Mercedes Citaro 12m Euro 3 (500 - 2006)
Din pacate nu se pot asigura toate turele necesare in timpul saptamanii doar cu E4, Kenturi si hybride. Plus ca si in ceea ce priveste E4, e loterie, ca multe dintre ele au a/c nefunctional.
Ce s-ar putea face, e ca in afara orelor de varf sa ramana in traseu doar cele cu aerul conditionat functional. Un contra exemplu in sensul asta e linia 313, unde in momentul asta 8/12 ture sunt cuptoarele astea pe roti
Ce s-ar putea face, e ca in afara orelor de varf sa ramana in traseu doar cele cu aerul conditionat functional. Un contra exemplu in sensul asta e linia 313, unde in momentul asta 8/12 ture sunt cuptoarele astea pe roti
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Azi prin zona de nord, desi parca au mai disparut de pe liniile de centru mai ales, inca mai sunt vizibile constant, sa vedem daca odata cu electrificarea se va putea renunta total la ele, macar pe liniile urbane.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ramane ingropat. Proiect fara sens si viitor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Circula pe net poza cu 4536, Euro 3ul transformat in autovestiar, la care s-a lucrat ceva timp, fiind in curs de finalizare. A fost trecut la noua schem de vopsire a STB SA, implementata odata cu autobuzele ZTE si troleibuzele Solaris. Este in curs de vopsire si primul Irisbus intr-o schema nu identica, dar tot pe tema aceasta.
Dupa finalizarea lui 4536 vor fi luate la transformat alte cateva Citaro, pentru casarea vechilor DAC „de interventii”.
Dupa finalizarea lui 4536 vor fi luate la transformat alte cateva Citaro, pentru casarea vechilor DAC „de interventii”.
Eu nu sunt de acord cu chestiunea asta. Având în vedere ca s-a investit în vopsirea lui și trecerea la noua schemă, ar fi trebuit introdus în serviciu cu călători pentru ca acolo ar fi adus plusvaloare, nu ca auto vestiar. Bine ca avem la traseu euro 3 uri ruginite, iar cele revopsit este auto vestiar… De asemenea, daca tot ai informatii, cand se finalizează Irisbus-ul?
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 561
- Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
- Localitate: Bucuresti - Corbeanca.
De acord cu tine, in loc sa il vopseasca pe 4536, putea sa investeasca intr-un Citaro de Titan, unde majoritatea arata cam jalnic…Albert scrie: ↑Mie Feb 07, 2024 1:59 pmEu nu sunt de acord cu chestiunea asta. Având în vedere ca s-a investit în vopsirea lui și trecerea la noua schemă, ar fi trebuit introdus în serviciu cu călători pentru ca acolo ar fi adus plusvaloare, nu ca auto vestiar. Bine ca avem la traseu euro 3 uri ruginite, iar cele revopsit este auto vestiar… De asemenea, daca tot ai informatii, cand se finalizează Irisbus-ul?
Solaris pe 70.
Daca vorbim de E3 care arata jalnic, putem adauga si pe cele de Berceni si Ferentari care sunt tot cam in aceeasi stare. Si 4536 care chiar daca a trecut prin cosmetizarea asta si poate si tehnic a mai fost pus la punct, ramane cu un minus major, si anume lipsa climatizarii in salon.
Daca i s-ar fi montat si o climatizare functionala, nu ceva de genul experimentelor esuate cu Konvekta si Corunclima poate s-ar fi putut lua in calcul reintoarcerea acestuia in serviciu comercial, dar asa nu.
Daca i s-ar fi montat si o climatizare functionala, nu ceva de genul experimentelor esuate cu Konvekta si Corunclima poate s-ar fi putut lua in calcul reintoarcerea acestuia in serviciu comercial, dar asa nu.
Nu e neapărat vorba de o autobază sau de 2, sunt destule autobuze Citaro (Euro 3) care să aibă nevoie de reparații serioase și de revopsiri interior - exterior.
Din ce am înțeles, este obligatoriu ca toate vehiculele noi sau modernizate să fie vopsite în verde, deși nu știu exact dacă același ,,tratament" se aplică (și) vehiculelor de intervenții.
Cam câte Citaro-uri se vor transforma în autovestiare?
Din ce am înțeles, este obligatoriu ca toate vehiculele noi sau modernizate să fie vopsite în verde, deși nu știu exact dacă același ,,tratament" se aplică (și) vehiculelor de intervenții.
