A revenit de la RR(mai mult RK la ce descompletată era ) GM 834, revenind astfel la drum după aproape 15 ani de stat pe dreapta. În acest moment, dubleta 834 & 847 a revenit în formulă completă, așa că poate ne fac vreo surpiză la OE
Câteva cadre de prin București Nord de azi:
GM 834 - R9210 (5).JPG (258.73 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - R9210 (4).JPG (292.81 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834.JPG (263.76 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - R9210 (1).JPG (228.38 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - R9210 (2).JPG (241.55 KiB) Vizualizat de 3483 ori
Și câteva detalii:
GM 834 - detalii (6).JPG (243.78 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - detalii (5).JPG (188.78 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - detalii (4).JPG (175.43 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - detalii (3).JPG (172.5 KiB) Vizualizat de 3483 ori
GM 834 - detalii (1).JPG (101.76 KiB) Vizualizat de 3483 ori
Una din cele mai bune modernizări pe care le-au derulat cei de la CFR Călători de a lungul timpului, în ciuda mentenanței defectuoase de care au avut parte și la felul în care au fost călărite ani de zile cu 15 vagoane pe Mangalia în sezonul estival, dovada privind fiabilitatea lor fiind mașini care nu au trecut prin RR de aproape 20 de ani de când au ieșit din modernizare, precum 1219, 915, 1326 etc, mașini care merg în prezent cu performanțe cu mult peste cele trecute prin RR (aici referindu-mă exclusiv la cele de serie, nu la prototipurile care nu prea au “cazier” privind expedierea lor la Reloc pentru reparații în TG)…