Switch Mobility Ltd prezintă noul autobuz SWITCH e1 de a patra generație. SWITCH e1, un autobuz complet electric adaptat pieței europene, este un pas semnificativ înainte în misiunea Switch: de a îmbogăți viețile prin mobilitatea ecologică.
Lansat la European Mobility Expo, SWITCH e1 combină o construcție ușoară cu tehnologia avansată a bateriei NMC pentru a crea un produs cu adevărat lider pe piață. Cu o capacitate a bateriei de 389 kWh și motoare cu hub ZF, SWITCH e1 oferă performanțe excepționale și eficiență de vârf. Încărcarea rapidă se realizează în mai puțin de 3 ore și încărcarea A/C în 7 ore. SWITCH e1 beneficiază, de asemenea, de tehnologia de vârf a Switch, inclusiv iAlert, care permite servicii de diagnosticare și monitorizare la distanță în timp real, precum și instrumente digitale de gestionare a bateriei de clasă mondială.
Proiectat cu accent pe confortul pasagerilor, vehiculul este adaptabil și are un aspect flexibil al scaunelor, care a fost proiectat pentru a permite intrarea și ieșirea ușoară. Cu o capacitate de până la 93 de pasageri – inclusiv până la 30 pe scaune, pasagerii vor călători confortabil cu un design interior contemporan și deschis, lumini de citit, lumini sub scaune, porturi USB și un monitor cu ecran lat, care include o funcție „următoarele cinci opriri” și informații despre transportul public local din apropiere. Dispunerea interioară și podeaua ultra-joasă îmbunătățesc accesul pentru scaunul cu rotile, care poate fi urcat atât prin ușile din față, cât și prin ușile din mijloc, o caracteristică unică în acest segment. Pasagerii și șoferii se pot bucura, de asemenea, de conductele duble de încălzire, ventilație și aer condiționat (HVAC), direcționând fluxul de aer către ocupanți, reducând risipa și sporind eficiența.
Dezvoltarea SWITCH e1 ca produs complet nou a permis, de asemenea, integrarea celor mai recente funcții pentru șofer și caracteristici de siguranță. Controlul electronic al stabilității și sistemul electronic de frânare oferă o experiență de conducere încrezătoare, în timp ce monitorizarea unghiului mort, detectarea coliziunilor și avertizarea de părăsire a benzii vor maximiza siguranța șoferilor și pasagerilor deopotrivă.
Vorbind cu această ocazie, Dheeraj Hinduja, președintele Switch Mobility, a declarat: Grupul Hinduja și Ashok Leyland s-au angajat să ofere mobilitate zero carbon prin Switch. Astăzi este o piatră de hotar semnificativă pentru noi, odată cu lansarea primului nostru autobuz european. Switch este dedicat dezvoltării de noi autobuze electrice și vehicule ușoare pentru mai multe zone geografice și puncte de preț, inclusiv Europa, Marea Britanie, India și în alte părți, care vor fi lansate în următoarele câteva luni.”
Andy Palmer, vicepreședinte și CEO al Switch Mobility Ltd, a declarat: „Suntem mândri să continuăm să inovăm sectorul nu doar cu unul dintre cele mai ușoare autobuze disponibile pe scară largă din Europa, ci și primul nostru autobuz complet electric conceput special pentru piața europeană. SWITCH e1 este rezultatul învățării din cele 30 de milioane de mile electrice pe care le-au parcurs autobuzele noastre, oferind o soluție de transport de ultimă generație, concepută cu o gândire în primul rând pentru client. Switch continuă să permită orașelor să atingă obiectivele net zero, să permită operatorilor să maximizeze eficiența, reducând în același timp costurile și să se asigure că șoferii și pasagerii se bucură de un confort de neegalat.”
Crearea unui viitor cu zero carbon cu următoarea generație de autobuze
În calitate de producător sustenabil certificat cu carbon neutru, primul producător global de autobuze și vehicule utilitare ușoare care a obținut această distincție, Switch ajută orașele să atingă emisii nete zero. Switch a economisit peste 5 milioane de tone de CO2 de la autobuzele sale Metrodecker, iar Metrocity, primul autobuz electric pur construit în Marea Britanie care a intrat în funcțiune în Londra, continuă să fie unul dintre cele mai eficiente produse de pe piață.
SWITCH e1 este următorul pas în autobuzele cu emisii zero și se bazează pe ambiția Switch pentru o flotă de generație următoare. SWITCH e1 este adaptabil oricărui oraș pentru a se asigura că flotele pot fi decarbonizate, cu baterii personalizabile pentru a se potrivi cu gama dorită și montaj modular pe acoperiș pentru nevoile viitoare de extindere.
https://www.switchmobility.tech/en/news ... us?nid=642
Switch Mobility - Autobuzul electric SWITCH e1 conceput pentru Europa
Știri și informații despre companiile și tehnologiile pentru autobuze și autobuze electrice
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar