Skoda va moderniza 80 de tramvaie M31 pentru operatorul Västtrafik din Suedia
Skoda Transportațion anunță că a semnat un contract cu operatorul Västtrafik pentru reparația capitală a a 80 de tramvaie Göteborg tip M31. Toate lucrările se vor desfășura în uzina Skoda Transportation din Ostrava, urmând a fi încheiate până în 2027. Valoarea contractului este de 1,95 miliarde de coroane cehe. Reparațiile vor include un nou sistem de uși sau o unitate de aer condiționat pentru cabina vatmanului.
„Succesul din Suedia confirmă capacitatea noastră de a reuși pe cele mai exigente piețe, cărora le aparține cu siguranță Scandinavia”, adaugă Miroslav Mareš de la Škoda Transportation.
Skoda Transport - Tramvaie
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Skoda va livra tramvaie noi la Brno
Studenții și călătorii sistemului de transport din Brno se vor putea bucura de o plimbare cu noul tramvai Škoda ForCity Smart 45T de la mijlocul lunii decembrie, care a fost produs pentru noua linie de tramvai care duce la campusul universitar de către Škoda Group. În următoarele săptămâni tramvaiul va parcurge kilometrii necesari, după care va fi dat în exploatare probă cu călători.
Tramvaiele ForCity Smart sunt vehiculele ideale pentru traficul urban. Caracteristicile lor sunt perfecte pentru confort și comoditate ridicate. Datorită designului lor tehnic, acestea reduc costurile de operare și de întreținere a infrastructurii. Datorită bidirecționalității sale, Škoda 45T este adaptat pentru utilizare pe linii terminate printr-o comutare.
„Noile tramvaie bidirecționale sunt destinate în primul rând liniei 8, care se termină la ambele capete printr-o întoarcere fără buclă. Cred că oamenii vor aprecia atât noul vehicul, cât și noua linie. Încă un tramvai nou ar trebui să ajungă la Brno până la sfârșitul anului, iar pentru restul de 3 până în martie 2023”, spune primarul orașului Brno Markéta Vaňková.
„Conform cerințelor Autorității Feroviare, tramvaiele vor parcurge kilometrii necesari fără călători în următoarele câteva săptămâni și vor fi efectuate unele teste de tip asupra acestora. După aceea va fi în exploatare de probă cu pasagerii. Ne așteptăm să-l punem în funcțiune în cursul lunii decembrie”, adaugă Miloš Havránek, CEO al Autorității de Transport Public din Brno.
Tramvaiul ForCity Smart 45T este un vehicul bidirecțional, cu podea joasă, cu trei unități, cu boghiuri pivotante. Caracteristicile de conducere fiabile chiar și pe vreme rea sunt asigurate de aderența completă a vehiculului. Acest tramvai de 31 de metri transportă până la 233 de pasageri, dintre care 64 sunt așezați. Viteza maximă de funcționare este de 70 km/h. Sunt incluse, de asemenea, aer condiționat și două spații mari multifuncționale pentru scaune cu rotile, cărucioare sau biciclete. Noul tramvai oferă și un sistem de informare modern, clar, cu ecrane și panouri. Pentru a asigura siguranta, vehiculul este echipat cu un sistem de camere video.
Autoritatea de Transport Public din Brno a semnat un contract cu Grupul Škoda pentru achiziționarea a până la 40 de tramvaie noi – în prezent au fost comandate cinci vehicule. Valoarea totală a contractului este de 2,4 miliarde CZK.
Cabina vatmanului este nou proiectată. Pe lângă consola optimizată, unde se pune accent pe simplitate și vizibilitate bună, comenzile sunt parțial implementate direct în scaunul vatmanului. Parbrizele sunt echipate cu incalzire, parbrizul fata cu lumini de zi de design. Echipamentul electric permite recuperarea energiei electrice la rețea la frânare, ceea ce reduce consumul total al vehiculului și, implicit, costurile de exploatare.
Foto&info: Skoda Group
https://mobilitate.eu/skoda-tramvaie-noi-brno/
Studenții și călătorii sistemului de transport din Brno se vor putea bucura de o plimbare cu noul tramvai Škoda ForCity Smart 45T de la mijlocul lunii decembrie, care a fost produs pentru noua linie de tramvai care duce la campusul universitar de către Škoda Group. În următoarele săptămâni tramvaiul va parcurge kilometrii necesari, după care va fi dat în exploatare probă cu călători.
Tramvaiele ForCity Smart sunt vehiculele ideale pentru traficul urban. Caracteristicile lor sunt perfecte pentru confort și comoditate ridicate. Datorită designului lor tehnic, acestea reduc costurile de operare și de întreținere a infrastructurii. Datorită bidirecționalității sale, Škoda 45T este adaptat pentru utilizare pe linii terminate printr-o comutare.
„Noile tramvaie bidirecționale sunt destinate în primul rând liniei 8, care se termină la ambele capete printr-o întoarcere fără buclă. Cred că oamenii vor aprecia atât noul vehicul, cât și noua linie. Încă un tramvai nou ar trebui să ajungă la Brno până la sfârșitul anului, iar pentru restul de 3 până în martie 2023”, spune primarul orașului Brno Markéta Vaňková.
„Conform cerințelor Autorității Feroviare, tramvaiele vor parcurge kilometrii necesari fără călători în următoarele câteva săptămâni și vor fi efectuate unele teste de tip asupra acestora. După aceea va fi în exploatare de probă cu pasagerii. Ne așteptăm să-l punem în funcțiune în cursul lunii decembrie”, adaugă Miloš Havránek, CEO al Autorității de Transport Public din Brno.
Tramvaiul ForCity Smart 45T este un vehicul bidirecțional, cu podea joasă, cu trei unități, cu boghiuri pivotante. Caracteristicile de conducere fiabile chiar și pe vreme rea sunt asigurate de aderența completă a vehiculului. Acest tramvai de 31 de metri transportă până la 233 de pasageri, dintre care 64 sunt așezați. Viteza maximă de funcționare este de 70 km/h. Sunt incluse, de asemenea, aer condiționat și două spații mari multifuncționale pentru scaune cu rotile, cărucioare sau biciclete. Noul tramvai oferă și un sistem de informare modern, clar, cu ecrane și panouri. Pentru a asigura siguranta, vehiculul este echipat cu un sistem de camere video.
Autoritatea de Transport Public din Brno a semnat un contract cu Grupul Škoda pentru achiziționarea a până la 40 de tramvaie noi – în prezent au fost comandate cinci vehicule. Valoarea totală a contractului este de 2,4 miliarde CZK.
Cabina vatmanului este nou proiectată. Pe lângă consola optimizată, unde se pune accent pe simplitate și vizibilitate bună, comenzile sunt parțial implementate direct în scaunul vatmanului. Parbrizele sunt echipate cu incalzire, parbrizul fata cu lumini de zi de design. Echipamentul electric permite recuperarea energiei electrice la rețea la frânare, ceea ce reduce consumul total al vehiculului și, implicit, costurile de exploatare.
Foto&info: Skoda Group
https://mobilitate.eu/skoda-tramvaie-noi-brno/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Skoda va livra 1120 motoare electrice pentru tramvaiele Alstom comandate în Melbourne
Škoda Group anunță că va participa la livrarea de tramvaie către Melbourne, Australia, un oraș cu una dintre cele mai mari rețele de tramvaie din lume. Skoda și-a unit forțele cu producătorul francez Alstom pentru acest contract. Furnizorul va livra la Melbourne tramvaie pentru care Škoda Group va produce până la 1.120 de motoare de tracțiune, inclusiv cu o opțiune suplimentară.
Aceasta este prima livrare pentru Škoda în Australia. Între anul viitor și noiembrie 2028, 400 de motoare de tracțiune pentru 100 de tramvaie vor fi livrate la Melbourne. Alte 720 de motoare fac parte din opțiune. Întregul contract valorează mai mult de 13 milioane de euro.
