Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Nici n a dat bine căldura,că și sar liniile de tramvaie precum ciupercile după ploaie. Una după alta,cedează...sunt probleme cam peste tot. Camil Ressu/Dristor,Calea Călărașilor/Basarabia,etc. Mai interesant este cu zona Posta Vitan,care fata de alte zone din capitală, linia se prezintă mult mai bine,și aici a inceput sa cedeze,curios...
Plusuri și minusuri la președintele ales,ca și fost primar general
https://snoop.ro/mostenirea-lui-nicusor ... 6Qv1lfxbgw
https://snoop.ro/mostenirea-lui-nicusor ... 6Qv1lfxbgw
S a surpat linia pe Jiului/linia 53,o vedem închisă și pe asta?
https://www.facebook.com/share/p/16TPnsXvAk/
https://www.facebook.com/share/p/16TPnsXvAk/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6099
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au tot deraiat acolo in ultimele zile. Cand incepe modernizarea vor circula intre depou si Chitila.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6099
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cea mai mare problema ramane pe banda de pe Iuliu Maniu. In rest unde sunt pusi stalpisori nu sunt probleme, merg aproape zilnic intre Presei si Arcul de Triumf si rar se baga 1-2 masini. Unde nu este delimitata e ca si cum nu ar fi, cum este pe Prezan, unde inteleg ca vor fi montati stalpisori in curand, lucrarea fiind restanta de ceva timp.
Din pacate este doar o chestiune de timp pana la un accident grav, deja si pe liniile non-OR devine o aventura calatoria. In alta ordine de idei, bifam si primul Imperio injunghiat de calea de rulare deficitara. Deja e al doilea vagon de 32 in 3 zile care e scos din circulatie pe o perioada mai lunga.
Calea Dudești tot de pe grupuri de infotrafic
Insist,cu ducerea lui 135 pe Dudești via Calea Vitan/Cet Sud comun cu 123, și 23 și 27 pe Vitan/Mihai Bravu. Lăsat Dudestiul doar pentru acces și retrageri depou
Insist,cu ducerea lui 135 pe Dudești via Calea Vitan/Cet Sud comun cu 123, și 23 și 27 pe Vitan/Mihai Bravu. Lăsat Dudestiul doar pentru acces și retrageri depou
- Fişiere ataşate
-
- FB_IMG_1749222299330.jpg (90.21 KiB) Vizualizat de 499 ori
Nu este nevoie de modificarea liniei 135, care este suficient de lunga si care are o cerere relativ mare in varianta actuala, chiar si intre Dristor si Calea Vitan.
In privinta sinelor, in afara de a fi reparate/sudate de multe ori, altceva nu se mai poate face pana la modernizarea lor.
In privinta sinelor, in afara de a fi reparate/sudate de multe ori, altceva nu se mai poate face pana la modernizarea lor.
Asta cu automotoarele va fi o pâine de mâncat de pe urma proiectelor cu trenurile metropolitane. Tot mai multe orașe mari,pe lângă capitală au și urmează să aibă proiecte cu trenuri metropolitane și automat acestea vor fi căutate.
https://m.ziare.com/tren/primul-automot ... re-1946208
https://m.ziare.com/tren/primul-automot ... re-1946208
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6099
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Are vreo 10 ani de cand e facut automotorul ala, pentru proiectele metropolitane trebuie electrice. Asta ar sta bine, cu mai multe, pe secundare de maxim mediu parcurs.