Ramele Alstom Coradia (20+17)

Știri și informații despre toate ramele electrice care circulă în România
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Mai 14, 2022 12:10 pm

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, astăzi, 25 martie 2022, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI) a fost încheiat contractul de achiziție pentru rame electrice inter-regionale (RE-IR) între AUTORITATEA PENTRU REFORMĂ FEROVIARĂ, în calitate de autoritate contractantă și ALSTOM FERROVIARIA S.P.A., în calitate de furnizor.
Evenimentul s-a bucurat de prezența domnilor Ionel Scrioșteanu și Ionuț-Cristian Săvoiu, secretari de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, iar din partea părților semnatare a participat Ștefan-Adrian Roșeanu, președintele Autorității pentru Reformă Feroviară și Gabriel Stanciu, Director General Alstom Romania, Bulgaria & Republica Moldova.

Contractul presupune achiziția a 20 rame electrice de lung parcurs și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani, cu posibilitatea de a suplimenta, prin act adițional, comanda inițială. Astfel, se poate ajunge la o achiziție de 37 de unități, cu perioadă de mentenanță de 30 de ani. De asemenea, se vor asigura de către furnizor și servicii de instruire a personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor și utilizarea aplicațiilor software.

Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 20 unități electrice multiple și serviciile de mentenanță aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la valoarea de 1.309.065.880,00 lei, fără TVA (aproximativ 263 milioane EUR), dintre care 931.065.880 lei reprezintă valoarea ramelor și 378.000.000 lei serviciile de mentenanță.

Suplimentarea comenzii conform celor menționate anterior (alte 17 rame și dublarea mentenanței la 30 de ani) poate duce la un cost total de 3.714.279.851,00 lei, fără TVA (aproximativ 748 milioane EUR). Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile și din Bugetul de stat.

Livrarea primei rame se va face la finalul anului 2023, pachetul complet de 37 de rame urmând a fi livrat până la finalul anului 2024.

Ramele electrice sunt compuse din șase vagoane (două vagoane de capăt cu cabine de conducere și patru vagoane intermediare) și asigură 351 locuri pe scaune. Unitățile sunt prevăzute cu sistem de semnalizare și siguranță ERTMS nivel 1 și nivel 2, precum și cu sistemul național PZB90.

Din punct de vedere al confortului pasagerilor ramele sunt dispun de o zonă de bar/bistro, o zonă pentru călători cu dizabilități, cu două amplasamente conform standardelor în vigoare, dar și o zonă destinată distribuirii automate de bilete și aparate de compostat. Din punct de vedere al confortului, unitățile dispun de sisteme de climatizare, precum și conexiune wi-fi.

Viteza maximă de rulare este 160 km/h. Ramele electrice RE-IR vor fi folosite pentru a asigura conectarea capitalei cu principalele centre urbane ale țării, dar și facilitarea conexiunilor inter-regionale. Astfel, rutele deservite de noile rame vor fi: București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Timișoara, București Nord – Brașov – Cluj, București Nord – Brașov – Deda – Cluj, București Nord – Brașov, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, București Nord – Galați, București-Nord – Craiova – Târgu Jiu- Petroșani – Simeria, București-Nord-Craiova-Timișoara-Arad, Cluj-Timișoara, Cluj-Suceava-Iași.

Achiziționarea noilor rame electrice inter-regionale va contribui la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie şi îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.
Cu ocazia semnării contractului de achiziție, președintele ARF, Ștefan Roșeanu a salutat „eforturile depuse de echipa de proiect a Autorității, care a supervizat toate etapele procedurii de licitație”. Totodată, a remarcat contribuția Băncii Europene de Investiții (BEI), care „a sprijinit ARF în pregătirea documentației de atribuire, inclusiv caietul de sarcini, dar și cu expertiză tehnică în evaluarea ofertelor”.

4.jpg
4.jpg (167.68 KiB) Vizualizat de 2801 ori
3.jpg
3.jpg (62.66 KiB) Vizualizat de 2801 ori
2.jpg
2.jpg (117.43 KiB) Vizualizat de 2801 ori
1.jpg
1.jpg (138.97 KiB) Vizualizat de 2801 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Mai 14, 2022 12:12 pm

Astăzi, 13 mai a avut loc o nouă ședință între conducerea Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF) și sindicatele din sectorul feroviar. Din partea MTI a participat domnul Corneliu Vișoianu, șeful de cabinet al Secretarului de stat, domnul Ionuț-Cristian Săvoiu.

Președintele ARF a vorbit despre proiectele de achiziție de material rulant pregătite și implementate de Autoritate. Astfel, a fost menționată relansarea procedurii de achiziție de rame electrice de scurt parcurs.