Motorul de tracțiune pentru tramvaiele din Melbourne se bazează pe gama de motoare de succes ŠKODA FCX. Acest motor montat longitudinal cu o putere de 105 kW și o greutate de 360 kg antrenează axa tramvaiului printr-o cutie de viteze cu două trepte.
Sistemele de tracțiune Škoda au fost recunoscute pe scară largă și au fost montate peste 50.000 în întreaga lume. Caracterizate prin designul lor compact, performanța optimizată și proprietățile mecanice, electrice și termice excepționale, aceste unități reprezintă vârful cercetării și dezvoltării actuale. Fiecare piesă este testată cu atenție în timpul producției pentru a asigura cea mai înaltă calitate și o durată lungă de viață. Portofoliul extins de sisteme de tracțiune Škoda se adaptează la cerințele specifice de design ale fiecărui vehicul, oferind soluții personalizate pentru o gamă largă de vehicule.
Foto&info: Skoda
https://mobilitate.eu/skoda-motoare-tram-melbourne/
Škoda Group anunță că va participa la livrarea de tramvaie către Melbourne, Australia, un oraș cu una dintre cele mai mari rețele de tramvaie din lume. Skoda și-a unit forțele cu producătorul francez Alstom pentru acest contract. Furnizorul va livra la Melbourne tramvaie pentru care Škoda Group va produce până la 1.120 de motoare de tracțiune, inclusiv cu o opțiune suplimentară.
Aceasta este prima livrare pentru Škoda în Australia. Între anul viitor și noiembrie 2028, 400 de motoare de tracțiune pentru 100 de tramvaie vor fi livrate la Melbourne. Alte 720 de motoare fac parte din opțiune. Întregul contract valorează mai mult de 13 milioane de euro.
Motorul de tracțiune pentru tramvaiele din Melbourne se bazează pe gama de motoare de succes ŠKODA FCX. Acest motor montat longitudinal cu o putere de 105 kW și o greutate de 360 kg antrenează axa tramvaiului printr-o cutie de viteze cu două trepte.
Sistemele de tracțiune Škoda au fost recunoscute pe scară largă și au fost montate peste 50.000 în întreaga lume. Caracterizate prin designul lor compact, performanța optimizată și proprietățile mecanice, electrice și termice excepționale, aceste unități reprezintă vârful cercetării și dezvoltării actuale. Fiecare piesă este testată cu atenție în timpul producției pentru a asigura cea mai înaltă calitate și o durată lungă de viață. Portofoliul extins de sisteme de tracțiune Škoda se adaptează la cerințele specifice de design ale fiecărui vehicul, oferind soluții personalizate pentru o gamă largă de vehicule.
Foto&info: Skoda
https://mobilitate.eu/skoda-motoare-tram-melbourne/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Skoda livrează 22 de tramvaie bidirecționale în orașul german Kassel
Călătorii dintr-un Kassel vor folosi tramvaiele Škoda în viitor. Consiliul de administrație al companiei locale de transport Kasseler Verkehrs-Gesellschaft (KVG) a lansat o comandă pentru 22 de tramvaie noi, de 30 de metri, bidirecționale, de la atelierele Grupului Škoda, cu opțiune de cumpărare a altor 18 tramvaie. Valoarea contractului (fără a include opțiunea de achiziție a mai multor tramvaie) este de 88 de milioane EUR și este cea mai mare investiție în vehicule din istoria KVG. Primele tramvaie sunt programate pentru livrare în 2026.
Transportul public din Kassel este bazat pe tramvaie. Tramvaiele transportă 48 de milioane de pasageri pe an, adică 80% din numărul total de pasageri. Restul transportului este asigurat de autobuze și trenuri.
Producția noilor tramvaie bidirecționale pentru Kassel este programată să înceapă la sfârșitul anului 2024. La fel ca și tramvaiele existente, noile vehicule vor avea o lungime de 30 m și un cuplaj Albert care permite atașarea unui tramvai suplimentar sau remorcă. Fiecare dintre tramvaie va avea patru uși pe fiecare parte pentru ca pasagerii să urce și să coboare și, desigur, un design cu podea joasă pentru a facilita urcarea și coborârea persoanelor cu mobilitate redusă.
