Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Deși încă nu avem un topic pentru autobuzele Serviciului de Transport Voluntari SA, aș dori să vă prezint, pe scurt, flota.
În prima licitație desfășurată au fost achiziționate 36 de autobuze de tip VDL, model BERKHOF AMBASSADOR 200 / ALE-120 cu norma de poluare Euro 3, luate în regim second-hand din Olanda. Până in 2021 respectivele au fost retrase definitiv din serviciul cu călători și de atunci circulă în diverse curse speciale, unele dintre ele apărând prin Constanța. Aproape toate sunt colantate.
Pe lângă acestea, mai există cel puțin 250 de autobuze tot VDL, tot second-hand din Olanda, vopsite fie în schema operatorului Conexxion (verde deschis - verde închis), fie în schema U-OV (galben - gri cu sigla U-Bus), cu norma de poluare Euro 5.
#8211 este singurul cumpărat din Germania, de la operatorul Komesker, acesta având motor Diesel Euro 5, dar față de toate celelalte, cutie de viteze ZF.
#8125 a fost adus din Polonia, fiind ușor de recunoscut, deoarece este alb de sus pana jos și scrie pe el ,,VDL Pre-owned bus".
#8110 este singurul vopsit în schema Arriva, cu turcoaz și bej.
În vara anului trecut, au mai fost achiziționate alte 80 de VDL-uri albastre, second-hand de la operatorul Syntus, despre care nu am mai aflat nicio altă informație. Teoretic, respectivele ar trebui sa circule în locul unora dintre Citaro-urile STB-ului de pe regionalele din Nordul și Estul Bucureștiului.
Din flota STV mai fac parte 20 de autobuze Isuzu CityBus Euro 6, din care doar 3 sunt active, din cauza multor probleme tehnice, dar și câteva BMC-uri Probus 215-SCB, folosite ca magazii într-una dintre autobazele din Voluntari.
Dacă doriți, puteți urmări câteva dintre videoclipurile mele cu autobuzele pe care vi le-am prezentat:
În prima licitație desfășurată au fost achiziționate 36 de autobuze de tip VDL, model BERKHOF AMBASSADOR 200 / ALE-120 cu norma de poluare Euro 3, luate în regim second-hand din Olanda. Până in 2021 respectivele au fost retrase definitiv din serviciul cu călători și de atunci circulă în diverse curse speciale, unele dintre ele apărând prin Constanța. Aproape toate sunt colantate.
Pe lângă acestea, mai există cel puțin 250 de autobuze tot VDL, tot second-hand din Olanda, vopsite fie în schema operatorului Conexxion (verde deschis - verde închis), fie în schema U-OV (galben - gri cu sigla U-Bus), cu norma de poluare Euro 5.
#8211 este singurul cumpărat din Germania, de la operatorul Komesker, acesta având motor Diesel Euro 5, dar față de toate celelalte, cutie de viteze ZF.
#8125 a fost adus din Polonia, fiind ușor de recunoscut, deoarece este alb de sus pana jos și scrie pe el ,,VDL Pre-owned bus".
#8110 este singurul vopsit în schema Arriva, cu turcoaz și bej.
În vara anului trecut, au mai fost achiziționate alte 80 de VDL-uri albastre, second-hand de la operatorul Syntus, despre care nu am mai aflat nicio altă informație. Teoretic, respectivele ar trebui sa circule în locul unora dintre Citaro-urile STB-ului de pe regionalele din Nordul și Estul Bucureștiului.
Din flota STV mai fac parte 20 de autobuze Isuzu CityBus Euro 6, din care doar 3 sunt active, din cauza multor probleme tehnice, dar și câteva BMC-uri Probus 215-SCB, folosite ca magazii într-una dintre autobazele din Voluntari.
