LTE Ungaria a testat trenul ComfortJet al căilor ferate din Cehia pentru a ajunge și la Budapesta de la finalul anului
LTE Ungaria anunță că a testat noul tren de călători al căilor ferate din Cehia, CD ComfortJet. Astfel, duminică, 21.07.2024, s-au încheiat probele de linie care implică compunerea de vagoane CD „ComfortJet”, o prezență complet neobișnuită pe șinele maghiare. Setul „CD182”, format din șase vagoane aparținând grupelor Bdpmz2, Bdmpz și BRmpz și Amfpz, a ajuns la stația de frontieră Rajka la primele ore ale zilei de luni, 15 iulie, și a fost remorcat de către Siemens Vectron 193-125 prin Hegyeshalom-Györ până la Muzeul de Istorie a Căilor Ferate din Budapesta, unde a staționat pe timp de noapte.
LTE Rail a dat și numerele materialului rulant și locomotivei implicate în ciclul de testare:
91 80 6193 125-2
73 54 8090 019-1
73 54 1990 001-5
73 54 8490 001-5
73 54 2090 001-2
73 54 2090 101-0
73 54 8590 019-6
Personalul LTE Ungaria, în cooperare cu MÁV și Siemens, a realizat teste pentru verificarea compatibilității și funcționalității tuturor sistemelor de bord conform următorului program:
Luni 15 iulie: transfer de la Rajka la Budapesta prin Hegyeshalom-Győr
Luni 15 / marți 16 iulie: Testul sistemului Thales SK30 (contor osii) între stațiile Rákos și Pécel.
Marți 16 / miercuri 17 iulie: testul sistemului Siemens WSD. Plecare de la RailWay Museum la Martonvásár și înapoi (linia 30) prin Ferencváros-Budapest Kelenföld-Budafok-Érd-Tárnok și retur.
Miercuri 17 iulie: Staționare la Muzeul Căilor Ferate din Budapesta
Joi, 18 iulie: Testul sistemului Thales SK30 (contor de osii) între stațiile Rákosrendező și Vác (situate pe linia 70).
Vineri, 19 iulie: Testarea circuitelor feroviare de 75 și 400 Hz și a releelor de siguranță pe linia 70 între stațiile Rákosrendező, Vác și Göd.
Sâmbătă 20 iulie: Staționare la Muzeul Căilor Ferate din Budapesta.
Duminică, 21 iulie: transfer de la Budapesta la Rajka pe linia 1 prin Győr-Hegyeshalom.
LTE Rail anunță succesul testelor care care anunță că de la sfârșitul anului 2024 serviciile comerciale ale trenurilor CD ComfortJet pe rute între Cehia, Germania, Polonia, Austria, ce vor începe să includă și Ungaria, până la Budapesta și nu numai.
Foto&info: LTE RAIL / LTE RAIL UNGARIA
https://mobilitate.eu/lte-hu-cdcomfortjet-budapesta/
Ungaria - Știri despre transportul feroviar
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ungaria interzice circulația trenurilor cu sisteme de frânare zgomotoase din luna decembrie. Frânele silențioase devin obligatorii pe cele mai importante secții
Începând cu noul mers al trenurilor, 2024-2025, cu data de 08.12.2024, căile ferate din Ungaria vor interzice circulația trenurilor de marfă zgomotoase pe mai multe tronsoane ale rețelei, cele mai importante fiind cele din zona Budapesta dar și pe linia ce leagă Budapesta de Gyor și granița cu Austria, în Austria fiind deja implementate mai multe reglementări de reducere a zgomotului în zona căilor ferate.
Trenurile cu sisteme de frânare silențioase vor rula obligatoriu pe următoarele linii:
– Hegyeshalom – Ferencvaros
– Budapesta Kelenfold – Dunai Finomito
– Nagyut – Mezokeresztes – Mezonyarad
– Kodanya – Szolnok
– Soroskar – Ferencvaros
– Ferencvaros – Kobanya felso
– Ferencvaros – Kobanya-Kispest
Această inițiativă, concepută pentru a minimiza poluarea fonică, reprezintă un pas semnificativ către o rețea feroviară mai silențioasă și mai ecologică, de care beneficiază atât comunitățile urbane, cât și comunitățile rurale. Operatorii trebuie să se asigure că toate trenurile de pe aceste linii sunt echipate cu sisteme de frânare conforme pentru a respecta noile reglementări.
Anunțul a fost făcut de compania EP Cargo, a cărei flote de vagoane este deja pe deplin pregătită pentru aceste schimbări, asigurând conformitatea cu mult înainte de termenul limită. Această schimbare face parte dintr-un efort mai amplu de modernizare a infrastructurii feroviare, de a acorda prioritate durabilității și de a îmbunătăți calitatea vieții în zonele afectate de zgomotul feroviar. Pentru întreprinderi și operatori, subliniază, de asemenea, importanța inovației și a adaptabilității în alinierea la standardele din industrie în evoluție.
https://mobilitate.eu/ungaria-frane-silent-tren/
Începând cu noul mers al trenurilor, 2024-2025, cu data de 08.12.2024, căile ferate din Ungaria vor interzice circulația trenurilor de marfă zgomotoase pe mai multe tronsoane ale rețelei, cele mai importante fiind cele din zona Budapesta dar și pe linia ce leagă Budapesta de Gyor și granița cu Austria, în Austria fiind deja implementate mai multe reglementări de reducere a zgomotului în zona căilor ferate.
Trenurile cu sisteme de frânare silențioase vor rula obligatoriu pe următoarele linii:
– Hegyeshalom – Ferencvaros
– Budapesta Kelenfold – Dunai Finomito
– Nagyut – Mezokeresztes – Mezonyarad
– Kodanya – Szolnok
– Soroskar – Ferencvaros
– Ferencvaros – Kobanya felso
– Ferencvaros – Kobanya-Kispest
Această inițiativă, concepută pentru a minimiza poluarea fonică, reprezintă un pas semnificativ către o rețea feroviară mai silențioasă și mai ecologică, de care beneficiază atât comunitățile urbane, cât și comunitățile rurale. Operatorii trebuie să se asigure că toate trenurile de pe aceste linii sunt echipate cu sisteme de frânare conforme pentru a respecta noile reglementări.
Anunțul a fost făcut de compania EP Cargo, a cărei flote de vagoane este deja pe deplin pregătită pentru aceste schimbări, asigurând conformitatea cu mult înainte de termenul limită. Această schimbare face parte dintr-un efort mai amplu de modernizare a infrastructurii feroviare, de a acorda prioritate durabilității și de a îmbunătăți calitatea vieții în zonele afectate de zgomotul feroviar. Pentru întreprinderi și operatori, subliniază, de asemenea, importanța inovației și a adaptabilității în alinierea la standardele din industrie în evoluție.
https://mobilitate.eu/ungaria-frane-silent-tren/