Operatorul italian ATM Milano a lansat o nouă comandă de autobuze electrice realizate de Solaris, mergând pe un alt lot prevăzut în acordul-cadru pentru 250 de vehicule pe care îl are cu compania. Primele două loturi, 140 de autobuze electrice Urbino în total, au fost deja livrate clientului. De data aceasta, operatorul a comandat 75 de autobuze electrice Urbino 12 care, conform contractului, vor ajunge pe străzile din Milano în a doua jumătate a anului 2022.
Acordul-cadru pentru furnizarea a până la 250 de autobuze electrice în total pentru ATM Milano este unul dintre cele mai mari contracte electrice câștigate de Solaris până acum. Execuția sa pas cu pas confirmă declarațiile anterioare făcute de transportatorul milanez, prin care intenționează să elimine treptat autobuzele diesel până la sfârșitul anului 2030. Datorită noului lot comandat de 75 de autobuze electrice ecologice de 12 metri, Solaris face din nou partea sa pentru a face revoluția mobilității electrice să devină realitate. Alături de cele 40 de autobuze electrice Urbino achiziționate de ATM Milano în 2019, care au fost deja livrate, și de cele 100 de autobuze electrice Urbino comandate un an mai târziu, aceasta face un total de 215 unități! Vehiculele puse în funcțiune anul acesta vor fi predate clientului în a doua jumătate a anului 2022.
Autobuzele Urbino de 12 metri alimentate electric vor dispune de baterii Solaris High Energy cu o capacitate nominală totală de aproape 400 kWh și vor fi încărcate cu ajutorul unui pantograf inversat. Unitatea de tracțiune a autobuzelor va consta dintr-o osie electrică cu două motoare de tracțiune integrate.
Interiorul autobuzului confortabil și cu aer condiționat va găzdui 75 de persoane. Vehiculele vor fi adaptate nevoilor persoanelor cu dizabilități, adică vor avea, printre altele, un compartiment funcțional pentru scaune rulante. În plus, pentru a spori atât confortul de călătorie, cât și siguranța, autobuzele vor avea o gamă de soluții de ultimă oră, cum ar fi porturi de încărcare USB pentru dispozitive mobile, un sistem de informare a pasagerilor și un sistem de supraveghere video. Șoferii vor avea la dispoziție o serie de soluții inovatoare, cum ar fi Mobileye Shield+, un sistem care folosește alerte sonore și vizuale pentru a avertiza șoferul despre orice obiecte detectate în unghiul mort al vehiculului.
Foto&info: Solaris
https://mobilitate.eu/solaris-75-electrice-milano/
Solaris - Autobuze Electrice
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
O sa cam fie complicat pentru Solaris de acum incolo cu peste 1500 de busuri de toate tipurile on-order.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cehia – Ostrava pune în funcțiune cea mai mare flotă de autobuze electrice din țară formată din 24 autobuze electrice Solaris
Începând cu luna mai, 24 de autobuze electrice noi cu tehnologie OppCharge, adică cu încărcare continuă, sunt puse treptat în funcțiune de către Compania de Transport Public Ostrava (DPO). O altă nouă infrastructură de încărcare a fost realizată și pentru autobuzele electrice de la terminalul Hranečník din Slezská Ostrava, care va deservi prima parte a autobuzelor aduse. Implementarea tuturor celor 24 de autobuze electrice noi va produce cu până la 700 kg mai puține emisii de dioxid de carbon pe an în comparație cu autobuzele cu GNC.
Operatorul își continuă astfel angajamentul de mediu „Diesel-Free”, pe care l-a declarat în primăvara anului trecut, spunând că nu va mai cumpăra niciun autobuz diesel și că ar putea implementa doar vehicule cu propulsie ecologică în funcționarea sa zilnică normală.
Valoarea totală a livrării celor 24 de autobuze electrice Solaris, inclusiv a sistemelor de încărcare Siemens este de 308 milioane CZK fără TVA. Majoritatea costurilor vor fi cofinanțate din fonduri ale Uniunii Europene.
La 1 ianuarie 2022, în flota operatorului existau 292 de autobuze, dintre care 227 erau GNC și 8 erau autobuze electrice. La sfârșitul anului 2022, RPD se va avea 227 de autobuze CNG și 32 de autobuze electrice.
