Scania Fencer este proiectat și produs într-un parteneriat între Scania și Higer. Totul, de la construcția șasiului la grupul motopropulsor și caroseria, a fost dezvoltat și testat amănunțit, cu accent pe fiabilitate și performanță, fără a compromite eficiența energetică. Procesul modular de construcție a caroseriei Scania Fencer reduce timpul de producție și oferă o capacitate ridicată de service prin generalizarea pieselor de schimb.
Autobuzul prezentat are două variante, cea pe care o vedem în material este cea Fencer F1 Full Electric, cu lungimea de 12,5 metri și o capacitate de 88 de călători. Bateriile instalate pe acoperiș și în zona din spate au puterea de 350 kW, tehnologia LFP și pot fi încărcare cu priză tip CCS2 la o putere recomandată de 150 kW. Timpul mediu de încărcare este de 3 ore. Aerul condiționat este unul dedicat autobuzelor electrice, utilizând sisteme cu consum redus, iar sistemul de încălzire poate fi și cu combustibili alternativi, pentru a ajuta la menținerea autonomiei normale și în sezonul rece. Autobuzul are și varianta de 13 metri, dedicată transportului regional sau școlar, cu 70 de locuri pe scaune, capacitatea bateriilor de 422 kW și aceeași configurație a sistemelor auxiliare.
Colaborarea dintre Scania și chinezii de la Higer a lansat modelul Fencer full electric
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Interiorul si cabina