Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Sâm Mar 16, 2024 1:32 pm
de Ed4014
Incepand din aceasta saptamana, in Buzau, circula 13 autobuze electrice. Este vorba despre 9 autobuze BYD K9UB (alocate liniei 10) si 4 autobuze Temsa Avenue Electron (alocate liniei 7). Toate sunt vopsite intr-un albastru inchis si au diverse stickere cu ,,EcoBus", precum si sigla TransBus Buzau. Iata un material video cu acestea, de pe canalul de YouTube al TransBus Buzau:
Numerele de inmatriculare ale autobuzelor sunt urmatoarele:
BYD K9UB:
BZ 13 BUZ;
BZ 15 BUZ;
BZ 23 BUZ;
BZ 29 BUZ;
BZ 36 BUZ;
BZ 37 BUZ;
BZ 38 BUZ;
BZ 39 BUZ;
BZ 40 BUZ;
Temsa:
BZ 31 BUZ;
BZ 32 BUZ;
BZ 33 BUZ;
BZ 34 BUZ.
Pe langa aceste autobuze electrice, TransBus Buzau detine aproximativ 120 de autobuze second-hand: Mercedes-Benz Citaro, Volvo 8700LE, Volvo 7700, VanHool AG300, Iveco Irisbus, VDL Citea si VDL Berkhof Ambassador. Mai jos gasiti un videoclip cu cateva dintre ele:
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Momentan da, oricum si 70 va primi in curand, deci…
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 8:11 pm
de Marian Andrei
Daca se intra in 97 posibil 70 sa iasa din schema momentan.
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 8:33 pm
de Silviu
Trebuie mai întâi să faca la Vatra necesarul de 9 pentru 90! Părerea mea e că nu trebuia 90 comasat cu 201. Mai folositor, avand exemplul 97 cu 133, zic eu că era 79 comasat cu 168! Dar asta e, dacă asa au hotărât vom avea Solaris pe 90!
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 8:35 pm
de Marian Andrei
E mai bine asa, se eficientizeaza ambele trasee, 90 oricum merge aiurea prin spate pe Plevnei. Asa ai un traseu vest - est cu 9 troleibuze noi si eficient, pe viitor fiind posibila si cresterea parcului cu 2-3 in functie de cerere.
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
E mai bine asa, se eficientizeaza ambele trasee, 90 oricum merge aiurea prin spate pe Plevnei. Asa ai un traseu vest - est cu 9 troleibuze noi si eficient, pe viitor fiind posibila si cresterea parcului cu 2-3 in functie de cerere.
Nu ar suna rau ca in viitor sa nu suplimenteze 90-ul cu 2-3 ture in plus. Momentan pe 90 este de ajuns 9 ture, sa vedem cat de atractiva va fi linia dupa ce va fi comasata cu 201. Pana la urma, timpul va decide ce si cum..
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 9:01 pm
de Silviu
Nu cunosc cum se circula pe linia 201! L-am vazut in zona Universității de cateva ori, cu aprox 8-10 călători dar nu era ora de vârf. Pe 90 cam tot la fel! Aceasta ar motivul din care spuneam că nu trebuia făcută această comasare, nu mi s-a părut ceva foarte util și urgent!
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 9:09 pm
de Silviu
Eu l-as fi comasat, eventual, pe 66 cu 201. Iar 90 cu 137! Dar asta in viitor, când ar fi fost achiziționate cele 200 de troleibuze de care s-a mai vorbit in alt topic.
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Scris: Dum Mar 17, 2024 9:21 pm
de Silviu
Pentru 70, care nu are niciun rost să întoarcă la Vasile Pârvan, l-aș comasa cu 69! De la Baicului până la Kogălniceanu e 85 care apoi merge la Gara de Nord! Mi se pare mai utila axa Titan-Universitate-Drumul Taberei, decat Baicului-Universitate- Drumul Taberei.
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Eu l-as fi comasat, eventual, pe 66 cu 201. Iar 90 cu 137! Dar asta in viitor, când ar fi fost achiziționate cele 200 de troleibuze de care s-a mai vorbit in alt topic.
Este prea de tot 90 cu 137, traseul este exagerat de lung, si in plus autonomia de 20 de km nu prea permite ca aceste doua linii sa fie comasate.
Re: Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
E mai bine asa, se eficientizeaza ambele trasee, 90 oricum merge aiurea prin spate pe Plevnei. Asa ai un traseu vest - est cu 9 troleibuze noi si eficient, pe viitor fiind posibila si cresterea parcului cu 2-3 in functie de cerere.
Interesant de știut,daca cei din regie foloseau 201,unde având otokare,mă gândesc că linia era printre cele modernizate? Sau cum este de așteptat,mai toți merg la metrou...