Otokar a câștigat licitația pentru 12 autobuze electrice pentru Mogoșoaia și rutele spre București ale Ecotrans STCM
Otokar anunță că a câștigat licitația pentru livrarea a 12 autobuze electrice de 12 metri, pentru operatorul de transport Ecotrans STCM, operator de transport din Mogoșoaia, care operează rute spre Chitila și București. Otokar va livra noul model electric e-KENT C, autobuzele urmând să fie livrate în vara anului 2023, oferind o perioadă de garanție și service de 9 ani. Autobuzele sunt echipate cu baterii Li-ion NMC, având o autonomie de până la 300 km.
https://mobilitate.eu/otokar-electric-mogosoaia/
Ecotrans STCM
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 3076
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
EcoTrans STCM detine o flota de autobuze moderne, fie second-hand, fie luate de noi, acestea fiind:
BMC NeoCity: 6 autobuze in total, au o lungime de 8,5m si motoare Diesel Euro 6. Acestea sunt repartizate pe liniile 470 si 429, mai rar pe 476. Doua dintre ele pe care le-am indentificat sunt IF 41 TCM si IF 42 TCM.
Otokar Doruk 220 LE: 3 autobuze in total, au fost achizitionate second-hand de la operatorul Nicarom. Acestea sunt repartizate pe traseele 429 si 476. Numerele lor de inmatriculare sunt: IF 44 TCM; IF 47 TCM si IF 48 TCM.
Otokar Sultan: un singur autobuz, achizitionat second-hand tot de la Nicarom, fiind singurul repartizat pe linia 481. Este singurul din flota care nu este vopsit cu alb.
Temsa Prestij: un singur autobuz, repartizat doar pe linia 470, fiind si singurul care nu are acces pentru persoanele cu dizabilitati. Este inmatriculat IF 11 PCH.
Isuzu Citiport: 4 autobuze, achizitionate second-hand, repartizate doar pe linia 476, si sunt inmatriculate: IF 49 TCM (singurul cu 2 usi de acces si prize USB), IF 56 TCM (cu 3 usi de acces), IF 57 TCM (cu 3 usi de acces) si IF 58 TCM (cu 3 usi de acces). Niciunul nu are cabina soferului separata de salonul calatorilor. De mentionat ca la inceputul acestui an, au fost colantate.
BMC NeoCity: 6 autobuze in total, au o lungime de 8,5m si motoare Diesel Euro 6. Acestea sunt repartizate pe liniile 470 si 429, mai rar pe 476. Doua dintre ele pe care le-am indentificat sunt IF 41 TCM si IF 42 TCM.
Otokar Doruk 220 LE: 3 autobuze in total, au fost achizitionate second-hand de la operatorul Nicarom. Acestea sunt repartizate pe traseele 429 si 476. Numerele lor de inmatriculare sunt: IF 44 TCM; IF 47 TCM si IF 48 TCM.
Otokar Sultan: un singur autobuz, achizitionat second-hand tot de la Nicarom, fiind singurul repartizat pe linia 481. Este singurul din flota care nu este vopsit cu alb.
Temsa Prestij: un singur autobuz, repartizat doar pe linia 470, fiind si singurul care nu are acces pentru persoanele cu dizabilitati. Este inmatriculat IF 11 PCH.
Isuzu Citiport: 4 autobuze, achizitionate second-hand, repartizate doar pe linia 476, si sunt inmatriculate: IF 49 TCM (singurul cu 2 usi de acces si prize USB), IF 56 TCM (cu 3 usi de acces), IF 57 TCM (cu 3 usi de acces) si IF 58 TCM (cu 3 usi de acces). Niciunul nu are cabina soferului separata de salonul calatorilor. De mentionat ca la inceputul acestui an, au fost colantate.
NeoCity chiar a circulat pe linia 476, si am o dovada:
Autobuzele Isuzu Citiport au fost prezentate la mai multe evenimente, apoi Anadolu a participat la licitatia EcoTrans STCM de acum 2 ani, daca nu gresesc.
Autobuzele Isuzu Citiport au fost prezentate la mai multe evenimente, apoi Anadolu a participat la licitatia EcoTrans STCM de acum 2 ani, daca nu gresesc.
Asa este, acum mai bine de un an, (ADI)TPBI a hotărât ca linia 481 să fie operată de EcoTrans STCM, deoarece atât Otokarul Sultan (IF59TCM), cât și Temsa-ul (IF11PCH) și BMC-urile NeoCity, sunt singurele care încap pe străzile destul de înguste din zonă.