Dacă doriți, puteți urmări câteva dintre videoclipurile mele cu autobuzele pe care vi le-am prezentat:
Am găsit un articol cu ce ar fi în plan sa se facă cu tatrele,asa ca m am gândit sa l pun aici,în zona de "club" ca sa ne mai dam cu părerea, pentru cei care sunt interesați,desigur.Voi mai pune aici,din când în când,dacă nu este vreo problema, articole de tip presa.
https://mainnews.ro/stb-vrea-sa-moderni ... irectorul/
https://mainnews.ro/stb-vrea-sa-moderni ... irectorul/
Dacă vom avea mai puține mașini în trafic, cel puțin în București, ar fi minunat.
Cred că pentru început ar trebui să insistăm asupra tuturor celor care au mașini personale ce avantaje au dacă renunță la ele. Apoi să venim cu taxe și impozite mari și cu mai puține locuri de parcare.
Cred că pentru început ar trebui să insistăm asupra tuturor celor care au mașini personale ce avantaje au dacă renunță la ele. Apoi să venim cu taxe și impozite mari și cu mai puține locuri de parcare.
28 februarie...
https://economedia.ro/mega-licitatia-de ... _COF1f8tkx
https://economedia.ro/mega-licitatia-de ... _COF1f8tkx
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Stai linistit ca o sa gaseasca Mucusor Ban si idolatrii lui de pe net metode de a da din nou vina pe Firea. 2024 bate la usa si nu va fi deloc prietenos!
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
De la faptul ca s-a cacait sa lanseze licitatia de la preluarea mandatului de PG, la faptul ca s-a incapatanat sa impuna conditia cu supercondensatorii SI cu omologarea gata facuta, facand si pe smecherul in fata industriei (vezi comentariile celor de la Solaris de prin presa), iar cacaiala pentru lansarea a celei de a patra incercari in total m-a convins suficient.
Circula prin "piață " ideea ca vor sa se apuce cat de curând de modernizat linia de pe Camil Ressu,intre Dristorului si Ramnicu Sărat pentru a nu tine mult linia de pe Rebreanu,recent modernizata,închisă circulatiei.In 2-3 luni,s-ar vrea sa fie gata cu modernizarea pe acea bucata Auzita,de 2 ori treaba asta,neoficiala si neverificata inca, si de aceea am scris aici.Cu siguranță voi afla mai multe in perioadă următoare...Daca stie cineva mai multe!?
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Exact, abia dupa ce avem oferte si dupa ce vor fi evaluate dpdv tehnic si financiar putem vorbi.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Sa ne lase cu zvonurile lor de 2 lei. O sa vedem lucruri in zona abia DUPA ce vedem licitatia finalizata si parafata.
In mod normal, fie cei din STB, fie cei din TPBI anunta din timp, in postari pe retele de socializare, daca respectivul segment va fi inchis pentru modernizare. Asa se spunea ca de la inceputul anului se va inchide linia si ca vor fi devieri, insa nu s-a intamplat nimic. Multe zvonuri ,,circula'' dintr-o parte intr-alta, dar ar fi bine ca acestea sa dispara de tot.
După un astfel de caz cu prima ocazie au fost retrase din circulație, cred ca de data asta va fi definitv.
https://b365.ro/geamul-unui-tramvai-de- ... sa-501153/
https://b365.ro/geamul-unui-tramvai-de- ... sa-501153/
Karsan... OUT
https://mainnews.ro/rasturnare-de-situa ... ice-surse/
https://mainnews.ro/rasturnare-de-situa ... ice-surse/
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 545
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Niciun out pana nu vine decizia de la CAB de maine. Speram la una in favoarea Karsan ca nu vreau sa avem 100 de Euroshituri made in china.
Șanse mici zic eu, dar clar sunt pentru Karsan în detrimentul BMC...punmeister scrie: ↑Mar Mar 14, 2023 4:09 pmNiciun out pana nu vine decizia de la CAB de maine. Speram la una in favoarea Karsan ca nu vreau sa avem 100 de Euroshituri made in china.