Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Gradul de îndatorare al primăriei nu este așa de ridicat,este și aprobat împrumutul deci nu cred că vor fi probleme. Doar sa intre banii in cont...Oricum,fara acești bani sau și din aceștia nu vad cu ce s ar lua alte tramvaie,plus pentru co-finantari, Că pe baza bugetului primariei,abia au de plombat o stradă...
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 668
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Nu e foarte greu atata vreme cat feelingul meu de la consultatii este sa se dea un alt tun pentru Astra. Mai ales ca la platforma lor de GTx si cat de scalabila este, se pot obtine niste discounturi imense la o asemenea comanda.Marian Andrei scrie: ↑Mie Ian 08, 2025 11:08 pmSantiere nu cred ca se vor deschide prea multe, tot sunt probleme cu finantarile mai ales, anul asta poate sa vedem liniile din zona Gara de Nord - Mihalache demarate, poate si prin Lacul Tei.
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....
La o comanda de 100x27m, 100x36m si 50x45m, Astra ar avea de produs 950 de module total identice, lucru ce optimizeaza enorm costurile. Desi o problema pentru ei o sa fie Durmazlar care pot oferta tramvaiul de la Resita cu modificarile de rigoare pentru Bucuresti.
Nu a fost distrus pe linia de pe Șincai,că tot erau unii vehemenți că nu au ce căuta astfel de tramvaie Intr o astfel de linie,și a fost distrus pe o linie oarecum modernizată.
https://vm.tiktok.com/ZNeKP8Kg9/
https://vm.tiktok.com/ZNeKP8Kg9/
Voi stiti cum danseaza tramvaiele pe acolo??? Asta vara cand am mers cu un Imperio pe 32 imi era frica sa nu se atinga tramvaiul de pe sens opus din cauza balansului. Toata linia lui 32 are nevoie urgenta de lucrari de intretinere.
Despre 32 se poate spune ca e modernizat in sensul ca nu mai exista OR pe acel tronson, dar deja sunt aproximativ 22 de ani de cand a fost dat in folosinta in forma asta. Si cu lucrari de intretinere 0, eu personal nu imi aduc aminte sa fi fost suspendata vreodata linia o perioada de timp pentru lucrari de mentenanta pe modelul 41.
Pai de ce ? Ni s a spus sau cel puțin eu știu din diverse răspunsuri primite că nu pot circula tramvaiele și pe timpul nopții că au loc tot felul de lucrări de mentenanță !?! Care lucrari? În afară de niste cârpeli și asta tot la niste linii precum cea de la Șincai și lucrări care se fac și în timpul zilei...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe linia 32 inafara de curba de la Piata Unirii care a fost schimbata de cateva ori, nu s-au facut alte lucrari, doar burare acum ceva ani. Problema nu este ca se uzeaza tramvaiele excesiv cum se intampla pe liniile nemodernizate, sau din cauza patinajului pe liniile 1/10, ci calea de rulare care este uzata excesiv. Ultima deraiere este pur si simplu una din multele care vor urma in zona aia din cauza sinei uzate aproape pe toata distanta Piata Chirigiu - Piata Unirii. Pe acel tronson sina este atat de uzata incat bandajul mai merge pur si simplu pe ce a mai ramas din canal si sub greutatea vagonului poate ceda oricand, s-a mai intamplat, iar in cazul lui 4022 este aceeasi cauza. Pe linia 32 trebuie schimbata de urgenta toata sina intre Piata Chirigiu si Piata Unirii, asta daca nu deraiaza unul pe coborare sa se faca puzzle pana in Piata Unirii.
Iar ca mentenanta, la ora actuala singura linie unde se intervine constant, este 41, si acolo este uneori insuficient, dar macar ne ferim de deraieri si reducerea vitezei de deplasare. De asemenea pe Bulevardul Timisoara s-a intervenit in ultimul an, pentru reparatii in zona trecerilor la nivel unde sina se lasase.
Un exemplu vizibil al uzurii de care vorbesc.
Iar ca mentenanta, la ora actuala singura linie unde se intervine constant, este 41, si acolo este uneori insuficient, dar macar ne ferim de deraieri si reducerea vitezei de deplasare. De asemenea pe Bulevardul Timisoara s-a intervenit in ultimul an, pentru reparatii in zona trecerilor la nivel unde sina se lasase.
Un exemplu vizibil al uzurii de care vorbesc.