Începând cu luna mai, 24 de autobuze electrice noi cu tehnologie OppCharge, adică cu încărcare continuă, sunt puse treptat în funcțiune de către Compania de Transport Public Ostrava (DPO). O altă nouă infrastructură de încărcare a fost realizată și pentru autobuzele electrice de la terminalul Hranečník din Slezská Ostrava, care va deservi prima parte a autobuzelor aduse. Implementarea tuturor celor 24 de autobuze electrice noi va produce cu până la 700 kg mai puține emisii de dioxid de carbon pe an în comparație cu autobuzele cu GNC.
Operatorul își continuă astfel angajamentul de mediu „Diesel-Free”, pe care l-a declarat în primăvara anului trecut, spunând că nu va mai cumpăra niciun autobuz diesel și că ar putea implementa doar vehicule cu propulsie ecologică în funcționarea sa zilnică normală.
Valoarea totală a livrării celor 24 de autobuze electrice Solaris, inclusiv a sistemelor de încărcare Siemens este de 308 milioane CZK fără TVA. Majoritatea costurilor vor fi cofinanțate din fonduri ale Uniunii Europene.
La 1 ianuarie 2022, în flota operatorului existau 292 de autobuze, dintre care 227 erau GNC și 8 erau autobuze electrice. La sfârșitul anului 2022, RPD se va avea 227 de autobuze CNG și 32 de autobuze electrice.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
EMT, operatorul de transprt public din orașul Madrid, comandat 60 de autobuze electrice de la Solaris. Madrid mizează pe bateriile High Energy și pe încărcarea cu pantograf care vor asigura o operabilitate ridicată în toate tipurile de condiții. Valoarea contractului este de peste 30 de milioane de euro.
În 2021, Solaris și-a asigurat o comandă pentru 250 de autobuze alimentate cu gaz natural pentru Madrid, după ce a câștigat licitația organizată aici. Iar acum, orașul a făcut o investiție impresionantă cu zero emisii, în valoare de peste 30 de milioane de euro - achiziționarea a 60 de autobuze electrice Urbino 12.
Vehiculele electrice Solaris pentru care a optat operatorul din Madrid vor utiliza energie din baterii de ultimă generație de peste 400 kWh, ceea ce va asigura o autonomie și operabilitate adecvate autobuzelor pentru metropolă. Bateriile autobuzelor pot fi reîncărcate cu ajutorul unui pantograf inversat sau, în mod convențional, printr-un conector standard. Unitatea de acționare a vehiculelor va fi un motor central de 180 kW.
Cu lungimea de 12 metri, autobuzele Solaris vor putea transporta peste 80 de pasageri, inclusiv 25 pe scaune. Un sistem eficient de aer condiționat, porturi USB și sistemul de informare pentru pasageri vor asigura confortul călătorilor. De asemenea, EMT a pus pe primul loc siguranța și confortul șoferilor. Cabina șoferului va fi de tip închis, cu ecrane de sticlă înalte, ceea ce va oferi acestora condiții de lucru optime, separarea acestora de pasageri și o călătorie în siguranță în general. Între timp, vizibilitatea sporită va fi asigurată de camerele care înlocuiesc oglinzile laterale, care transmit imagini pe ecranele din interiorul vehiculului. Printre multe alte avantaje, designul inovator al lui MirrorEye va permite reducerea lățimii vehiculului, lucru care este important în spațiul urban aglomerat al Madridului.
Solaris este prezent în Spania de peste 10 ani. Aproape 450 de autobuze fabricate de Solaris circulă în prezent pe rute în orașele spaniole. Este de menționat că trei sferturi dintre acestea sunt vehicule cu emisii zero sau cu emisii scăzute. Solaris este lider european în vânzarea și fabricarea de autobuze ecologice și în prezent lider în Europa în ceea ce privește producția de autobuze electrice și pe hidrogen.
Foto&info: Solaris
În 2021, Solaris și-a asigurat o comandă pentru 250 de autobuze alimentate cu gaz natural pentru Madrid, după ce a câștigat licitația organizată aici. Iar acum, orașul a făcut o investiție impresionantă cu zero emisii, în valoare de peste 30 de milioane de euro - achiziționarea a 60 de autobuze electrice Urbino 12.
Vehiculele electrice Solaris pentru care a optat operatorul din Madrid vor utiliza energie din baterii de ultimă generație de peste 400 kWh, ceea ce va asigura o autonomie și operabilitate adecvate autobuzelor pentru metropolă. Bateriile autobuzelor pot fi reîncărcate cu ajutorul unui pantograf inversat sau, în mod convențional, printr-un conector standard. Unitatea de acționare a vehiculelor va fi un motor central de 180 kW.
