Depoul Bucurestii Noi
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am tot spus, dar inteleg ca nu se poate, se pot completa lejer liniile de troleibuz cu ZTEuri. Si grabita licitatia pentru alea 22 cu care se chinuie de 2 ani sa o lanseze.
punmeister scrie: ↑Sâm Iul 13, 2024 4:19 pmBa se poate, cu Kent sau Citaro Hybrid pe termen scurt.
Stiu ca nu o sa le placa asta celor care sunt cultisti ai troleibuzului, dar ar fi cazul pentru ei sa gandeasca pragmatic.
Eu sunt de acord ca pe langa troleibuze sa fie si niste autobuze, de preferat electrice, pentru completarea turelor. Momentan totul este incert, totusi trebuie sa ne gandim la o retragere in masa a troleibuzelor Ikarus in viitor, si inlocuite cu Citelis si eventual cu ZTE, pana cand vor veni primele troleibuze din licitatia de 22 de troleibuze si din licitatia aia mare de 200 de troleibuze.
Se pot completa liniile de troleibuz cu ZTE, nu zic nu. Ideea este sa se si miste ului cu statiile alea de incarcare ca degeaba ai autobuze electrice daca jumate din ele nu circula. In legatura cu licitatia aia de 22 de troleibuze, totusi sunt aici de acord cu tine, trebuie grabita odata si odata licitatia aia, sa se desemneze castigatorul licitatiei, semnat contractul si aia e, asteptam sa soseasca primele troleibuze. Am un mare dubiu ca si la licitatia asta de 22 de troleibuze va castiga mai mult ca sigur cei de la Solaris.Marian Andrei scrie: ↑Sâm Iul 13, 2024 4:52 pmAm tot spus, dar inteleg ca nu se poate, se pot completa lejer liniile de troleibuz cu ZTEuri. Si grabita licitatia pentru alea 22 cu care se chinuie de 2 ani sa o lanseze.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Parcul de troleibuze functionale s-a modificat in ultima perioada odata cu plecarea Solaris la Berceni si cu disparitia din circulatie a catorva Ikarus. De asemenea din cele 25 Ikarus mai sunt permanent defecte de scurta durata cel putin 2-3.
Ikarus 415T: 5118, 5132, 5203, 5209, 5211, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5221, 5222, 5223, 5236, 5237, 5238, 5249, 5258, 5263, 5270, 5277, 5280, 5289.
Solaris: 5447, 5449, 5450, 5451, 5452, 5453, 5454, 5455, 5456, 5457, 5473, 5475, 5476.
5102 este functional dar a fost retras din circulație pentru muzeu.
Un update, am uitat de 5203 care si el e stationat de ceva timp in fata halei.
Ikarus 415T: 5118, 5132, 5203, 5209, 5211, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5221, 5222, 5223, 5236, 5237, 5238, 5249, 5258, 5263, 5270, 5277, 5280, 5289.
Solaris: 5447, 5449, 5450, 5451, 5452, 5453, 5454, 5455, 5456, 5457, 5473, 5475, 5476.
5102 este functional dar a fost retras din circulație pentru muzeu.
Un update, am uitat de 5203 care si el e stationat de ceva timp in fata halei.
Marian Andrei scrie: ↑Sâm Ian 04, 2025 10:35 amParcul de troleibuze functionale s-a modificat in ultima perioada odata cu plecarea Solaris la Berceni si cu disparitia din circulatie a catorva Ikarus. De asemenea din cele 25 Ikarus mai sunt permanent defecte de scurta durata cel putin 2-3.
Ikarus 415T: 5118, 5132, 5203, 5209, 5211, 5213, 5214, 5215, 5216, 5217, 5218, 5219, 5221, 5222, 5223, 5236, 5237, 5238, 5249, 5258, 5263, 5270, 5277, 5280, 5289.
Solaris: 5447, 5449, 5450, 5451, 5452, 5453, 5454, 5455, 5456, 5457, 5473, 5475, 5476.
5102 este functional dar a fost retras din circulație pentru muzeu.