În ceea ce privește trenurile electrice interregionale, se va exercita și opțiunea pentru contractarea celor 17 rame adiționale față de contractul încheiat la finalul lunii martie cu Alstom Ferroviaria SpA.

De asemenea, s-a precizat faptul că la începutul lunii iunie se va face o prezentare a interioarelor și conceptelor de culori pentru trenurile electrice interregionale ce urmează să fie livrate de compania Alstom. Totodată, va exista o perioadă de sondare a opiniei publice cu privire la schema de culori care va intra în producție.

Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2379
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Ian 17, 2023 1:04 pm

Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2379
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Feb 12, 2023 10:59 pm

Vizita echipei de proiect ARF la fabrica ALSTOM de la Katowice (Polonia)

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, în perioada 8-10 februarie 2023, o echipă a autorității - formată din membri ai proiectului privind achiziția a 37 rame electrice
inter-regionale (RE-IR) - a efectuat o vizită tehnică la fabrica ALSTOM de la Katowice (Polonia).
Această deplasare constituie o obligație contractuală, prevăzută în contractul încheiat de ARF cu firma Alstom Ferroviaria SpA, în data de 25 martie 2022, ce are ca obiect achiziția a 20 de rame electrice de lung parcurs și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani, contract suplimentat cu încă 17 rame electrice de lung parcurs, prin semnarea unui act adițional, la 16 septembrie 2022.
În cadrul acestei deplasări, reprezentații furnizorului Alstom au prezentat stadiul fabricării primului tren. Astfel, în conformitate cu prevederile contractuale, primul tren urmează să ajungă la Centrul de Testări Feroviare de la Făurei în luna iulie 2023, în vederea efectuării testelor dinamice, iar cel de al doilea va sosi în luna august 2023, fiind destinat, cu precădere, testelor pe liniile CFR, după care ambele trenuri vor executa probele de rulare în unitate multiplă.
În baza rezultatelor acestor teste, trenul nr. 3 va fi livrat către ARF, astfel încât în luna decembrie 2023 acesta să fie introdus în exploatare pe reţeaua feroviară din România. Conform clauzelor contractuale, celelalte trenuri urmează să intre în circulație comercială începând cu anul 2024.
Reamintim că viteza maximă de rulare a ramelor electrice este 160 km/h, acestea fiind compuse din șase vagoane (două vagoane de capăt cu cabine de conducere și patru vagoane intermediare) și asigură 351 locuri pe scaune. Unitățile dispun de un sistem de semnalizare și siguranță ERTMS nivel 1 și 2, sistem național PZB90 și sunt prevăzute cu sisteme de climatizare, conexiune wi-fi, spații pentru bar/bistro și pentru călători cu dizabilități, precum și o zonă destinată distribuirii automate de bilete și aparate de compostat.
Ramele electrice RE-IR vor conecta capitala cu principalele centre urbane ale țării, dar vor facilita și conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie şi îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.
Rutele deservite de ramele electrice de lung parcurs sunt: București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Timișoara, București Nord – Brașov – Cluj, București Nord – Brașov – Deda – Cluj, București Nord – Brașov, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, București Nord – Galați, București-Nord – Craiova – Târgu Jiu- Petroșani – Simeria, București-Nord-Craiova-Timișoara-Arad, Cluj-Timișoara, Cluj-Suceava-Iași.
Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 37 unități electrice multiple și serviciile de mentenanță aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la un cost total de 2.421.771.878 lei, fără TVA.
Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile și de la Bugetul de stat.
#materialrulantnou
#rameelectrice
#fondurieuropene
#ARF

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6190851561
Fişiere ataşate
FB_IMG_1676235331749.jpg
FB_IMG_1676235331749.jpg (51.91 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235335389.jpg
FB_IMG_1676235335389.jpg (59.09 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235338846.jpg
FB_IMG_1676235338846.jpg (133.79 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235341878.jpg
FB_IMG_1676235341878.jpg (146.41 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235344682.jpg
FB_IMG_1676235344682.jpg (111.05 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235347674.jpg
FB_IMG_1676235347674.jpg (146.41 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235350971.jpg
FB_IMG_1676235350971.jpg (99.98 KiB) Vizualizat de 2444 ori
FB_IMG_1676235354587.jpg
FB_IMG_1676235354587.jpg (94.83 KiB) Vizualizat de 2444 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Noi 30, 2023 4:57 pm

O serie de imagini cu prima rama primite de la ARF. Aceasta ajunge in jurul datei de 2-3 decembrie in tara, la Curtici, ulterior urmand sa vina spre Bucuresti.

Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.45.47_6a5d592e.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.45.47_6a5d592e.jpg (160.31 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.41.40_1d16c2a9.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.41.40_1d16c2a9.jpg (122.64 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.38.09_6d4b2b57.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.38.09_6d4b2b57.jpg (162.27 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.34.39_378e3a60.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.34.39_378e3a60.jpg (223.37 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.18.32_e744e1aa.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.18.32_e744e1aa.jpg (120.52 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.10.28_1a7a6d59.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.10.28_1a7a6d59.jpg (158.95 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.07.17_32ebb4b9.jpg
Imagine WhatsApp 2023-11-28 la 13.07.17_32ebb4b9.jpg (235.42 KiB) Vizualizat de 1839 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Dec 02, 2023 10:54 pm

Prima din cele 37 de rame electrice Alstom Coradia Stream achiziționate de ARF pentru transportul feroviar din România a sosit în această seară la Curtici, o serie de imagini fiind transmise redacției de către ARF. La ora actuală rama este în curs de pregătire pentru a începe drumul către București Nord, pe ruta Arad – Sighișoara – Brașov – București, la ora actuală primind deja autorizația de la Poliție și ASFR. Este prima ramă electrică nouă achiziționată în România ca produs de serie, singurele rame electrice care au circulat în România fiind o serie de prototipuri produse înainte de 1990 la Electroputere Craiova și o serie de rame achiziționate second hand din Franța în anii 2000. Singurele rame electrice noi care circulă în România sunt cele 3 rame Softronic Hyperion, produse de uzinele Softronic Craiova.

Noua serie Alstom Coradia Stream urmează să intre în circulație în prima parte a anului 2024, prima ramă ce a sosit în România urmând să treacă printr-o etapă de testare și autorizare extinsă, fiind primul tren de acest tip din țara noastră. Primele trenuri care vor fi deservite vor circula pe rutele București – Constanța și București – Brașov.

Imagine WhatsApp 2023-12-02 la 22.09.24_af143f78.jpg
Imagine WhatsApp 2023-12-02 la 22.09.24_af143f78.jpg (170.92 KiB) Vizualizat de 1772 ori
Imagine WhatsApp 2023-12-02 la 22.08.43_bb8f2bea.jpg
Imagine WhatsApp 2023-12-02 la 22.08.43_bb8f2bea.jpg (132.38 KiB) Vizualizat de 1772 ori

https://mobilitate.eu/rama-electrica-alstom-curtici/
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2379
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Dec 03, 2023 8:32 pm

Când ajunge in Gara de Nord unde bănuiesc că va fi un moment de prezentare? Sau ceva de genul...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:15 am

Nu va fi prezentarea oficiala cand ajunge ci peste cateva zile, rama va fi dusa in Atelierele Grivita unde se face baza de exploatare si mentenanta Alstom. Ajunge astazi in jurul orei 12, sunt sanse chiar mai devreme.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:53 am

In jurul orei 7.30 a trecut prin Predeal...

Fără titlu.jpg
Fără titlu.jpg (171.89 KiB) Vizualizat de 1669 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:54 am

La fel cum ne-am obisnuit de la Locomotivele Smartron si tramvaiele Imperio, avem si pagina de Facebook pentru ramele Coradia - https://www.facebook.com/profile.php?id=61554097115748
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Utilizator experimentat
Mesaje: 2379
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Dec 04, 2023 10:41 am

A ajuns in Gara de Nord,marca Scriosteanu

https://fb.watch/oJilz9qCKj/
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:07 pm

O serie de imagini de astazi din Gara de Nord...
DSC_4531.jpg
DSC_4531.jpg (187.63 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4543.jpg
DSC_4543.jpg (198.15 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4544.jpg
DSC_4544.jpg (162.39 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4555.jpg
DSC_4555.jpg (193.03 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4560.jpg
DSC_4560.jpg (251.15 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4565.jpg
DSC_4565.jpg (181.1 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4570.jpg
DSC_4570.jpg (234.92 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4571.jpg
DSC_4571.jpg (183.77 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4572.jpg
DSC_4572.jpg (218.15 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4576.jpg
DSC_4576.jpg (212.41 KiB) Vizualizat de 1629 ori
DSC_4582.jpg
DSC_4582.jpg (225.72 KiB) Vizualizat de 1629 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:08 pm

Continuare...

DSC_4522.jpg
DSC_4522.jpg (217.36 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4520.jpg
DSC_4520.jpg (174.42 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4517.jpg
DSC_4517.jpg (243.94 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4512.jpg
DSC_4512.jpg (181.19 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4511.jpg
DSC_4511.jpg (194.66 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4509.jpg
DSC_4509.jpg (224.61 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4507.jpg
DSC_4507.jpg (173.21 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4494.jpg
DSC_4494.jpg (94.54 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4493.jpg
DSC_4493.jpg (187.55 KiB) Vizualizat de 1628 ori
DSC_4488.jpg
DSC_4488.jpg (157.87 KiB) Vizualizat de 1628 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Dec 04, 2023 7:13 pm

Rama a fost adusa de o garnitura speciala a transportatorului logistic RailAdventure, din Curtici trenul fiind adus pe ruta Arad - Simeria - Teius - Sighisoara - Brasov - Bucuresti de LEMA 024. In imagini presedintele ARF, Stefan Roșeanu și directorul regional Alstom, Gabriel Stanciu.

