ani, dar pe partea cealalta unele vor trece ITPul dar pot pica oricand cu probleme la structura.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 2:27 pm
de Cristi
Silviu scrie:
Joi Mai 30, 2024 9:23 am
Se pare ca 5221 a rezolvat
ITP- ul. Azi e pe traseu, conform infostb. Linia 86.
Oricum e una din cele mai bune si mai intretinute masini de la BN, bine ca a revenit. 8-)

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 3:25 pm
de Silviu
Da, am remarcat și eu, am mers cu el ! La polul opus e 5238, arata rau interior- exterior iar motorul are un sunet urăt!

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 3:30 pm
de Cristi
Silviu scrie:
Joi Mai 30, 2024 3:25 pm
Da, am remarcat și eu, am mers cu el ! La polul opus e 5238, arata rau interior- exterior iar motorul are un sunet urăt!
Nu cred ca ar conta prea mult aspectul, important e ca circula, oricum majoritatea sunt la finalul vietii, deci eu zic ca nu ar fi o mare problema aspectul lor. Ca 5238 cel putin arata mult mai bine decat unele, care la ora actuala sunt retrase, de ex. 5285, 5261 samd.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Mai 30, 2024 7:24 pm
de Cristi
Cele vreo 60 de troleibuze Ikarus 415T ramase in circulatie si incluse in parcul circulant al STB sunt repartizate in felul urmator:

Depoul Berceni: 5115, 5116, 5127, 5129, 5137, 5138, 5143, 5204, 5206, 5207, 5208, 5225, 5229, 5230, 5231, 5233, 5239, 5240, 5241, 5245, 5247.

Troleibuz Ikarus de scoala: 5135.

Depoul Bucurestii Noi: 5102, 5103, 5104, 5107, 5118, 5132, 5203, 5209, 5211, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5221, 5222, 5223, 5236, 5237, 5238, 5249, 5258, 5263, 5270, 5277, 5280, 5289, 5296.

Depoul Bujoreni: 5161, 5169, 5250, 5252, 5259, 5269, 5279, 5284, 5286, 5294, 5299.

Depoul Vatra Luminoasa: 5144, 5164, 5167, 5177, 5185, 5194.

Defecte/imobilizate:

Depoul Berceni - 5129, 5143, 5204, 5241.

Depoul Bucurestii Noi - 5104, 5107.

Depoul Bujoreni - 5259, 5299.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Lun Iun 03, 2024 8:53 pm
de Cristi
5241 a revenit recent in circulatie, dupa ce a stat retras o perioada din cauza ca i-a expirat ITP-ul. I-a fost refacut ITP-ul pentru inca 6 luni.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Mie Iun 05, 2024 10:46 pm
de Cristi
5209 va lipsi o perioada, astazi dupa-amiaza si-a rupt captatorul stang cu tot cu franghie si lira care sustine franghiile captatorului la Carpati…

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Mie Iun 05, 2024 11:36 pm
de Marian Andrei
Astea nu sunt probleme pe care sa le mentionam aici, se rezolva in zile, chiar ore. ;)

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Joi Iun 06, 2024 1:02 pm
de Cristi
Marian Andrei scrie:
Mie Iun 05, 2024 11:36 pm
Astea nu sunt probleme pe care sa le mentionam aici, se rezolva in zile, chiar ore. ;)
Cumva ai avut dreptate, astazi a revenit inapoi in circulatie, astazi deservind linia 79. :)

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 9:24 am
de Silviu
Daca pe liniile 61 si 97 avem constant autobuze in completare, liniile deservite de Ikarus, nu pot primi autobuze? Deja canicula incepe sa isi intre in drepturi, se impune ca pe aceste linii, 76, 79 si 86 sa avem vehicole cu aer conditionat!

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 9:33 am
de Cristi
Silviu scrie:
Sâm Iun 08, 2024 9:24 am
Daca pe liniile 61 si 97 avem constant autobuze in completare, liniile deservite de Ikarus, nu pot primi autobuze? Deja canicula incepe sa isi intre in drepturi, se impune ca pe aceste linii, 76, 79 si 86 sa avem vehicole cu aer conditionat!
In 86 ar trebui sa intre Solaris, daca nu se va merge cu 73-ul. Macar asa modernizam total liniile din Bucurestii Noi si Grivita (86, 93, 97), si 79 dat cu totul la Vatra Luminoasa, pentru a fi si ea modernizata total cu Citelis. Iar 73-ul lasat cel mai probabil la urmatoarea licitatie si daca e, sa primeasca troleibuze articulate.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 10:10 am
de punmeister
In mod normal in weekend ar trebui sa circule DOAR cele 100 de Solaris plus completare cu Irisbus ce au HVAC functional.

Iar in cursul zilei, Solaris, Irisbus plus completare cu Otokar sau MB Citaro Hybrid.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 10:19 am
de Cristi
punmeister scrie:
Sâm Iun 08, 2024 10:10 am
In mod normal in weekend ar trebui sa circule DOAR cele 100 de Solaris plus completare cu Irisbus ce au HVAC functional.

Iar in cursul zilei, Solaris, Irisbus plus completare cu Otokar sau MB Citaro Hybrid.
Exact, asa ar trebui in mod normal. Intai hai sa le avem pe toate cele 100 la strada si vedem pe urma ce se va decide. In mod normal dupa ce vor fi toate cele 100 la strada, Ikarusurile ar trebui retrase total din circulatie, si aduse Irisbus la Berceni si poate Bucurestii Noi, asta daca nu primesc Solaris pentru 86, pentru a suplini lipsa Ikarusurilor.

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Sâm Iun 08, 2024 12:06 pm
de Rathgeber2523
5214
5214 - 5449 7054.jpg
5214 - 5449 7054.jpg (597.43 KiB) Vizualizat de 404 ori

Re: Ikarus 415T (200 - 1997/2001)

Scris: Vin Iun 14, 2024 5:25 pm
de Cristi
De la depoul Bujoreni a fost retras recent troleibuzul 5250, avand ITP-ul expirat de cam o saptamana. De la depoul Bucurestii Noi au fost retrase recent troleibuzele 5118 si 5217, tot cu ITP-ul expirat.