Tramvaiele pentru Kassel vor fi printre primele din grupul Škoda care vor fi echipate cu sistemul anti-coliziune avansat al Škoda, care crește siguranța și protejează pasagerii și pietonii. Includerea acestei tehnologii demonstrează concentrarea clară a Grupului Škoda pe inovație și angajamentul său de a acorda prioritate siguranței pasagerilor. Škoda a prezentat această nouă caracteristică de siguranță pentru prima dată la târgul InnoTrans 2022.
Noul sistem anti-coliziune al Grupului Škoda creează un tunel virtual în fața tramvaiului în care detectează toate obstacolele statice și dinamice și, dacă detectează unul, alertează vatmanul și activează frâna de urgență. Întreaga zonă înconjurătoare este monitorizată de o suită de senzori care includ LiDAR, o unitate IMU și o cameră. LiDAR este responsabil pentru cartografierea 3D a zonei înconjurătoare într-un interval de 100-150 m atât în câmpul vizual orizontal cât și vertical. Unitatea IMU furnizează informații despre înclinarea vehiculului în sistem și ajută la ieșirea senzorului de la sistemul anti-coliziune să reflecte profilul liniei. Camera oferă imagini 2D de înaltă rezoluție care surprind mai multe detalii.
Livrarea primului tramvai către Kassel este programată pentru 2026. Aceasta ar trebui să fie urmată de teste tehnice și încercări pe șinele orașului. După aprobarea de către Autoritatea de Supraveghere Tehnică (TAB) a Consiliului Regional Darmstadt, primele tramvaie noi pot fi puse în funcțiune în mod regulat din 2027. Acestea vor circula în cadrul rețelei urbane operate de KVG care, pe lângă Kassel însuși, include și Vellmar, Baunatal, Lossetal și alte zone învecinate.
Tramvaiele grupului Škoda operează, de exemplu, în prezent în orașele germane Chemnitz și Schöneich, iar Škoda produce în prezent vehicule noi pentru alte șapte orașe.
Foto&info: Skoda Group
https://mobilitate.eu/skoda-tram-kassel/
Călătorii dintr-un Kassel vor folosi tramvaiele Škoda în viitor. Consiliul de administrație al companiei locale de transport Kasseler Verkehrs-Gesellschaft (KVG) a lansat o comandă pentru 22 de tramvaie noi, de 30 de metri, bidirecționale, de la atelierele Grupului Škoda, cu opțiune de cumpărare a altor 18 tramvaie. Valoarea contractului (fără a include opțiunea de achiziție a mai multor tramvaie) este de 88 de milioane EUR și este cea mai mare investiție în vehicule din istoria KVG. Primele tramvaie sunt programate pentru livrare în 2026.
Transportul public din Kassel este bazat pe tramvaie. Tramvaiele transportă 48 de milioane de pasageri pe an, adică 80% din numărul total de pasageri. Restul transportului este asigurat de autobuze și trenuri.
Producția noilor tramvaie bidirecționale pentru Kassel este programată să înceapă la sfârșitul anului 2024. La fel ca și tramvaiele existente, noile vehicule vor avea o lungime de 30 m și un cuplaj Albert care permite atașarea unui tramvai suplimentar sau remorcă. Fiecare dintre tramvaie va avea patru uși pe fiecare parte pentru ca pasagerii să urce și să coboare și, desigur, un design cu podea joasă pentru a facilita urcarea și coborârea persoanelor cu mobilitate redusă.
Tramvaiele pentru Kassel vor fi printre primele din grupul Škoda care vor fi echipate cu sistemul anti-coliziune avansat al Škoda, care crește siguranța și protejează pasagerii și pietonii. Includerea acestei tehnologii demonstrează concentrarea clară a Grupului Škoda pe inovație și angajamentul său de a acorda prioritate siguranței pasagerilor. Škoda a prezentat această nouă caracteristică de siguranță pentru prima dată la târgul InnoTrans 2022.
