Budapesta - Știri despre mobilitate

Știri, reportaje și informații despre mobilitatea în Ungaria
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5267
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Apr 05, 2024 1:26 pm

Budapesta testează tramvaiele Siemens și CAF pentru a începe să circule pe Podul Libertății

În ultimele nopți au fost efectuate teste de încărcare pe Podul Libertății din Budapesta, astfel încât experții să poată analiza cum reacționează structura podului la tonajul tramvaielor care circulă în prezent în capitala ungariei, anunță BKK într-un comunicat de presă. În timpul testelor, operarea tuturor tipurilor de tramvaie din flota operatorului, inclusiv noile CAF, va fi verificată pe pod, în contextul în care în curând alte 51 de tramvaie noi vor începe să circule în Budapesta.

Efectul încărcării pe osie a tramvaielor asupra structurii podului va fi analizat în zilele următoare. Pe de o parte, scopul este de a oferi angajaților BKV, BKK și ai drumurilor publice din Budapesta o imagine exactă a tramvaielor care pot circula pe pod în viitor. Pe de altă parte, este necesar să existe informații cu privire la condițiile care trebuie îndeplinite la trecere pentru ca alte tipuri de tramvaie să circule pe pod. La renovarea podului în 2008, au fost luați în considerare parametrii tramvaielor care circulau la acel moment. Acum, tramvaiele mai noi, cu podea joasă, moderne sunt diferite.

Testele complexe sunt efectuate de personalul Universității de Tehnologie și Economie din Budapesta în numele BKV Zrt. Experții își desfășoară activitatea cu cea mai mare atenție și cu cea mai mică perturbare a traficului, dar pentru a obține date exacte, podul este închis traficului rutier între miezul nopții și ora 4 dimineața. Restricția este necesară pentru a oferi experților o imagine exactă a efectelor asupra structurii podului.

Odată cu înființarea axei de tramvai Újbuda-Újpest, o conexiune pe șine care permite transportul confortabil și rapid între sudul și nordul capitalei prin centrul orașului, este necesară începerea operării cu tramvaie noi și moderne. Aceștia sunt primii pași spre întoarcerea tramvaielor pe ruta Bajcsy-Zsilinszky și în partea de sud a drumului Váci. Odată cu implementarea proiectului, o secțiune a rețelei de tramvaie din Budapesta, care lipsește de câteva decenii, poate fi reconstruită. Conform așteptărilor preliminare, datorită timpilor de călătorie mai scurți și conexiunilor non-stop, în transportul public se vor adăuga până la 8-9 mii de pasageri noi.

Foto: BKK

https://mobilitate.eu/budapesta-testeaz ... ibertatii/

nys_1859-nr.jpg
nys_1859-nr.jpg (267.79 KiB) Vizualizat de 358 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5267
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Mai 30, 2024 10:31 am

Budapesta primește alte 51 de tramvaie noi pentru liniile unde circulă doar tramvaie vechi. Urmează o licitație pentru alte 110 tramvaie

BKK Budapesta, operatorul de transport din capitala ungariei, anunță că anul acesta sosesc alte 51 de tramvaie din contractul cadru pe care operatorul îl are cu producătorul CAF. Conform comunicatului BKK, tramvaiele noi vor începe să circule pe linii unde până acum circulau doar tramvaie vechi, modernizând astfel parcul circulant cu tramvaie cu podea coborâtă și aer condiționat, facilități care nu existau până în prezent pe aceste trasee. Astfel, cele 51 de tramvaie vor începe să opereze pe liniile 2, 23, 24, 51A, 62 și 62A. Astfel, proporția tramvaielor cu podea coborâtă din rețea va crește la peste 40% față de 30% cât este în prezent, fiind încă multe trasee unde nu circulă deloc tramvaie cu podea coborâtă. La ora actuală din contractul cu CAF pentru 124 de tramvaie, au fost livrate 17 uități de 56 metri și 57 de 34 de metri, ultimele 51 urmând să fie varianta de 34 de metri.

Directorul de investiții al BKK, László Horváth, a subliniat: „Pe lângă cele 51 de tramvaie CAF care vor sosi în curând, urmează un nou contract: BKK lucrează deja la pregătirea unei licitații pentru până la 110 tramvaie noi, moderne. Datorită pregătirii tehnice și a consultărilor începute în 2022 și apoi unei proceduri de reglementare reușite, BKK a obținut omologarea preliminară de tip pentru caietul de sarcini la 29 ianuarie 2024. La achiziționarea de vehicule noi, este prioritar ca noile tramvai să aibă podea total coborâtă, aer condiționat și să fie interoperabile pe toată rețeaua din Budapesta”.

Cele peste o sută de tramvaie vor ajunge la Budapesta odată ce fondurile necesare vor fi disponibile pentru achiziționarea de vehicule noi. BKK, în calitate de operator de transport responsabil din Budapesta, a pregătit deja proiectul indiferent de disponibilitatea fondurilor și va face tot posibilul pentru a implica fonduri nerambursabile pentru a le permite celor care călătoresc în capitală să circule cu tramvaie moderne cât mai curând posibil. posibil. Planul este ca noile tramvaie să vină începând cu anul 2029.

https://mobilitate.eu/budapesta-51-tram-licitatie/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Ungaria”