Cu lungimea de 12 metri, autobuzele Solaris vor putea transporta peste 80 de pasageri, inclusiv 25 pe scaune. Un sistem eficient de aer condiționat, porturi USB și sistemul de informare pentru pasageri vor asigura confortul călătorilor. De asemenea, EMT a pus pe primul loc siguranța și confortul șoferilor. Cabina șoferului va fi de tip închis, cu ecrane de sticlă înalte, ceea ce va oferi acestora condiții de lucru optime, separarea acestora de pasageri și o călătorie în siguranță în general. Între timp, vizibilitatea sporită va fi asigurată de camerele care înlocuiesc oglinzile laterale, care transmit imagini pe ecranele din interiorul vehiculului. Printre multe alte avantaje, designul inovator al lui MirrorEye va permite reducerea lățimii vehiculului, lucru care este important în spațiul urban aglomerat al Madridului.
Solaris este prezent în Spania de peste 10 ani. Aproape 450 de autobuze fabricate de Solaris circulă în prezent pe rute în orașele spaniole. Este de menționat că trei sferturi dintre acestea sunt vehicule cu emisii zero sau cu emisii scăzute. Solaris este lider european în vânzarea și fabricarea de autobuze ecologice și în prezent lider în Europa în ceea ce privește producția de autobuze electrice și pe hidrogen.
Foto&info: Solaris
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Solaris a atins milestoneul de 2000 de e-Busuri!
https://www.linkedin.com/posts/solaris- ... esktop_webWe have signed a contract for our 2000th e-bus. So far, Urbino electric models of various lengths and configurations have been chosen by carriers in over 140 towns and cities in 21 European countries.
Over the last few years, a profound e-mobility revolution has taken place. Several years ago, only a few opted to electrify their municipal bus fleets. The vast majority of routes were operated by buses with conventional drives. In 2012, only 15 electric buses rolled out onto the streets of European cities. In 2021, every fourth newly registered bus in Western Europe was electric.
In the last few weeks, we signed a contract for our 2000th electric bus, which has confirmed that the path chosen years ago is the right one.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Solaris a finalizat livrarea a 183 autobuze electrice articulate la Oslo
De câteva zile, 183 de autobuze electrice articulate Solaris Urbino 18.75 transportă călătorii pe străzile din Oslo. În acest fel, Solaris anunță că a finalizat oficial livrările de vehicule în cadrul celui mai mare contract de autobuze electrice articulate din istoria companiei. Acum, Oslo se poate bucura de transportul public modern, aproape complet fără emisii și poate fi un model pentru alte orașe europene care se străduiesc să creeze un transport care să fie prietenos cu locuitorii și mediul.
Vehiculul ales de operatorul local de transport public Unibuss AS este un autobuz electric articulat cu o lungime mărită de 18,75 metri. Interiorul cu design al autobuzului asigură o autonomie optimă de rulare și o capacitate mai mare de pasageri. Designerii Solaris s-au asigurat că autobuzele pentru Oslo sunt capabile să reziste la cele mai severe condiții climatice și le-au echipat cu un pachet special de izolare termică scandinavă.
Foto&info: Solaris
https://mobilitate.eu/solaris-electrice-oslo/
De câteva zile, 183 de autobuze electrice articulate Solaris Urbino 18.75 transportă călătorii pe străzile din Oslo. În acest fel, Solaris anunță că a finalizat oficial livrările de vehicule în cadrul celui mai mare contract de autobuze electrice articulate din istoria companiei. Acum, Oslo se poate bucura de transportul public modern, aproape complet fără emisii și poate fi un model pentru alte orașe europene care se străduiesc să creeze un transport care să fie prietenos cu locuitorii și mediul.
Vehiculul ales de operatorul local de transport public Unibuss AS este un autobuz electric articulat cu o lungime mărită de 18,75 metri. Interiorul cu design al autobuzului asigură o autonomie optimă de rulare și o capacitate mai mare de pasageri. Designerii Solaris s-au asigurat că autobuzele pentru Oslo sunt capabile să reziste la cele mai severe condiții climatice și le-au echipat cu un pachet special de izolare termică scandinavă.