Noul sistem anti-coliziune al Grupului Škoda creează un tunel virtual în fața tramvaiului în care detectează toate obstacolele statice și dinamice și, dacă detectează unul, alertează vatmanul și activează frâna de urgență. Întreaga zonă înconjurătoare este monitorizată de o suită de senzori care includ LiDAR, o unitate IMU și o cameră. LiDAR este responsabil pentru cartografierea 3D a zonei înconjurătoare într-un interval de 100-150 m atât în câmpul vizual orizontal cât și vertical. Unitatea IMU furnizează informații despre înclinarea vehiculului în sistem și ajută la ieșirea senzorului de la sistemul anti-coliziune să reflecte profilul liniei. Camera oferă imagini 2D de înaltă rezoluție care surprind mai multe detalii.
Livrarea primului tramvai către Kassel este programată pentru 2026. Aceasta ar trebui să fie urmată de teste tehnice și încercări pe șinele orașului. După aprobarea de către Autoritatea de Supraveghere Tehnică (TAB) a Consiliului Regional Darmstadt, primele tramvaie noi pot fi puse în funcțiune în mod regulat din 2027. Acestea vor circula în cadrul rețelei urbane operate de KVG care, pe lângă Kassel însuși, include și Vellmar, Baunatal, Lossetal și alte zone învecinate.
Tramvaiele grupului Škoda operează, de exemplu, în prezent în orașele germane Chemnitz și Schöneich, iar Škoda produce în prezent vehicule noi pentru alte șapte orașe.
Foto&info: Skoda Group
https://mobilitate.eu/skoda-tram-kassel/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Germania – Skoda a livrat la Cottbus primul tramvai dintr-o serie de 22
eri, la Cottbus, Skoda anunță că a predat primul dintre cele 22 de tramvaie moderne Škoda 47T, marcând o etapă semnificativă în proiectul comun cu autoritățile orașului german, care doresc o modernizare a parcului circulant de tramvaie. Aceste noi tramvaie sunt concepute pentru a îmbunătăți naveta zilnică durabilă, oferind un confort sporit și caracteristici moderne. Compania de transport Cottbusverkehr GmbH va beneficia astfel de costurile reduse de operare.
„Suntem recunoscători pentru munca de colaborare a echipelor noastre și ne simțim privilegiați să adăugăm acest nou flagship în orașul Cottbus, extinzând amprenta și colaborarea noastră în Brandenburg”, a declarat Jan Christoph Harder, președintele Skoda Regiunea Vest și Nord, care a fost prezent la eveniment împrună cu reprezentanţi ai companiei de transport şi ai oraşului.
https://mobilitate.eu/germania-skoda-cottbus-tram/
eri, la Cottbus, Skoda anunță că a predat primul dintre cele 22 de tramvaie moderne Škoda 47T, marcând o etapă semnificativă în proiectul comun cu autoritățile orașului german, care doresc o modernizare a parcului circulant de tramvaie. Aceste noi tramvaie sunt concepute pentru a îmbunătăți naveta zilnică durabilă, oferind un confort sporit și caracteristici moderne. Compania de transport Cottbusverkehr GmbH va beneficia astfel de costurile reduse de operare.
„Suntem recunoscători pentru munca de colaborare a echipelor noastre și ne simțim privilegiați să adăugăm acest nou flagship în orașul Cottbus, extinzând amprenta și colaborarea noastră în Brandenburg”, a declarat Jan Christoph Harder, președintele Skoda Regiunea Vest și Nord, care a fost prezent la eveniment împrună cu reprezentanţi ai companiei de transport şi ai oraşului.
https://mobilitate.eu/germania-skoda-cottbus-tram/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Tramvaiele din Budapesta nu mai sunt cele mai lungi din lume. Skoda livrează în Germania primul tramvai de 58,7 metri
Skoda Transportation a finalizat construcția primului din cele 12 tramvaie ForCity Smart 38T, ce are lungimea de 58,7 metri. Astfel, se depășește recordul pe care Siemens Combino Supra (54 metri) și CAF (55,9 metri) îl dețin cu tramvaiele livrate în Budapesta, până la acest moment cele mai lungi tramvaie din lume. Tramvaiele ForCity Smart 38T cu lungimea de 58,7 metri vor fi livrate operatorului Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (RNV), ce deservește regiunile germane cu orașele Mannheim, Heidelberg și Ludwigshafen, oferind servicii de transport pentru peste 500.000 călători.
