Ikarus 415T (200 - 1997/2001)
Personal,as fi fost mai mult "fanul" lor ca acestea sa intre în 76 și nu în 73,cu un 76 dus pe Unirii/rond Alba Iulia. Rămân la ideea, că o astfel de linie ar fi ajutat mai mult la aglomerația din linii ca 104 și 123. Multi merg 2-3 stații pe Unirii și astfel nu ar mai fi ținute pline și aglomerate autobuzele cu aceștia și așa cei care merg in cartiere ca Pantelimon sau Vitan nu ar mai fi nevoiți să aștepte următorul autobuz.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
76 in varianta aia era o aberatie.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 183
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Dacă imi dați voie, am și eu o părere, cred că 76 trebuia comasat cu 133, nu 97! Și era traseul Piața Reșița- Gara Basarab! 97 putea avea celălalt capăt la Piața Romană , prin Lahovari sau, Universitate la rond!
Astfel 76, era mai scurt și păstra in totalitate linia lui 133.
Iar cu lucrările la metrou la Clabucet, 97 nu mai avea justificare, dacă întorcea la Romană sau Universitate, 86 era suficient plus 93 pe Griviței! Practic, 97 ar fi fost doar 95 de acum! Și erau mai multe troleibuze disponibile pentru alte trasee.
Astfel 76, era mai scurt și păstra in totalitate linia lui 133.
Iar cu lucrările la metrou la Clabucet, 97 nu mai avea justificare, dacă întorcea la Romană sau Universitate, 86 era suficient plus 93 pe Griviței! Practic, 97 ar fi fost doar 95 de acum! Și erau mai multe troleibuze disponibile pentru alte trasee.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Comasarea cu 97 a fost facuta pentru a circula troleibuze noi, cu podea joasa si pe o linie de Calea Grivitei - Bucurestii Noi, si ca depoul Bucurestii Noi sa primeasca troleibuze noi.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Foarte rar pe 95 mai apare si cate un Ikarus, oricum, vor fi ceva mai dese de luna asta, cand creste parcul in 93 si 97.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 183
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Da, e corect ca și depoul Bucureștii Noi și 97 să aibă Solarisuri dar TPBI știa că se va deschide santierul la M6, exact pe unde trece și 97! Probabil că ei au gândit că 97 ar fi circulat pe acele străzi laterale, ca si 686, altfel nu înțeleg această comasare cu 133! Însă s-au răzgândit, și cred că au facut bine!Marian Andrei scrie: ↑Sâm Oct 05, 2024 9:20 amComasarea cu 97 a fost facuta pentru a circula troleibuze noi, cu podea joasa si pe o linie de Calea Grivitei - Bucurestii Noi, si ca depoul Bucurestii Noi sa primeasca troleibuze noi.
Si din motivul ăsta, spuneam că era mai bună varianta 76 cu 133, iar 97 ar fi avut oricum Solarisuri.
Si asta...și mai ales că s au grăbit și cu ducerea lui 93 la Presei,mai ales daca se știa de treaba cu lucrările la metrou. Putea fi dus 97 la Presei și cred că era mult mai bine. Tot 97 ar putea fi o varianta pentru lucrările de pe Mihalache,dus până la Victoriei,m as gândi. Dar vedem...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
97 putea sa ramana pe traseul normal, circuland pe devierea din zona lucrarilor la metrou, dar s-a ales solutia scurtarii pentru a nu fi perturbat pe tot traseul din cauza mersului greoi din zona deviata. Iar troleibuzele Solaris din 95, ramase teoretic alaturi de Ikarus, ca pana acum au fost Ikarus de vreo 3 ori, acopera restul traseului liniei 97 prin linia 95.
Dar, cred ca deja ne lungim prea mult cu aceleasi discutii despre trasee, vom vedea alte noutati si modificari la viitoarele achizitii de vehicule, momentan, cu exceptia aparitiei utopice a lui 73 pentru care vor fi facute mici redistribuiri, per general asa va ramane formatul parcului.
