Alstom - Trenul regional Coradia Max pentru LNVG
Scris: Sâm Oct 05, 2024 10:54 pm
Alstom a adus la expoziția InnoTrans Berlin 2024 un tren regional din familia Coradia Max, produs pentru Lower Saxony Regional Transport Company (LNVG), Germania. Familia de trenuri Coradia Max este o variantă de capacitate și viteză crescută a seriei Coradia, oferind vagoane etajate și viteza maximă de 200 km/h. Datorită designului său extrem de modular, acest tren regional de înaltă performanță răspunde provocărilor de capacitate ale pieței regionale și interurbane cu costuri de operare optimizate. Clienții pot ajusta numărul de vagoane, de la 3 la 6, în funcție de nevoile lor, cu un design optimizat pentru a asigura confortul pasagerilor.
Accesul la nivel de peron asigurat la toate ușile din tren, fie la peron de 550 mm sau 760 mm, asigură o accesibilitate convenabilă pentru toți pasagerii. Ușile multiple de acces distribuite uniform de-a lungul trenului cu vestibule mari îmbunătățesc timpul de stație în stație. În interiorul vagoanelor, zona centrală a unui tren Coradia Max are o podea joasă, oferind o experiență perfectă și confortabilă pentru toate tipurile de călători. În plus, vagonul central este echipat cu o zonă polivalentă, special concepută pentru a răspunde nevoilor persoanelor care folosesc scaune cu rotile sau cărucioare. Există spații pentru biciclete și toalete mari și accesibile în zona de podea joasă.
Prin designul și soluțiile constructive, trenul este reciclabil peste 95%, fiind construit din 40% materiale reciclate, necesitând cu peste 20% materiale necesare mentenanței și oferind un consum de energie cu până la 20% mai mic. Varianta adusă la InnoTrans 2024, pentru LNVG, vine într-o cromatică bazată pe culori deschise și albastru închis, atât pe exterior, cât și pe interior, cu evidențierea galbenă a zonelor de acces.
Alstom a fost selectată să livreze 34 de trenuri EMU etajate de mare capacitate Coradia Stream, numele comercial devenind ulterior Coradia Max, către LNVG din Germania. Trenurile comandate vor avea 4 vagoane, două vagoane motoare și două vagoane centrale fiecare. Au fost comandate 34 de trenuri, cu posibilitatea creșterii numărului acestora.
O serie de imagini din exterior și cabina
Accesul la nivel de peron asigurat la toate ușile din tren, fie la peron de 550 mm sau 760 mm, asigură o accesibilitate convenabilă pentru toți pasagerii. Ușile multiple de acces distribuite uniform de-a lungul trenului cu vestibule mari îmbunătățesc timpul de stație în stație. În interiorul vagoanelor, zona centrală a unui tren Coradia Max are o podea joasă, oferind o experiență perfectă și confortabilă pentru toate tipurile de călători. În plus, vagonul central este echipat cu o zonă polivalentă, special concepută pentru a răspunde nevoilor persoanelor care folosesc scaune cu rotile sau cărucioare. Există spații pentru biciclete și toalete mari și accesibile în zona de podea joasă.
Prin designul și soluțiile constructive, trenul este reciclabil peste 95%, fiind construit din 40% materiale reciclate, necesitând cu peste 20% materiale necesare mentenanței și oferind un consum de energie cu până la 20% mai mic. Varianta adusă la InnoTrans 2024, pentru LNVG, vine într-o cromatică bazată pe culori deschise și albastru închis, atât pe exterior, cât și pe interior, cu evidențierea galbenă a zonelor de acces.
Alstom a fost selectată să livreze 34 de trenuri EMU etajate de mare capacitate Coradia Stream, numele comercial devenind ulterior Coradia Max, către LNVG din Germania. Trenurile comandate vor avea 4 vagoane, două vagoane motoare și două vagoane centrale fiecare. Au fost comandate 34 de trenuri, cu posibilitatea creșterii numărului acestora.
O serie de imagini din exterior și cabina