Știu că mai era un proiect de achiziție a opt troleibuze cu autonomie. Atașez documentul aici:
https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/481/oz/10912.pdf
Care este stadiul acestuia? Vor fi derulate vreodată procedurile de licitație, respectiv achiziție a acestora?
Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6220
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu se mai achizitioneaza, erau 22+8 prin PNRR, dar cele 8 nu au mai fost finantate. Va urma o licitatie mai mare, era studiul de oportunitate pentru 100-200 unitati, acum depinde de finantare.
Da, mai ales alea. Am avut ocazia sa calatoresc cu o parte din ele, singurele autobuze in care semifunctiona instalatia erau 4355 si 4489, doar ventiland salonul, nu si bagand aer rece. Si totusi, chiar si asa, sunt anumite persoane pe unele grupuri de FB care prefera E3-urile in detrimentul autobuzelor mai moderne

Lucrările la M4 ar urma să înceapă anul viitor
https://www.gandul.ro/actualitate/veste ... 6-20556917
https://www.gandul.ro/actualitate/veste ... 6-20556917
Avem aprobat și M7
https://www.mediafax.ro/social/hotarare ... i-23572463
https://www.mediafax.ro/social/hotarare ... i-23572463
Cum D-zeu sa nu vezi ditamai tramvaiul...
https://www.facebook.com/share/1CDRs3aLeM/
https://www.facebook.com/share/1CDRs3aLeM/
Nu toate liniile au pierdut ture de astăzi. Surprinzător celebrul 19 a rămas cu același număr de ture. In medie cam un tur au pierdut și aici putem începe discuția de la linii ca 23 și 27 sau 11 și 47 până la celebrele inelare 1/10 și 4/40. Singurele după cum s a spus,se pare că au pierdut cate 2 ture ar fi doar 25 și 41.Sunt și linii de autobuze care nu au pierdut ture.