Budapesta - Știri despre mobilitate
Scris: Vin Apr 05, 2024 1:26 pm
Budapesta testează tramvaiele Siemens și CAF pentru a începe să circule pe Podul Libertății
În ultimele nopți au fost efectuate teste de încărcare pe Podul Libertății din Budapesta, astfel încât experții să poată analiza cum reacționează structura podului la tonajul tramvaielor care circulă în prezent în capitala ungariei, anunță BKK într-un comunicat de presă. În timpul testelor, operarea tuturor tipurilor de tramvaie din flota operatorului, inclusiv noile CAF, va fi verificată pe pod, în contextul în care în curând alte 51 de tramvaie noi vor începe să circule în Budapesta.
Efectul încărcării pe osie a tramvaielor asupra structurii podului va fi analizat în zilele următoare. Pe de o parte, scopul este de a oferi angajaților BKV, BKK și ai drumurilor publice din Budapesta o imagine exactă a tramvaielor care pot circula pe pod în viitor. Pe de altă parte, este necesar să existe informații cu privire la condițiile care trebuie îndeplinite la trecere pentru ca alte tipuri de tramvaie să circule pe pod. La renovarea podului în 2008, au fost luați în considerare parametrii tramvaielor care circulau la acel moment. Acum, tramvaiele mai noi, cu podea joasă, moderne sunt diferite.
Testele complexe sunt efectuate de personalul Universității de Tehnologie și Economie din Budapesta în numele BKV Zrt. Experții își desfășoară activitatea cu cea mai mare atenție și cu cea mai mică perturbare a traficului, dar pentru a obține date exacte, podul este închis traficului rutier între miezul nopții și ora 4 dimineața. Restricția este necesară pentru a oferi experților o imagine exactă a efectelor asupra structurii podului.
Odată cu înființarea axei de tramvai Újbuda-Újpest, o conexiune pe șine care permite transportul confortabil și rapid între sudul și nordul capitalei prin centrul orașului, este necesară începerea operării cu tramvaie noi și moderne. Aceștia sunt primii pași spre întoarcerea tramvaielor pe ruta Bajcsy-Zsilinszky și în partea de sud a drumului Váci. Odată cu implementarea proiectului, o secțiune a rețelei de tramvaie din Budapesta, care lipsește de câteva decenii, poate fi reconstruită. Conform așteptărilor preliminare, datorită timpilor de călătorie mai scurți și conexiunilor non-stop, în transportul public se vor adăuga până la 8-9 mii de pasageri noi.
Foto: BKK
https://mobilitate.eu/budapesta-testeaz ... ibertatii/
În ultimele nopți au fost efectuate teste de încărcare pe Podul Libertății din Budapesta, astfel încât experții să poată analiza cum reacționează structura podului la tonajul tramvaielor care circulă în prezent în capitala ungariei, anunță BKK într-un comunicat de presă. În timpul testelor, operarea tuturor tipurilor de tramvaie din flota operatorului, inclusiv noile CAF, va fi verificată pe pod, în contextul în care în curând alte 51 de tramvaie noi vor începe să circule în Budapesta.
Efectul încărcării pe osie a tramvaielor asupra structurii podului va fi analizat în zilele următoare. Pe de o parte, scopul este de a oferi angajaților BKV, BKK și ai drumurilor publice din Budapesta o imagine exactă a tramvaielor care pot circula pe pod în viitor. Pe de altă parte, este necesar să existe informații cu privire la condițiile care trebuie îndeplinite la trecere pentru ca alte tipuri de tramvaie să circule pe pod. La renovarea podului în 2008, au fost luați în considerare parametrii tramvaielor care circulau la acel moment. Acum, tramvaiele mai noi, cu podea joasă, moderne sunt diferite.
Testele complexe sunt efectuate de personalul Universității de Tehnologie și Economie din Budapesta în numele BKV Zrt. Experții își desfășoară activitatea cu cea mai mare atenție și cu cea mai mică perturbare a traficului, dar pentru a obține date exacte, podul este închis traficului rutier între miezul nopții și ora 4 dimineața. Restricția este necesară pentru a oferi experților o imagine exactă a efectelor asupra structurii podului.
Odată cu înființarea axei de tramvai Újbuda-Újpest, o conexiune pe șine care permite transportul confortabil și rapid între sudul și nordul capitalei prin centrul orașului, este necesară începerea operării cu tramvaie noi și moderne. Aceștia sunt primii pași spre întoarcerea tramvaielor pe ruta Bajcsy-Zsilinszky și în partea de sud a drumului Váci. Odată cu implementarea proiectului, o secțiune a rețelei de tramvaie din Budapesta, care lipsește de câteva decenii, poate fi reconstruită. Conform așteptărilor preliminare, datorită timpilor de călătorie mai scurți și conexiunilor non-stop, în transportul public se vor adăuga până la 8-9 mii de pasageri noi.
Foto: BKK
https://mobilitate.eu/budapesta-testeaz ... ibertatii/