Un update, am uitat de 5203 care si el e stationat de ceva timp in fata halei.
Dintre care 5258, 5277, 5289 si 5296 (ai uitat sa il mentionezi), sunt defecte, cu sanse destul de mari sa fie defecte iremediabil. 5203 momentan este defect, sa vedem daca va fi reparat sau nu…
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5296 nu l am mai trecut fiind defect. De restul nu stiam, mai ales 5277 a fost un weekend in 95 prin noiembrie. 5258 era o troaca, la fel ca 5296 e de dat cu artificii ca au disparut.
5296 e trecut in lista defectelor ale depoului, dar in realitate sunt destule sanse sa fi fost deja retras definitiv. Oricum bine ca a disparut si 5296. Oricum ar trebui propus la nivel de conducere sa fie aduse macar cateva Irisbus la BN, mai ales ca Vatra are o gramada de Citelis, si oricum nu le folosesc pe toate. Daca ar aduce Citelis, am putea inlocui lejer o parte din Ikarus, mai ales din categoria cazanelor (ex. 5217, 5218, 5219 samd)…Marian Andrei scrie: ↑Sâm Ian 04, 2025 2:46 pm5296 nu l am mai trecut fiind defect. De restul nu stiam, mai ales 5277 a fost un weekend in 95 prin noiembrie. 5258 era o troaca, la fel ca 5296 e de dat cu artificii ca au disparut.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Momentan parcul e per total la limita, ca si Vatra mai are doar 5 Ikarus, Bujoreni de asemenea nu stiu cate mai are dar sigur nu merg mai mult de 5-6, iar la Irisbus este de asemenea problematica situatia.
Revenind la subiectul BN, 5296 era terminat tehnic, in demaraj huruia si vibra incredibil, cand era in 86 in Pajura era ceasul desteptator al cartierului, ulterior a fost mutat la Vatra, nu a prins 95 deloc.
Revenind la subiectul BN, 5296 era terminat tehnic, in demaraj huruia si vibra incredibil, cand era in 86 in Pajura era ceasul desteptator al cartierului, ulterior a fost mutat la Vatra, nu a prins 95 deloc.
Pai nu de asta a si fost retras, pentru ca mda, cum ai zis si tu, era o masina terminata dpdv tehnic… Oricum ar mai trebui tinute in circulație la BN doar masinile care sunt in stare ok dpdv tehnic si estetic.Marian Andrei scrie: ↑Sâm Ian 04, 2025 10:51 pmMomentan parcul e per total la limita, ca si Vatra mai are doar 5 Ikarus, Bujoreni de asemenea nu stiu cate mai are dar sigur nu merg mai mult de 5-6, iar la Irisbus este de asemenea problematica situatia.
Revenind la subiectul BN, 5296 era terminat tehnic, in demaraj huruia si vibra incredibil, cand era in 86 in Pajura era ceasul desteptator al cartierului, ulterior a fost mutat la Vatra, nu a prins 95 deloc.
Ca tot ai pomenit de Ikarusurile de la Bujoreni, mai sunt functionale asa: 5161, 5169, 5250, 5284, 5286. Deci tot 5 Ikarus mai sunt functionale si la Bujoreni.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5263 mai circula? Apare cu ITP expirat...
In mod normal da, circula. De regula își petrece majoritatea timpului in 86… Probabil va sta imobilizat o scurta perioada pentru reinnoirea ITP. Oricum nu cred ca mai are titular, ca pe titular mai nou il vad de ceva timp pe 5455…
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
S-ar putea sa nu mai nici el, ca are ITP expirat din noiembrie, si in mod normal se face in preajma datei expirarii...
S-ar putea… O sa intreb de el zilele astea, daca aflu ceva voi reveni cu mai multe informatii.Marian Andrei scrie: ↑Dum Ian 05, 2025 9:17 amS-ar putea sa nu mai nici el, ca are ITP expirat din noiembrie, si in mod normal se face in preajma datei expirarii...
