
Depoul Bucurestii Noi
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu sunt mari probleme, dar oricum si daca apar, sunt mult mai usor de remediat fata de tramvaie. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cand vor fi gasite fondurile necesare. Momentan anii trecuti au fost refacute complet acoperisurile halelor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Parc activ la data de 15.11.2023, poate contine erori.
V3A-93M-41 - 006, 021, 055, 144, 151, 226, 266, 288, 297, 300, 339, 349
V3A-93 - 256, 362
V3A-93-PPC - 008, 164, 309
V3A-2010-CA - 044, 218, 273, 204, 076, 025, 158
V3A-93-CH-PPC - 224, 4008, 4014, 4020, 4021, 4036
Deja cele PPC sunt peste jumatate din parc. Iar din cele clasice vor dispare in urmatoarea perioada cel putin 006, 144, 266 si 300.
V3A-93M-41 - 006, 021, 055, 144, 151, 226, 266, 288, 297, 300, 339, 349
V3A-93 - 256, 362
V3A-93-PPC - 008, 164, 309
V3A-2010-CA - 044, 218, 273, 204, 076, 025, 158
V3A-93-CH-PPC - 224, 4008, 4014, 4020, 4021, 4036
Deja cele PPC sunt peste jumatate din parc. Iar din cele clasice vor dispare in urmatoarea perioada cel putin 006, 144, 266 si 300.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Turatia depoului BN incepand din weekend:
- Linia 3 - 1 / 1
- Linia 11 - 1 / 3
- Linia 24 - 7 / 5
- Linia 41 - 4 / 0
- Linia 44 - 6 / 5
- Linia 45 - 7 / 5
- Linia 3 - 1 / 1
- Linia 11 - 1 / 3
- Linia 24 - 7 / 5
- Linia 41 - 4 / 0
- Linia 44 - 6 / 5
- Linia 45 - 7 / 5
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 678
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Deci revin in 41?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, 4 ture mici, pana vine diferenta de Imperio pentru 41.
Marian Andrei scrie: ↑Mie Noi 15, 2023 12:30 pmParc activ la data de 15.11.2023, poate contine erori.
V3A-93M-41 - 006, 021, 055, 144, 151, 226, 266, 288, 297, 300, 339, 349
V3A-93 - 256, 362
V3A-93-PPC - 008, 164, 309
V3A-2010-CA - 044, 218, 273, 204, 076, 025, 158
V3A-93-CH-PPC - 224, 4008, 4014, 4020, 4021, 4036
Deja cele PPC sunt peste jumatate din parc. Iar din cele clasice vor dispare in urmatoarea perioada cel putin 006, 144, 266 si 300.
Interesant mi se pare faptul ca din 40 de V3A uri pentru linia 41 (34 daca le excludem si pe cele transformate sau la transformare in CA) , au mai ramas doar 12. Ce a dus la această pierdere de vagoane?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cele cu federe erau oricum niste tarabe, mai ales 054, 068, 075, iar din restul unele sunt vagoane cu probleme constante, gen 080, 122. Fiind forjate la maxim in 41 mare parte din viata evident ca au cazut mai repede, plus ca majoritatea sunt scadente la RK de ani buni.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, odata cu intrarea celor 8 ture in 41, in zile lucratoare a scos 3 din 44 si 1 din 11.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Parcul activ al depoului Bucurestii Noi pentru luna martie 2024, le-am pus si pe cele pe picior de sosire pentru a avea o imagine de ansamblu a parcului:
V3A-93M-41 - 021, 055, 080, 144, 151, 226, 266, 278, 288, 297, 339, 349
V3A-93 - 362
V3A-93-PPC - 008, 164, 309
V3A-2010-CA - 044, 218, 273, 204, 076, 025, 158, 318
V3A-93-CH-PPC - 224, 4008, 4011, 4014, 4020, 4021, 4036
EDIT - 300 scos si el din lista.
V3A-93M-41 - 021, 055, 080, 144, 151, 226, 266, 278, 288, 297, 339, 349
V3A-93 - 362
V3A-93-PPC - 008, 164, 309
V3A-2010-CA - 044, 218, 273, 204, 076, 025, 158, 318
V3A-93-CH-PPC - 224, 4008, 4011, 4014, 4020, 4021, 4036
EDIT - 300 scos si el din lista.