Doamne ferește...de vreo nenorocire cu vreun tramvai care sa se duca pe burta până la Unirii. Problema ar fi că zona este și îngustă și dacă s ar duce vreun Imperio ar "rade" tot in zona. Personal,nu înțeleg de ce nu se închide circulația auto de la Unirii până sus la Chirigiu și lăsat doar transportul în comun sa circule in zona. Desigur,și doar cele de urgente și intervenții sa mai aibă accesul ...
Piste de biciclete ...
https://newsbucuresti.ro/pmb-a-atribuit ... p8sCxKMMNw
https://newsbucuresti.ro/pmb-a-atribuit ... p8sCxKMMNw
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 668
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Hello! 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ma bucur ca am inceput sa ne reunim aici, cu destui oameni plecati sau executati pe metrou greu dupa marele zeu admin care nici nu mai sta in tara a luat-o razna. Da afara si mustreaza mereu oameni care sunt de ani de zile dedicati forumului, in timp ce aia care discuta 10 pagini despre nuanta faiantei de la baia soacrei nu stiu carui sofer sau de nu stiu ce parasolar sunt lasati in pace fara probleme.
Aici, cu riscul sa fie mai putina activitate, nu vreau sa facem asa ceva, ci vreau sa ne axam mai mult pe esentialul procesului de mobilitate si evolutia proiectelor si tehnologiilor din domeniul unde unii profesam, altii suntem doar pasionati sau pur si simplu doritori al unui transport mai eficient. De asemenea, nici spottingul cu un "dump" cu 100 poze fara noutati nu vreau sa il promovez, fiind destule platforme unde se pot posta poze si sharui mai usor decat aici, exemple Instagram, Facebook, Flickr etc.
O sa va mai bat la cap, si pe viitorii inscrisi, cand vad mesaje de genul, dar prefer sa abordez pe fiecare doa caz, decat sa stau cu un regulament rece si util doar cat un sul de hartie igienica. Incerc sa corectez pe fiecare cand e cazul, ultima dorinta fiind sa dau afara pe cineva, desi s-a mai impus si masura asta de cateva ori.
Aici, cu riscul sa fie mai putina activitate, nu vreau sa facem asa ceva, ci vreau sa ne axam mai mult pe esentialul procesului de mobilitate si evolutia proiectelor si tehnologiilor din domeniul unde unii profesam, altii suntem doar pasionati sau pur si simplu doritori al unui transport mai eficient. De asemenea, nici spottingul cu un "dump" cu 100 poze fara noutati nu vreau sa il promovez, fiind destule platforme unde se pot posta poze si sharui mai usor decat aici, exemple Instagram, Facebook, Flickr etc.
O sa va mai bat la cap, si pe viitorii inscrisi, cand vad mesaje de genul, dar prefer sa abordez pe fiecare doa caz, decat sa stau cu un regulament rece si util doar cat un sul de hartie igienica. Incerc sa corectez pe fiecare cand e cazul, ultima dorinta fiind sa dau afara pe cineva, desi s-a mai impus si masura asta de cateva ori.
Pe forumul ala, sincer sa fiu, de cativa ani incoace, s a schimbat in rau respectivul forum, nu il mai stiam cum era odata, pe vremuri… Pacat ca oamenii care isi dedica o buna parte din timp pentru acel forum sunt dati afara sau mustrati/bagati in vacanta pe o buna perioada de timp ca nu sunt de acord cu ADMINISTRATIA proasta a forumului respectiv… Dar nu pot sa nu mentionez ca uneori se discuta niste chestii de te doare capul…si sunt multe exemple, unul din multele exemple este utilizatorul Shoppy, care mereu trebuie sa deschida gura si sa comenteze ceva, in general impotriva titularizarii/titularilor etc., dar el nu spune niciodata ca unele masini arata f bine dpdv tehnic si estetic datorita titularilor… in fine, pacat de respectivul forum, sper ca forumul asta sa nu ajunga vreodata la fel cum a ajuns MU.Marian Andrei scrie: ↑Vin Ian 17, 2025 4:50 pmMa bucur ca am inceput sa ne reunim aici, cu destui oameni plecati sau executati pe metrou greu dupa marele zeu admin care nici nu mai sta in tara a luat-o razna. Da afara si mustreaza mereu oameni care sunt de ani de zile dedicati forumului, in timp ce aia care discuta 10 pagini despre nuanta faiantei de la baia soacrei nu stiu carui sofer sau de nu stiu ce parasolar sunt lasati in pace fara probleme.