Tramvaiul este parțial LF, oferind o capacitate de transport de 366 călători, dintre care 144 pe scaune. Acesta are 6 secțiuni și 8 boghiuri, fiind pe ecartamentul de 1000mm. Comanda cu valoarea de 250 milioane euro constă în 12 tramvaie ForCity Smart 38T și 68 de tramvaie cu 3 secțiuni, existând posibilitatea de creștere a comenzii cu alte 34 de tramvaie.
Foto: Frank Ehemann/Rolling Stock Division rnv
https://mobilitate.eu/tramvaie-skoda-forcity-rnv/
Skoda Transportation a finalizat construcția primului din cele 12 tramvaie ForCity Smart 38T, ce are lungimea de 58,7 metri. Astfel, se depășește recordul pe care Siemens Combino Supra (54 metri) și CAF (55,9 metri) îl dețin cu tramvaiele livrate în Budapesta, până la acest moment cele mai lungi tramvaie din lume. Tramvaiele ForCity Smart 38T cu lungimea de 58,7 metri vor fi livrate operatorului Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (RNV), ce deservește regiunile germane cu orașele Mannheim, Heidelberg și Ludwigshafen, oferind servicii de transport pentru peste 500.000 călători.
Tramvaiul este parțial LF, oferind o capacitate de transport de 366 călători, dintre care 144 pe scaune. Acesta are 6 secțiuni și 8 boghiuri, fiind pe ecartamentul de 1000mm. Comanda cu valoarea de 250 milioane euro constă în 12 tramvaie ForCity Smart 38T și 68 de tramvaie cu 3 secțiuni, existând posibilitatea de creștere a comenzii cu alte 34 de tramvaie.
Foto: Frank Ehemann/Rolling Stock Division rnv
https://mobilitate.eu/tramvaie-skoda-forcity-rnv/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5494
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Skoda a fost premiată pentru designul anului 2024. Tramvaiul pentru Bonn a impresionat juriul
Tramvaiul grupului Škoda, Škoda ForCity Smart Bonn, a fost recompensat cu premiul Red Dot Award: Product Design 2024. Acest vehicul modern, complet cu podea joasă, proiectat special pentru orașul german Bonn, se remarcă prin unica identitate vizuală și caracteristici de siguranță de ultimă generație. Premiul Red Dot este un premiu recunoscut la nivel mondial care recunoaște designul remarcabil și inovația de produs.
„Suntem extrem de mândri că tramvaiul nostru pentru Bonn a fost recompensat cu prestigiosul Red Dot Award”, comentează Laurent Fromont, Senior Vice President Material Rolling & Service Platforms la Škoda Group. „Oamenii noștri au muncit din greu pentru a se asigura că fiecare detaliu al vehiculului îmbunătățește experiența de călătorie, nu numai în ceea ce privește ingineriea, ci și în modul în care se potrivește cu identitatea unică a orașului Bonn. Și faptul că suntem recomensați cu acest premiu demonstrează că am reușit.”
Tramvaiul Škoda ForCity Smart Bonn face parte din flota operatorului de transport local SWB. Este un vehicul modern, cu un design care se îmbină armonios cu chipul unic al acestui oraș istoric german. Construcția tramvaiului și proiectarea acestuia sunt realizate având în vedere siguranța pasagerilor, șoferilor și pietonilor. Forma caracteristică a luminii de pe mască neagră conferă tramvaiului un aspect distinctiv. În interior, pasagerii se pot bucura de o călătorie confortabilă într-un spațiu sofisticat, cu scaune din lemn tapitate. Pernele detașabile și forma compactă a scaunului asigură o întreținere ușoară și o durată lungă de viață. Ușile largi cu iluminare LED și compartimentele mari multifuncționale facilitează călătoria persoanelor cu nevoi speciale. Cabina vatmanului, dezvoltată în colaborare cu vatmanii locali, îndeplinește cele mai înalte standarde de ergonomie și siguranță.