Dar, cred ca deja ne lungim prea mult cu aceleasi discutii despre trasee, vom vedea alte noutati si modificari la viitoarele achizitii de vehicule, momentan, cu exceptia aparitiei utopice a lui 73 pentru care vor fi facute mici redistribuiri, per general asa va ramane formatul parcului.
Pai si sa ma gandesc, cate ture vor fi in 95 de luna asta? Observ ca din 7 ture, cate avea maxim la orele de varf, au mai bagat 1-2 suplimentare. Deci sa ma gandesc, cate Solaris raman pentru 95 si cate Ikarus vor circula pe 95?Marian Andrei scrie: ↑Sâm Oct 05, 2024 10:13 amFoarte rar pe 95 mai apare si cate un Ikarus, oricum, vor fi ceva mai dese de luna asta, cand creste parcul in 93 si 97.
20241005_093329(0).jpg
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Parcul in 95 este de 8 dimineata, 7 la sch2. 4 Solaris - 4 Ikarus, si asa va ramane definitiv. Ca vehicule, de vreo 3 ori a mai aparut cate un Ikarus. Probabil se va trece la graficul initial daca va fi nevoie de Solaris in alta parte.
Aaaa ok. Mersi mult ca m-ai lamurit!Marian Andrei scrie: ↑Mie Oct 09, 2024 4:27 pmParcul in 95 este de 8 dimineata, 7 la sch2. 4 Solaris - 4 Ikarus, si asa va ramane definitiv. Ca vehicule, de vreo 3 ori a mai aparut cate un Ikarus. Probabil se va trece la graficul initial daca va fi nevoie de Solaris in alta parte.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu sunt soferi destui la electric...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se tot mentine o dezorganizare la partea de soferi de troleibuze, crescand parcul pe electric odata cu electrificarea liniilor de autobuz, in timp ce numarul de soferi care au trecut la electric este destul de mic.
Oricum, problema este ca este lipsa destul de mare de soferi la electric, sunt nevoie in jur de 200 de soferi la troleibuze pentru a acoperi golul lasat in urma de greva din 2022. Spre exemplu la Bujoreni se merge pe organigrama de vara ca nu au soferi destui…Marian Andrei scrie: ↑Dum Oct 13, 2024 9:46 amSe tot mentine o dezorganizare la partea de soferi de troleibuze, crescand parcul pe electric odata cu electrificarea liniilor de autobuz, in timp ce numarul de soferi care au trecut la electric este destul de mic.
Solaris pe 70. 

-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 183
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Faptul că nu sunt suficienți șoferi de troleibuze, e destul de grav. Se explică faptul că sunt autobuze pe linii de troleibuze , 79 si 95 in totalitate sub rețea dar autobuzele sunt luate de pe alte linii, care astfel, au mai puține vehicule pe trasee.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu este la RK, sunt mai multe trimise pentru reparatiile punctuale ale structurii pentru a trece ITP, insa ritmul este foarte greoi si nu se stie cat de repede ies, in acest timp altele cazand. La ora actuala la ora de varf mai circula in jur de 30-35 bucati, iar in weekend doar rar cand este nevoie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6062
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, nu va mai circula cu calatori. Si este foarte bine asa.
Nu este adevarat. Pe moment este tinut in conservare pentru cand va fi nevoie de el. Intr-adevar, 5102 va fi de muzeu, cu inca cateva Ikarus, probabil 5132, 5135, 5144, 5211, 5213 si 5214, fiind cele mai bune masini la ora actuala, atat dpdv tehnic, cat si estetic. Oricum titularii acestuia au luat Solaris, cel putin pe titularul lui de la sch 1 era cu 5476 in 97 weekendul trecut.Marian Andrei scrie: ↑Vin Noi 08, 2024 5:06 pmDa, nu va mai circula cu calatori. Si este foarte bine asa.
Ultima oară modificat Vin Noi 08, 2024 5:23 pm de către Cristi, modificat 1 dată în total.
Solaris pe 70. 