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Urmeaza modificari aici, troleibuzele Ikarus functionale vor fi mutate in curand definitiv la Vatra Luminoasa, golul din 95 va fi acoperit cu autobuze, posibil chiar din ZTEurile de Nordului. Nici Solaris nu de stie cat vor mai ramane, fiind ineficient sa fie blocat personalul aici pentru cateva vehicule, cel mai probabil sectia de troleibuze a depoului BN urmand sa fie mutata pana la redeschiderea circulatiei la Clabucet.
O aberație ca și electricele sa fie folosite si care nu are treabă sau nu duce în centrul capitalei. Apoi,daca ai rețea trebuiau lăsate ikarusurile și normal,cele Solaris sa fie folosite pe liniile cu autonomie. Electricele,cu siguranță vor trebui să înlocuiască acele ture care vor fi luate pentru liniile naveta. Deci,de ce le ai folosi Intr o linie izolată de un șantier,cum sunt cele de la metrou.
Deci depoul pentru o perioada va deveni cam no man's land, doar cu cateva vagoane active pentru 53, dar si alea cel mai probabil urmand a fi relocate cand incep lucrarile la calea de rulare de pe bulevard. Cand se va intampla si asta...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
E foarte bine daca vor folosi electricele pe linii mai locale. Pe 335 si nu numai e nenorocire cand vine unul, capacitate mica. Le ar sta bine perfect pe linii de genul 106, 136, 686, 95, 261, 203, 642 etc.
Cand incep lucrarile 53 va circula intre depou si Mezes.
Cand incep lucrarile 53 va circula intre depou si Mezes.
Stai asa, ca nu inteleg. Deci tu vrei sa imi spui ca dau absolut toate Ikarusurile la Vatra si raman doar Solaris la BN pentru 93 si 97 sau cum? Ca nu mai inteleg nimic…Marian Andrei scrie: ↑Lun Feb 03, 2025 6:35 pmUrmeaza modificari aici, troleibuzele Ikarus functionale vor fi mutate in curand definitiv la Vatra Luminoasa, golul din 95 va fi acoperit cu autobuze, posibil chiar din ZTEurile de Nordului. Nici Solaris nu de stie cat vor mai ramane, fiind ineficient sa fie blocat personalul aici pentru cateva vehicule, cel mai probabil sectia de troleibuze a depoului BN urmand sa fie mutata pana la redeschiderea circulatiei la Clabucet.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Exact, raman pentru 86, posibil si 79. Iar la BN doar Solaris pentru accesul in 93 si 97.
Pai o varianta ar mai fi,sa facem full electrice deja liniile in care circulă dacă acolo nu s probleme și fac fata cererii. Și aici mă refer la 311,330,etc. Și că noutăți ar intra liniile 312 și cel mai probabil și 138. Și luăm otokarele pentru că sunt linii Slava Domnului,unde pot fi băgate mai ales pe linii centrale începând cu 104. Tot amintesc de 123 că mai scapă cate un Mercedes din vechiul lot,dar în 104 sunt...destule care pot fi regăsite în această linie.Marian Andrei scrie: ↑Lun Feb 03, 2025 11:57 pmE foarte bine daca vor folosi electricele pe linii mai locale. Pe 335 si nu numai e nenorocire cand vine unul, capacitate mica. Le ar sta bine perfect pe linii de genul 106, 136, 686, 95, 261, 203, 642 etc.
Cand incep lucrarile 53 va circula intre depou si Mezes.
Mi e greu sa cred ca muta toata flota activa de Ikarus la Vatra, dar ok…Marian Andrei scrie: ↑Mar Feb 04, 2025 9:45 amExact, raman pentru 86, posibil si 79. Iar la BN doar Solaris pentru accesul in 93 si 97.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai deja e cam toata flota activa la Vatra, in BN sunt vreo 2-3 maxim functionale, de regula cele care vin la revizii tractate sunt tinute in weekend pentru 95, ca doar in weekend se mai iese cu Ikarus in 95.
Din Vatra au tot fost duse mortaciuni la Giulesti in ultima perioada.
Din Vatra au tot fost duse mortaciuni la Giulesti in ultima perioada.