CFR Călători - EG seria 46 modernizate din EC
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CFR Călători deține o serie de aproximativ 55 de locomotive pe 4 osii produse la Rade Koncar Yugoslavia în perioada 1970 - 1980.
În prezent o parte dintre acestea sunt in varianta clasica, iar o parte au fost modernizate începând cu 2006 la Reloc Craiova cu instalatie de comanda și control de la Promat.
De asemenea, anterior au fost modernizate chiar la fabrica producatoare, Rade Koncar, 3 unități, toate retrase din circulație în prezent. Acestea nu vor mai circula in forma actuala, urmand ca pe viitor sa fie luata o decizie pentru remodernizarea acestora.
Cele 3 modernizate la Rade Koncar apartin de depoul Arad, fiind numerele 006, 059 si 103.
În prezent o parte dintre acestea sunt in varianta clasica, iar o parte au fost modernizate începând cu 2006 la Reloc Craiova cu instalatie de comanda și control de la Promat.
De asemenea, anterior au fost modernizate chiar la fabrica producatoare, Rade Koncar, 3 unități, toate retrase din circulație în prezent. Acestea nu vor mai circula in forma actuala, urmand ca pe viitor sa fie luata o decizie pentru remodernizarea acestora.
Cele 3 modernizate la Rade Koncar apartin de depoul Arad, fiind numerele 006, 059 si 103.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din seria modernizată la Reloc cu echipamente Propat, au inceput să fie trecute prin RRuri la SCRL Brasov începând cu 2021 cand a fost semnat un acord pentru 15 unitati. Astfel, au iesit pana acum 113 și 036, fiind in lucru 055.
O serie de imagini cu 036 zilele trecute in zona Basarab.
O serie de imagini cu 036 zilele trecute in zona Basarab.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
461-113 dupa RR in ianuarie 2022
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 660
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
066 cu GM 956 la roată
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
EG 051 a ajuns la RR la SCRL Brasov.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
055 in Bucuresti Nord, apartine de depoul Timisoara.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
086 la RR la SCRL Brasov.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
022 era in curs de finalizare la SCRL Brasov zilele trecute urmand sa revina in scurt timp la depoul Timisoara.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
086 in curs de finalizare a RRului la SCRL Brasov.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
119 si 118 sunt primele ECuri modernizate cu Promat la SCRL Brasov, sunt pe cea mai noua schema tiristorizata in curent continuu realizata de Promat. Au primit camere video, sistem de conectare la vagoane pentru comanda usilor si echipamente noi, fiind echipate cu compresor nou Atlas Copco. Urmeaza sa faca testele si sa iasa la drum in vara. Inca nu se stie la ce depou vor ajunge, posibil sa ramana o perioada la Brasov sau sa mearga la BC.
In imagini 119, 118 fiind in curs de vopsire.
In imagini 119, 118 fiind in curs de vopsire.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
118 și 119 au fost predate la finalul lui decembrie la depoul Timisoara, din pacate s-au bagat bani si munca in ele mai degeaba, fiind utilizate in special la trenurile regio locale. Mai mult, sunt echipate cu sisteme de comanda a usilor trenului, care de asemenea nu sunt utilizate.
Se lucrează la EG 123 care va fi modernizat pe acelasi sistem, fiind ultimul din seria de 3 modernizate in contractul actual.
Se lucrează la EG 123 care va fi modernizat pe acelasi sistem, fiind ultimul din seria de 3 modernizate in contractul actual.