Cam câte Citaro-uri se vor transforma în autovestiare?
Se dezmenbreaza DAC-urile alea pe strada, unele ajuns sa fie deplasate doar cu tractarea si voi faceti galagie ca sa transformat in vestiar un Euro3. Cei de la interventii sa nu aiba de conditii civilizate sa se scimbe si ei. Pai sa nu va mai mirati cand o sa ajungem sa nu mai avem angajati la interventii.
Nu e o problemă că se înlocuiesc toate Dac-urile. Și eu știam de unele dintre ele că mai sunt tractate și nu mai pot fi folosite. Foarte bine că se fac autovestiare din Citaro-uri fabricate în 2006.
Problema e cu schema de vopsire, în loc să rămână alb sau să fi fost (să zicem) portocaliu, 4536 a fost vopsit asemănător ZTE-urilor, deci ar putea fi ,,încurcat" cu un autobuz ce transportă regulat călători...
Acum, ca o paranteză, sper că Dac-urile chiar vor ajunge la casat și că nu le vor lăsa într-un loc să zacă ani de zile. Poate odată cu casarea lor, dacă va avea loc, vor mai fi casate și tramvaie și troleibuze din licitația de acum un an când s-a dorit să se facă curățenie... dar nu s-a mai făcut nimic.
Problema e cu schema de vopsire, în loc să rămână alb sau să fi fost (să zicem) portocaliu, 4536 a fost vopsit asemănător ZTE-urilor, deci ar putea fi ,,încurcat" cu un autobuz ce transportă regulat călători...
Acum, ca o paranteză, sper că Dac-urile chiar vor ajunge la casat și că nu le vor lăsa într-un loc să zacă ani de zile. Poate odată cu casarea lor, dacă va avea loc, vor mai fi casate și tramvaie și troleibuze din licitația de acum un an când s-a dorit să se facă curățenie... dar nu s-a mai făcut nimic.
Nu contesta nimeni faptul ca DACurile alea trebuiau sa fie oale si ulcele de mult. Zic doar ca E3 -urile la randul lor incep sa fie depasite de vreme, pentru serviciul comercial. Totusi, daca unele dintre ele pot fi transformate in vehicule utilitare ale societatii de transport, foarte bine, oricum ar fi un upgrade major fata de DACuri.Nicu1252 scrie: ↑Mie Feb 07, 2024 9:15 pmSe dezmenbreaza DAC-urile alea pe strada, unele ajuns sa fie deplasate doar cu tractarea si voi faceti galagie ca sa transformat in vestiar un Euro3. Cei de la interventii sa nu aiba de conditii civilizate sa se scimbe si ei. Pai sa nu va mai mirati cand o sa ajungem sa nu mai avem angajati la interventii.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din pacate e greu cu casarile, au aparut o groaza de reglementari si reguli aberante, ca in mod normal se taia totul la URAC si se vindea la kg pe bursa, acum trebuie facute tot felul de proceduri de reciclare de ajungi sa dai mai mult pe un vehicul decat iei in urma casarii lui. In final sper sa se poata taia in depouri macar, ca sa mai scapam de epave.
Daca pasagerii s-ar uita si ei la afisajele alea nu l-ar confunda cu un autobuz in serviciu comercial.
Asa este.
Ar fi o varianta: daca Citaro-ul in cauza (4536) are in continuare afisajele functionale, acestea ar putea fi demontate si folosite pe un alt autobuz, din serviciul comercial, iar in locul lor s-ar putea pune un autocolant cu ,,STB-Interventii" ori ceva asemanator, dar sa arate bine, nu niste foi lipite cu scotch sau alte improvizatii
Intreband din pura curiozitate, exista fotografii cu interiorul lui 4536?
Ar fi o varianta: daca Citaro-ul in cauza (4536) are in continuare afisajele functionale, acestea ar putea fi demontate si folosite pe un alt autobuz, din serviciul comercial, iar in locul lor s-ar putea pune un autocolant cu ,,STB-Interventii" ori ceva asemanator, dar sa arate bine, nu niste foi lipite cu scotch sau alte improvizatii
Intreband din pura curiozitate, exista fotografii cu interiorul lui 4536?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ala e un experiment ratat, nu ar trebui sa circule niciodata.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Dar NU inseamna ca nu pot experimenta in continuare. Foarte bine ca tot dau la el.