Ce s-ar putea face, e ca in afara orelor de varf sa ramana in traseu doar cele cu aerul conditionat functional. Un contra exemplu in sensul asta e linia 313, unde in momentul asta 8/12 ture sunt cuptoarele astea pe roti

Sincer, a fost un proiect eșuat încă de la început. Mă întreb ce o face cu el, că teoretic are șanse minime să circule vreodată cu călători…
De acord cu tine, in loc sa il vopseasca pe 4536, putea sa investeasca intr-un Citaro de Titan, unde majoritatea arata cam jalnic…Albert scrie: ↑Mie Feb 07, 2024 1:59 pmEu nu sunt de acord cu chestiunea asta. Având în vedere ca s-a investit în vopsirea lui și trecerea la noua schemă, ar fi trebuit introdus în serviciu cu călători pentru ca acolo ar fi adus plusvaloare, nu ca auto vestiar. Bine ca avem la traseu euro 3 uri ruginite, iar cele revopsit este auto vestiar… De asemenea, daca tot ai informatii, cand se finalizează Irisbus-ul?
Nu contesta nimeni faptul ca DACurile alea trebuiau sa fie oale si ulcele de mult. Zic doar ca E3 -urile la randul lor incep sa fie depasite de vreme, pentru serviciul comercial. Totusi, daca unele dintre ele pot fi transformate in vehicule utilitare ale societatii de transport, foarte bine, oricum ar fi un upgrade major fata de DACuri.Nicu1252 scrie: ↑Mie Feb 07, 2024 9:15 pmSe dezmenbreaza DAC-urile alea pe strada, unele ajuns sa fie deplasate doar cu tractarea si voi faceti galagie ca sa transformat in vestiar un Euro3. Cei de la interventii sa nu aiba de conditii civilizate sa se scimbe si ei. Pai sa nu va mai mirati cand o sa ajungem sa nu mai avem angajati la interventii.
Daca pasagerii s-ar uita si ei la afisajele alea nu l-ar confunda cu un autobuz in serviciu comercial.