Este vorba de modernizarea locomotivelor LDH 1250CP în varianta cu grup electrogen pentru încălzirea trenului. Modernizarea s-a realizat începând cu 2006 la Remarul Cluj Napoca, fiind modernizate aproximativ 26 de locomotive.
Grupul pentru încălzirea trenului este cu motor diesel Deutz BF 06M 1015CP, in timp ce noul generator electric montat pe locomotivă este produs la Electroputere Craiova. Locomotiva este echipată cu echipament de monitorizare și diagnoză tip EPSAI și controler de tracțiune tip CTPA.
Acestea sunt (lista poate contine lipsuri) - 057, 062, 068, 113, 131, 205, 223, 234, 251, 278, 288, 309, 335, 354, 436, 454, 498, 518, 546, 554, 570, 585, 587, 602, 618, 621
Nu știu câte mai funcționează în prezent, dar cel puțin jumătate sunt retrase din circulație.
057 la prezentarea de la Zilele Feroviare 2007.
CFR Călători - Faur LDH 1250CP seria 89 modernizate la Remarul Cluj
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
131 utilizata la manevre în revizia Basarab
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
223 dupa RR in 2018
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
278 in Constanta
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
554 utilizat pentru manevra in zona garii si depoului Cluj
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
89-0621 in Teius, in schema noua dupa ultimul RR la Remarul Cluj.