Ca informatii sumare despre rama, urmeaza sa fie pusa in functiune si sa ajunga in teste pe inelul de la Faurei, este momentan aprobata pentru circulatie doar pana la Făurei și Constanta, avand certificat de autorizatie valabil pana pe 2 ianuarie. Rama este prototipul seriei, urmand ca seria efectiva sa fie finalizata cu eventuale modificari aduse interiorului si functionalitatii acesteia, in functie de constatarile exploatarii primei rame.

Se estimeaza ca va fi pusa in functiune cu calatori cel tarziu in ianuarie, urmand sa circule pe rutele Bucuresti - Brasov si Bucuresti - Constanta.

A doua rama soseste in iulie-august 2024, cu care va incepe livrarea de serie.

DSC_4584.jpg
DSC_4584.jpg (212.55 KiB) Vizualizat de 1623 ori
DSC_4590.jpg
DSC_4590.jpg (220.5 KiB) Vizualizat de 1623 ori
DSC_4625.jpg
DSC_4625.jpg (183.3 KiB) Vizualizat de 1623 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 614
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Lun Dec 04, 2023 7:42 pm

Prima Ramă Alstom Coradia Stream RE-IR 101, în Gara de Nord și Grivița.
Aceasta a fost adusă de LEMA 024, a Operatorul Feroviar LTE-Rail Romania.
20231204_104249.jpg
20231204_104249.jpg (311.28 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_103411.jpg
20231204_103411.jpg (300.94 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_103619-01.jpg
20231204_103619-01.jpg (331.54 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_103958-01.jpg
20231204_103958-01.jpg (332.62 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_110106.jpg
20231204_110106.jpg (330.13 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_110233.jpg
20231204_110233.jpg (322.89 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_124006.jpg
20231204_124006.jpg (338.61 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_124452.jpg
20231204_124452.jpg (304.27 KiB) Vizualizat de 1619 ori
20231204_124849.jpg
20231204_124849.jpg (324.95 KiB) Vizualizat de 1619 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Dec 17, 2023 11:26 pm

Rama a plecat in aceasta seara la poligonul Faurei.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 614
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Joi Dec 21, 2023 11:23 pm

Phoenix 003 trecând prin Ploiești Sud, cu Rama Alstom Coradia Stream
20231221_230234.jpg
20231221_230234.jpg (644.52 KiB) Vizualizat de 1459 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Ian 19, 2024 5:55 pm

Schita ramei electrice...

FB_IMG_1705679649344.jpg
FB_IMG_1705679649344.jpg (153.95 KiB) Vizualizat de 1299 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5206
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Mai 31, 2024 4:27 pm

A sosit a doua rama, conform comunicatului Alstom :)

Alstom anunță că al doilea tren electric Coradia Stream a ajuns tractat în România, la punctul de frontieră Episcopia Bihor. Acestă ramă a fost special echipată pentru teste, iar culoarea finală se va aplica integral numai după finalizarea procedurilor de testare. Trenul a parcurs deja un program complex de teste la Centrul de testări feroviare de la Velim, Republica Cehă, iar acum merge la Centrul de testări feroviare de la Făurei, pentru o serie de teste dinamice specifice Căilor Ferate Române. Alstom utilizează trei trenuri în paralel în programul de teste.

Conform Alstom, testele de certificare reprezintă un program foarte complex, realizat în conformitate cu reglementările STI (Specificații tehnice de interoperabilitate) stabilite la nivel european și cu Normele tehnice naționale de siguranță, înainte ca orice nou tip de tren să poată circula cu pasageri. Toate funcționalitățile și performanțele trenului – de la sisteme electrice și electronice, la sisteme de frânare și propulsie, dinamica feroviară pentru stabilitatea trenului, aspectele legate de confortul pasagerilor și multe altele – sunt confirmate întâi prin sute de teste de verificare. Peste 60 de teste finale de certificare trebuie apoi parcurse cu succes pentru a dovedi conformitatea trenului în vederea obținerii autorizației de circulație cu pasageri.

https://mobilitate.eu/second-alstom-coradia-ro/

1717160049525.jpg
1717160049525.jpg (105.37 KiB) Vizualizat de 437 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Rame electrice”