Știri și discutii despre proiect
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In cazul lotului 11 inca nu a fost publicata oferta castigatoare, fiind candidate doua asocieri - prima cu PORR CONSTRUCT și a doua cu Swietelsky Constructii Feroviare lider.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A fost selectat castigatorul - PORR CONSTRUCT SRL. Valoarea ofertată: 63.920.615,03 lei (făra TVA)
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 134
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Contractul a fost atribuit către PORR CONSTRUCT SRL, cum a specificat Marian anterior, iar pe data de 26.10.2023 a fost semnat contractul, conform detaliilor de pe site-ul PMB.
https://doc.pmb.ro/contracte/www3/2023/819.pdf
https://doc.pmb.ro/contracte/www3/2023/819.pdf
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sunt mai multe variante, ori sa se mute cu tot cu vagoanele de 41 la Alexandria, ori sa preia iar Alexandria toata linia, mai ales ca va fi izolat depoul o perioada si din cauza lucrarilor pe Mihalache si Bucurestii Noi, moment in care probabil se vor muta in Victoria cu o parte din tramvaie, ca 45 e posibil sa ramana Chitila - Depou BN.
Păi dacă e asa,vom vedea cel mai probabil 11 le daca nu full Buc.Noi,dar mai cu toate turele din 3 si 24 rămase sau si prin 25 daca va fi full 41 de la Alexandria. Si turele de Victoria din 11 prin 5 până încep si acolo lucrarile si se scapă de siameze.Si alea prin 19 si 47 si uite asa se scapă si de tatre...În linii mari,cam asta ar fi,ma gandesc...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sa mearga BN din Victoria in 47 sa fie full verde, cum e 44 acum la un an dupa disparitia Tatra
In cazul asta, parerea mea e ca poate fi mutat tot parcul la depoul Giurgiului, in afara de cateva vagoane pentru acel 45 scurtat care ramane in BN. Spatiu ar fi acolo zic eu, avand in vedere ca in 2008 au gazduit trei sferturi din vagoanele de Colentina si Victoria de la momentul respectiv.
Asa ar putea sa preia 11 in totalitate si turele de 25 de la Alexandria, turele de 41 sa faca acces in Ghencea, iar Alexandria sa intre in 44 cu vagoanele ramase libere din 25, dar si din 32 pe mssura ce mai vin Imperio pentru aceasta linie.
Asa ar putea sa preia 11 in totalitate si turele de 25 de la Alexandria, turele de 41 sa faca acces in Ghencea, iar Alexandria sa intre in 44 cu vagoanele ramase libere din 25, dar si din 32 pe mssura ce mai vin Imperio pentru aceasta linie.
Vin și eu cu câteva propuneri:
Pentru linia 41, dacă se dorește păstrarea celor 6 ture ale depoului BN, s-ar putea trimite la depoul Alexandria, CH-urile 4014, 224, 4008, 4021 și 4020 și 4036, pentru a acoperi acele 6 ture, iar în zilele libere să circule pe linii precum 25, 32 sau 47.
Dacă se va scurta 45ul în varianta Mezeș - Depoul BN, pentru această linie aș păstra vagoanele 008, 164 și 309, asta pentru a circula doar pe șine modernizate.
Pentru linia 41, dacă se dorește păstrarea celor 6 ture ale depoului BN, s-ar putea trimite la depoul Alexandria, CH-urile 4014, 224, 4008, 4021 și 4020 și 4036, pentru a acoperi acele 6 ture, iar în zilele libere să circule pe linii precum 25, 32 sau 47.
Dacă se va scurta 45ul în varianta Mezeș - Depoul BN, pentru această linie aș păstra vagoanele 008, 164 și 309, asta pentru a circula doar pe șine modernizate.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu se vor imparti clar in halul asta, toate de BN la un depou, fiind oricum putine.