Aici, cu riscul sa fie mai putina activitate, nu vreau sa facem asa ceva, ci vreau sa ne axam mai mult pe esentialul procesului de mobilitate si evolutia proiectelor si tehnologiilor din domeniul unde unii profesam, altii suntem doar pasionati sau pur si simplu doritori al unui transport mai eficient. De asemenea, nici spottingul cu un "dump" cu 100 poze fara noutati nu vreau sa il promovez, fiind destule platforme unde se pot posta poze si sharui mai usor decat aici, exemple Instagram, Facebook, Flickr etc.
O sa va mai bat la cap, si pe viitorii inscrisi, cand vad mesaje de genul, dar prefer sa abordez pe fiecare doa caz, decat sa stau cu un regulament rece si util doar cat un sul de hartie igienica. Incerc sa corectez pe fiecare cand e cazul, ultima dorinta fiind sa dau afara pe cineva, desi s-a mai impus si masura asta de cateva ori.
Solaris pe 70. 

Pasajul de pe Olteniței...
https://buletin.de/bucuresti/inca-un-pa ... lCXnjXNRXQ
https://buletin.de/bucuresti/inca-un-pa ... lCXnjXNRXQ
Interesant...cei de la sectorul 3,vor sa ajute la extinderea trenului metropolitan
https://buletin.de/bucuresti/trenul-met ... U89IxQA4Cw
https://buletin.de/bucuresti/trenul-met ... U89IxQA4Cw
Încep lucrările la planseu...
https://buletin.de/bucuresti/planseul-u ... Tg4Ok3BfFw
https://defapt.ro/primaria-capitalei-av ... ul-unirii/
https://buletin.de/bucuresti/planseul-u ... Tg4Ok3BfFw
https://defapt.ro/primaria-capitalei-av ... ul-unirii/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5949
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cred ca o idee mai buna era sa se renunte la o parte din planseul ala, sa ramana doar in 2-3 zone de traversare rutiera si pietonala, iar mai ales in zona centrala a pietei sa fie reorganizat peisagistic totul, cu integrarea raului deschis.
Asta cu siguranță,va duce la o aglomerație si mai mare in transportul de suprafață...
https://economedia.ro/metrourile-circul ... -Z-3H3bjPQ
https://economedia.ro/metrourile-circul ... -Z-3H3bjPQ
Nu mai devreme,de 2-3 luni vor începe lucrările la planseu...
https://sectorul4live.ro/noutati-despre ... 2quXbsL2Ng
https://sectorul4live.ro/noutati-despre ... 2quXbsL2Ng
Depoul Victoria...
https://agerpres.ro/administratie/2025/ ... c--1417697
https://agerpres.ro/administratie/2025/ ... c--1417697
Sunt curios daca vedem din electrice și în alte linii,de la 1 feb...
https://www.facebook.com/share/v/15p9NNyb6C/
https://www.facebook.com/share/v/15p9NNyb6C/
Actualul primar despre achiziția de tramvaie noi,modernizarea liniilor de tramvaie.
P.S : L am auzit și pe la tv ultima data(daca nu gresesc) că din martie se vor mai deschide șantiere privind modernizarea liniilor de tramvaie pentru că de atunci se deschid ghidurile pentru fondurile europene. Neoficial,am tot auzit zilele acestea,că s ar vrea sa se mai deschida,un șantier(cel puțin),acum in februarie,probabil din cei care s ar fi angajat că lucrează pe banii lor până se fac plățile.
Aici,cu siguranță îmi poate și ne poate confirma,Marian,cele spuse și anume daca se mai deschide vreun șantier ...între timp.
https://www.instagram.com/reel/DFfHgQSI ... hiODZmNQ==
P.S : L am auzit și pe la tv ultima data(daca nu gresesc) că din martie se vor mai deschide șantiere privind modernizarea liniilor de tramvaie pentru că de atunci se deschid ghidurile pentru fondurile europene. Neoficial,am tot auzit zilele acestea,că s ar vrea sa se mai deschida,un șantier(cel puțin),acum in februarie,probabil din cei care s ar fi angajat că lucrează pe banii lor până se fac plățile.
Aici,cu siguranță îmi poate și ne poate confirma,Marian,cele spuse și anume daca se mai deschide vreun șantier ...între timp.
https://www.instagram.com/reel/DFfHgQSI ... hiODZmNQ==