În fiecare an, renumitul Red Dot Award: Product Design onorează produsele care impresionează prin calitatea lor excepțională a designului. Premiul se bazează pe decizia juriului Red Dot. Experții evaluează propunerile pe baza celor patru principii de bază ale unui design bun: calitatea funcțională, calitatea atracției, calitatea utilizării și calitatea responsabilității.
În 2024, juriul Red Dot este format din 39 de experți din 20 de țări de pe 4 continente. Aceștia acoperă diverse discipline de design și lucrează ca profesori, consultanți, jurnaliști sau designeri industriali. Înscrierile au venit din 60 de țări. Produsele au fost testate și evaluate de jurați în funcție de tipul lor. Discuțiile dintre experți reprezintă o parte importantă a acestui proces. Acestea mărturisesc grija cu care juriul Red Dot consideră și evaluează fiecare produs în mod individual.
https://mobilitate.eu/skoda-bonn-red-dot/
Tramvaiul grupului Škoda, Škoda ForCity Smart Bonn, a fost recompensat cu premiul Red Dot Award: Product Design 2024. Acest vehicul modern, complet cu podea joasă, proiectat special pentru orașul german Bonn, se remarcă prin unica identitate vizuală și caracteristici de siguranță de ultimă generație. Premiul Red Dot este un premiu recunoscut la nivel mondial care recunoaște designul remarcabil și inovația de produs.
„Suntem extrem de mândri că tramvaiul nostru pentru Bonn a fost recompensat cu prestigiosul Red Dot Award”, comentează Laurent Fromont, Senior Vice President Material Rolling & Service Platforms la Škoda Group. „Oamenii noștri au muncit din greu pentru a se asigura că fiecare detaliu al vehiculului îmbunătățește experiența de călătorie, nu numai în ceea ce privește ingineriea, ci și în modul în care se potrivește cu identitatea unică a orașului Bonn. Și faptul că suntem recomensați cu acest premiu demonstrează că am reușit.”
Tramvaiul Škoda ForCity Smart Bonn face parte din flota operatorului de transport local SWB. Este un vehicul modern, cu un design care se îmbină armonios cu chipul unic al acestui oraș istoric german. Construcția tramvaiului și proiectarea acestuia sunt realizate având în vedere siguranța pasagerilor, șoferilor și pietonilor. Forma caracteristică a luminii de pe mască neagră conferă tramvaiului un aspect distinctiv. În interior, pasagerii se pot bucura de o călătorie confortabilă într-un spațiu sofisticat, cu scaune din lemn tapitate. Pernele detașabile și forma compactă a scaunului asigură o întreținere ușoară și o durată lungă de viață. Ușile largi cu iluminare LED și compartimentele mari multifuncționale facilitează călătoria persoanelor cu nevoi speciale. Cabina vatmanului, dezvoltată în colaborare cu vatmanii locali, îndeplinește cele mai înalte standarde de ergonomie și siguranță.
În fiecare an, renumitul Red Dot Award: Product Design onorează produsele care impresionează prin calitatea lor excepțională a designului. Premiul se bazează pe decizia juriului Red Dot. Experții evaluează propunerile pe baza celor patru principii de bază ale unui design bun: calitatea funcțională, calitatea atracției, calitatea utilizării și calitatea responsabilității.
În 2024, juriul Red Dot este format din 39 de experți din 20 de țări de pe 4 continente. Aceștia acoperă diverse discipline de design și lucrează ca profesori, consultanți, jurnaliști sau designeri industriali. Înscrierile au venit din 60 de țări. Produsele au fost testate și evaluate de jurați în funcție de tipul lor. Discuțiile dintre experți reprezintă o parte importantă a acestui proces. Acestea mărturisesc grija cu care juriul Red Dot consideră și evaluează fiecare produs în mod individual.
https://mobilitate.eu/skoda-bonn-red-dot/