Nu are rost sa trimiti unui alt depou tramvaie care d.p.d.v. estetic sunt ,,praf" si care nu au dotari, sau care de-a lungul timpului au avut multiple defectiuni. De aceea se retrag treptat aceste M2000-uri. Am observat ca recent a fost retras definitiv 006.
Problema e alta: cele care nu (mai) ajung la URAC si din care nu se pot lua piese, de ce nu se caseaza? Stiu ca am tot discutat despre asta, insa incurca destul de tare.
Problema e alta: cele care nu (mai) ajung la URAC si din care nu se pot lua piese, de ce nu se caseaza? Stiu ca am tot discutat despre asta, insa incurca destul de tare.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cam ultimele retrase sunt 006 si 129, plus 256 care teoretic va fi reparat dupa incendiul din decembrie, dar pe langa ele constant au probleme 080 si 266, plus 362 care se apropie si el de final, la fel 144 si 055 ramase singurele cu federe mecanice, nici ele nu prea mai au viata lunga.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La depou a inceput formarea echipajelor care se vor specializa la troleibuzele Solaris.
Foarte bine ca deja ii iau la specializare de pe acum, oricum mai mult ca sigur vor specializa toti soferii de la Bucurestii Noi pe Solaris, inclusiv echipajele de pe 79 si 86, nu numai de pe 97 si 133.Marian Andrei scrie: ↑Lun Mar 18, 2024 9:34 amLa depou a inceput formarea echipajelor care se vor specializa la troleibuzele Solaris.
Solaris pe 70. 

Pana la urma, acest depou va primi vreodata Citelisuri? Ca totusi avem 17 Solaris alocate acestui depou, ar fi bine sa avem si troleibuze Citelis pentru liniile 79 si 86, daca se tot vrea sa se scape de Ikarus. Macar si liniile alea sa primeasca troleibuze mai de doamne-ajuta..
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In mod normal nu ar trebui sa primeasca, Irisbus sa ramana unde sunt. Pentru 86 trebuie schimbate cateva ture cu Vatra ca tot va avea surplus de Irisbus iar BN sa bage troleibuze ok si sa termine cu caraciube care pun in pericol calatorii, din seria 5103, 5104, 5107, 5134, care in mod normal nu ar mai trebui sa circule, iar cei din depou efectiv nu au ce sa le mai faca din cauza vechimii. La ora actuala BN este depoul care intretine cel mai bine vechile troleibuze.
Marian Andrei scrie: ↑Mie Apr 03, 2024 12:09 pmIn mod normal nu ar trebui sa primeasca, Irisbus sa ramana unde sunt. Pentru 86 trebuie schimbate cateva ture cu Vatra ca tot va avea surplus de Irisbus iar BN sa bage troleibuze ok si sa termine cu caraciube care pun in pericol calatorii, din seria 5103, 5104, 5107, 5134, care in mod normal nu ar mai trebui sa circule, iar cei din depou efectiv nu au ce sa le mai faca din cauza vechimii. La ora actuala BN este depoul care intretine cel mai bine vechile troleibuze.
Am inteles, speram totuși ca si acest depou sa fi primit ceva Irisbusuri, macar sa scoata BN-ul in 86 si 79 numai troleibuze cu podea coborata.
Solaris pe 70. 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6028
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu, cel mai bine este ca Irisbus sa ramana unde sunt acum si unde cei din depouri stiu sa lucreze cu ele.
Si oricum e mai bine asa, eu am intrebat in cazul in care se doreste ca BN-ul sa aiba in parc numai troleibuze cu podea coborata.Marian Andrei scrie: ↑Mie Apr 03, 2024 12:36 pmNu, cel mai bine este ca Irisbus sa ramana unde sunt acum si unde cei din depouri stiu sa lucreze cu ele.
Solaris pe 70. 

Turatia actuala a depoului BN la categoria troleibuze:
79 - 8/0 (2/0 Vatra Luminoasa)
86 - 13/9 (3/2 Vatra Luminoasa)
97 - 11/7 (12/7 Berceni + 4/0 Autobaza Obregia)
In total: 32/16 ture.
79 - 8/0 (2/0 Vatra Luminoasa)
86 - 13/9 (3/2 Vatra Luminoasa)
97 - 11/7 (12/7 Berceni + 4/0 Autobaza Obregia)
In total: 32/16 ture.
Solaris pe 70. 
