Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Cel de la Obor mai ales,daca se va intersecta cu lucrările din zonă la liniile de tramvaie,precum Basarabia,Calea Călărașilor,Chișinău etc ... Va fi nenorocire,haos și blocaj total. Mă gândesc.
https://www.libertatea.ro/stiri/pasaje- ... gt9cNagzug
https://www.libertatea.ro/stiri/pasaje- ... gt9cNagzug
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La multi ani! Un an nou fericit tuturor!
O mare aberație ce s a făcut,sa fie deviate liniile de tramvaie din zona (19 și 23),când in loc să le lași de parcă mergea lumea pe linie,ca sa preia fluxul mare de oameni și nu se mai punea presiune pe metroul de la Titan. Se mai duceau oamenii la Dristor,plus că în plus când ai astfel de evenimente in zona,neapărat trebuie menținuta și circulația inelarului 1/10 până se termina cu fluxul mare de oameni din zona.
La fel și dacă ar fi avut loc în orice zonă din capitală...dar mai ales când știi că e an de an,aglomerația de acolo de revelion. Mă gândesc...
https://vm.tiktok.com/ZNewtTu1m/
La fel și dacă ar fi avut loc în orice zonă din capitală...dar mai ales când știi că e an de an,aglomerația de acolo de revelion. Mă gândesc...
https://vm.tiktok.com/ZNewtTu1m/
Da, ei s-au bazat ca autobuzele N1 si N10 fac fata la atatia oameni. Macar acum puteau sa bage articulate daca nu voiau sa prelungeasca programul la tramvaie.
De salutat in schimb a fost N41, chiar daca au fost doar 2-3 autobuze, a ajutat. Eu imi mentin parerea ca N41 trebuie sa circule permanent, in fiecare noapte, nu doar de sarbatori.
De salutat in schimb a fost N41, chiar daca au fost doar 2-3 autobuze, a ajutat. Eu imi mentin parerea ca N41 trebuie sa circule permanent, in fiecare noapte, nu doar de sarbatori.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Exista discutii pentru un N41 si inteleg si un N25, dar nu se pot face atat de usor pentru ca toate liniile noi, autobuzele si vehiculele in plus pe traseu costa, iar bugetul este foarte limitat. Mai mult, au fost alese autobuze si nu tramvaie sau troleibuze pentru ca serviciul de transport cu autobuze costa pe km mai putin decat cel cu transport electric.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Evident, chiar ar fi recomandata pe viitor o analiza a acestor linii de noapte si modificarea/suspendarea unora, cu pastrarea unor linii de zi ca linii de noapte, cum ar fi fost mai logic sa fie de la inceputul lor.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asta ca o completare la insolventa Van Hool, ca de la ei sunt autobuzele care au ars.
Cel mai probabil,la următoarea ședință se va aproba și mărirea. Asta în timp ce tot mai multe țări și capitale europene fac ca transportul în comun sa fie și sa devină...gratis. Pentru a lupta cu poluarea,traficul...
https://www.dailybusiness.ro/stiri-inte ... FSXjPtCSbQ
https://www.dailybusiness.ro/stiri-inte ... FSXjPtCSbQ
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 668
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Problema este ca preturile se apropie tare de tot de cele vestice. Doar ca acolo ai:
- Flote 100% LF, cu aer condiționat, accesibilitate PMR, etc.
- Benzi unice BUS(+TRAM)
- Retele de tramvai 100% moderne, fara dracia de OR
Cam greu de inghitit calatoria de 5 lei cand inca ai ultimele gunoaie de Tatra, V3A, Ikarus si Citaro fara AC care impreuna fac mai bine de o treime din flota totala, lipsa de benzi unice, in continuare multe bucati de retea pe OR samd.
- Flote 100% LF, cu aer condiționat, accesibilitate PMR, etc.
- Benzi unice BUS(+TRAM)
- Retele de tramvai 100% moderne, fara dracia de OR
Cam greu de inghitit calatoria de 5 lei cand inca ai ultimele gunoaie de Tatra, V3A, Ikarus si Citaro fara AC care impreuna fac mai bine de o treime din flota totala, lipsa de benzi unice, in continuare multe bucati de retea pe OR samd.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sa zic ca la flota este acceptabil, nu ne putem compara cu altii, dar marea problema pentru mine este lipsa benzilor unice si a predictibilitatii.
Problema e ca noi nici nu intretinem ce avem. Zilele astea am vazut cel putin 4 imperio de pe 25 care au aceleasi simptome ca cele de pe 1/10.
Nu m-ar deranja sa platesc mai mult daca as stii ca se duc banii respectivi in intretinerea sinelor si a parcului.
Nu m-ar deranja sa platesc mai mult daca as stii ca se duc banii respectivi in intretinerea sinelor si a parcului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru ca din cei de aici mai urmariti si paginile de Facebook ale platformei, astazi acestea au fost suspendate temporar din cauza unei erori a Facebook, eroare care este deja raportata, dar dupa cum se stie, cei de la Meta au de regula intarzieri in rezolvarea problemelor de acest tip, deci ma astept minim cateva zile paginile sa fie suspendate. Oricum, si dupa revenire, activitatea de acolo va fi mai redusa, plan pe care il aveam pentru anul acesta, de trecere in special catre platforma si pagina de stiri, cu renuntarea treptata la Facebook in special. Incepe sa nu mai merite timpul pierdut acolo, calitatea oamenilor si a comentariilor a inceput sa fie din ce in ce mai redusa.
Raman active paginile de Instagram si Youtube, dar dupa cum am zis, principalele canale de informare vor ramane forumul si pagina principala.
https://www.instagram.com/mobilitate.eu/
https://www.youtube.com/@Romaniavideogallery
Raman active paginile de Instagram si Youtube, dar dupa cum am zis, principalele canale de informare vor ramane forumul si pagina principala.
https://www.instagram.com/mobilitate.eu/
https://www.youtube.com/@Romaniavideogallery
Cică,linia 5 este aproape gata,cel mai probabil până în martie-aprilie se va deschide circulația și aici. Alt aspect important ar fi că ar fi gata și documentația pentru achiziția de noi tramvaie...se așteaptă finanțarea(am auzit asta spunând și cu alte intervenții).Cu siguranță,vom vedeam ceva mișcări în perioada imediat următoare,mai ales că vin și alegerile... Șantiere,mai multe deschise și așa mai departe. Vedem...
https://www.facebook.com/share/r/19WjBAynuj/
https://www.facebook.com/share/r/19WjBAynuj/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Santiere nu cred ca se vor deschide prea multe, tot sunt probleme cu finantarile mai ales, anul asta poate sa vedem liniile din zona Gara de Nord - Mihalache demarate, poate si prin Lacul Tei.
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....