Foto&info: Solaris
https://mobilitate.eu/solaris-electrice-oslo/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5525
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Solaris livrează la Berlin primele 50 dintr-un total de 700 autobuze electrice de 18 metri contractate
Flota operatorului de transport BVG din Berlin va fi îmbogățită cu 50 de autobuze electrice Solaris Urbino 18 moderne și fără emisii în următorii doi ani. Contractul a fost atribuit ca parte a unui acord-cadru, care permite transportatorului să achiziționeze până la 700 de vehicule – cu comenzile care urmează să fie plasate pe o perioadă de opt ani. Transportul public din Berlin este deja deservit de 140 de autobuze Solaris Urbino alimentate cu baterii, în cele mai populare două lungimi: 12 și 18 metri.
„Sunt extrem de fericit și mândru că am reușit să asigurăm comanda pentru un contract atât de prestigios. Solaris a furnizat deja BVG o cantitate semnificativă de autobuze cu baterie, care sunt în serviciu zilnic pe străzile din Berlin, contribuind astfel la un mediu mai durabil în oraș. Suntem foarte recunoscători pentru acest semnal clar de încredere în produsele noastre. Ne vom depune toate eforturile pentru a oferi autobuze moderne, fiabile și ecologice pentru pasagerii din Berlin.” – a declarat Christian Goll, Managing Director al Solaris Deutschland GmbH.
Autobuzele electrice Urbino 18 vor fi echipate cu un motor asincron de 240 kW, alimentat cu energie din noua generație de baterii Solaris High Energy. Aceste baterii se caracterizează printr-o densitate ridicată a energiei, rezultând un interval de funcționare ridicat, menținând în același timp greutatea redusă. Reîncărcarea lor va fi posibilă atât printr-o priză clasică, cât și printr-un pantograf.
Autobuzele vor fi echipate cu eSConnect, sistemul proprietar al producătorului, permițând creșterea eficienței operaționale și eficientizarea întreținerii vehiculelor.
Contractul de prestigiu cu BVG este un bun prilej de a rezuma comenzile anterioare de autobuze cu baterii Solaris, care au fost realizate de producător timp de un deceniu. Aproape 2.300 de autobuze electrice Urbino circulă deja pe străzile orașelor europene. Comenzi pentru mai mult de 700 de autobuze electronice suplimentare sunt în curs de desfășurare, cu livrări programate pentru anii 2024-2025.
https://mobilitate.eu/solaris-berlin-50-ebus/
Flota operatorului de transport BVG din Berlin va fi îmbogățită cu 50 de autobuze electrice Solaris Urbino 18 moderne și fără emisii în următorii doi ani. Contractul a fost atribuit ca parte a unui acord-cadru, care permite transportatorului să achiziționeze până la 700 de vehicule – cu comenzile care urmează să fie plasate pe o perioadă de opt ani. Transportul public din Berlin este deja deservit de 140 de autobuze Solaris Urbino alimentate cu baterii, în cele mai populare două lungimi: 12 și 18 metri.
„Sunt extrem de fericit și mândru că am reușit să asigurăm comanda pentru un contract atât de prestigios. Solaris a furnizat deja BVG o cantitate semnificativă de autobuze cu baterie, care sunt în serviciu zilnic pe străzile din Berlin, contribuind astfel la un mediu mai durabil în oraș. Suntem foarte recunoscători pentru acest semnal clar de încredere în produsele noastre. Ne vom depune toate eforturile pentru a oferi autobuze moderne, fiabile și ecologice pentru pasagerii din Berlin.” – a declarat Christian Goll, Managing Director al Solaris Deutschland GmbH.
Autobuzele electrice Urbino 18 vor fi echipate cu un motor asincron de 240 kW, alimentat cu energie din noua generație de baterii Solaris High Energy. Aceste baterii se caracterizează printr-o densitate ridicată a energiei, rezultând un interval de funcționare ridicat, menținând în același timp greutatea redusă. Reîncărcarea lor va fi posibilă atât printr-o priză clasică, cât și printr-un pantograf.
Autobuzele vor fi echipate cu eSConnect, sistemul proprietar al producătorului, permițând creșterea eficienței operaționale și eficientizarea întreținerii vehiculelor.
Contractul de prestigiu cu BVG este un bun prilej de a rezuma comenzile anterioare de autobuze cu baterii Solaris, care au fost realizate de producător timp de un deceniu. Aproape 2.300 de autobuze electrice Urbino circulă deja pe străzile orașelor europene. Comenzi pentru mai mult de 700 de autobuze electronice suplimentare sunt în curs de desfășurare, cu livrări programate pentru anii 2024-2025.
https://mobilitate.eu/solaris-berlin-50-ebus/