Este vorba de vagoane produse la DWA, cu boghiu Y32RS pentru viteza de 160 km/h. Au capacitatea de 56 locuri pentru clasa 1a si 64 pentru clasa 2a. In prezent sunt incluse intr-un program amplu de modernizare cu fonduri PNRR.
Il vedem pe 20-76 035 iesit de la prelungirea avizului de circulatie de la Atelierele Grivita.
Vagoane clasa 1/2 seria 19/20-76
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5588
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CFR Călători a reluat procedurile pentru contractarea modernizării vagoanelor 20-76
CFR Călători a reluat procedurile pentru licitarea și contractarea procedurilor de modernizare pentru vagoanele 20-76, o consultare a pieței fiind realizată și în anul 2023. Astfel, CFR Călători a lansat consultarea pieței pentru “Achizitie servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 20-76 si achizitie servicii de mentenanta vagon clasa a II-a modernizat”. Astfel, se solicită punctele de vedere legate de caietul de sarcini, termenele de realizare și procesul tehnic menționat în caietul de sarcini. După încheierea consultării, CFR Călători va actualiza caietul de sarcini în funcție de rezultatele consultării, fiind lansată licitația efectivă pentru modernizarea vagoanelor. Conform caietului de sarcini se cere o perioadă de 9 ani de asigurare a serviciilor de mentenanță, reparații și reparații planificate, cu posibilitatea extinderii cu alți 9 ani.
Modernizarea va consta în refacerea totală a vagoanelor, înlcouirea sistemului de iluminat cu sistem full LED, înlocuirea ușilor de acces cu modele culisante cu acționare electrica/electropneumatică, WCuri vacuumatice și un număr de 64 de locuri. Vagoanele vor fi tip salon, cu locuri 2+2 dispuse unidirecțional, cu schimbarea orientării la mijlocul vagonului, cu zonă pentru bagaje, 2 cabine WC, 2 zone de acces și spațiu tehnic. Locurile vor fi dotate cu prize normale de 230V și prize USB. Ca durată de modernizare, primul vagon va fi imobilizat 180 de zile, iar pentru serie vor fi alocate 60 de zile pentru fiecare vagon.
Consultarea pieței de încheie pe 19.03.2024.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-20-76-2024/
CFR Călători a reluat procedurile pentru licitarea și contractarea procedurilor de modernizare pentru vagoanele 20-76, o consultare a pieței fiind realizată și în anul 2023. Astfel, CFR Călători a lansat consultarea pieței pentru “Achizitie servicii de modernizare vagon clasa a II-a seria 20-76 si achizitie servicii de mentenanta vagon clasa a II-a modernizat”. Astfel, se solicită punctele de vedere legate de caietul de sarcini, termenele de realizare și procesul tehnic menționat în caietul de sarcini. După încheierea consultării, CFR Călători va actualiza caietul de sarcini în funcție de rezultatele consultării, fiind lansată licitația efectivă pentru modernizarea vagoanelor. Conform caietului de sarcini se cere o perioadă de 9 ani de asigurare a serviciilor de mentenanță, reparații și reparații planificate, cu posibilitatea extinderii cu alți 9 ani.
Modernizarea va consta în refacerea totală a vagoanelor, înlcouirea sistemului de iluminat cu sistem full LED, înlocuirea ușilor de acces cu modele culisante cu acționare electrica/electropneumatică, WCuri vacuumatice și un număr de 64 de locuri. Vagoanele vor fi tip salon, cu locuri 2+2 dispuse unidirecțional, cu schimbarea orientării la mijlocul vagonului, cu zonă pentru bagaje, 2 cabine WC, 2 zone de acces și spațiu tehnic. Locurile vor fi dotate cu prize normale de 230V și prize USB. Ca durată de modernizare, primul vagon va fi imobilizat 180 de zile, iar pentru serie vor fi alocate 60 de zile pentru fiecare vagon.
Consultarea pieței de încheie pe 19.03.2024.
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-20-76-2024/