DHL a implementat serviciul de curierat cu tramvaiul în orașul german Schwerin
Grupul Deutsche Post DHL a început pe 28 octombrie transportul de colete cu tramvaiul în capitala statului Mecklenburg-Pomerania de Vest. De acum încolo, aproximativ 450 de colete DHL vor fi transportate în fiecare zi lucrătoare pe noua linie specială din zona orașului. Călătoria suplimentară începe la ora 11:17 la depoul Haselholz și se oprește la stațiile de la Kieler Straße, Platz der Freiheit și Hegelstraße. Tramvaiul este unul adaptat special pentru serviciul de curierat și nu efectuează transport de călători. La opriri, transporturile sunt distribuite la statiile de ambalare. Cu acest concept inteligent, se economisesc emisiile și se reduce traficul în centrul orașului. Pachetele sunt livrate la depozit într-o manieră neutră în CO2 cu ajutorul unui StreetScooter alimentat cu energie electrică verde.
Inițiativa este un proiect comun cu capitala statului Schwerin și operatorul local de transport public. Face parte din proiectul „Traficul de livrare al viitorului pentru capitala statului Schwerin”, care își propune să implementeze concepte ecologice pentru traficul de curierat până în 2035.
Wilfried Schumann, director de filială Deutsche Post pentru Mecklenburg-Pomerania de Vest: „Un proiect minunat. Tramvaiul de colete din Schwerin face posibil să experimentăm ceea ce muncim din greu și în ceea ce credem cu fermitate: logistică și servicii maxime ecologice, durabile și inovatoare, de interes general pentru oamenii din regiune. Sunt încântat că partenerii noștri au reușit să demareze acest proiect-pilot la nivel german la Schwerin.”
Primarul din Schwerin, Rico Badenschier, subliniază: „Schwerin se confruntă cu provocarea unei proiectări durabile a traficului de curierat. Tramvaiul de colete sprijină eforturile noastre de a trece la transportul public. Cu acest proiect, care este unic în Germania, dobândim experiență că poate fi de mare importanță pentru multe alte municipalități.”
Pentru Bernd Nottebaum, șeful departamentului de mediu, trenul de colete este doar începutul. „În timpul dezvoltării conceptului, multe alte sugestii inovatoare de la companii, logisticieni și cetățeni ai capitalei statului au fost reunite în mai multe ateliere. În următorii doi ani, acestea pot fi examinate în a doua fază a proiectului și testate cu finanțare federală. ”
Wilfried Eisenberg, Managing Director NVS, a declarat în timpul ceremoniei de deschidere: „Tramvaiul este de bază în Schwerin și conectează acest oraș în mod durabil, îl reunește și face acest lucru în mod fiabil și electric de 114 ani. Și poate transporta mai mult decât oameni. Cu o bună conexiune între oameni și idei, coletele au, de asemenea, un loc sigur în tramvai. Combinarea unei opriri la oprire cu preluarea sau livrarea coletelor se încadrează în conceptul nostru de a fi un furnizor de servicii de mobilitate modern și durabil.”
Schweriner Paketbahn se încadrează perfect în strategia de sustenabilitate ecologică a Deutsche Post DHL. Grupul este deja cel mai ecologic furnizor de servicii poștale și de colete din Mecklenburg-Pomerania de Vest: cu o flotă de livrare electrica de aproape 500 de vehicule și biciclete electrice de marfă, în special triciclete și biciclete electrice. Aceasta înseamnă că scrisorile și coletele sunt deja livrate fără emisii de CO2 în aproximativ o treime din districtele de livrare.
Niciun alt furnizor de servicii logistice din Germania nu investește atât de mult în durabilitate ca Deutsche Post DHL Group. Numai în acest an, aproximativ 600 de milioane de euro vor fi alocați pentru electromobilitatea și construirea sau transformarea spațiilor comerciale ecologice, cum ar fi punctele de livrare fără CO2. Pentru a deveni mai ecologice în transportul între centrele de colete și de scrisori, divizia Post & Parcel Germany va achiziționa și peste 400 de camioane alimentate cu (bio)gaz în următorii doi ani. Și cu noile produse „GoGreen Plus”, compania oferă clienților posibilitatea de a controla și reduce în mod activ emisiile de CO2 generate în timpul transportului și de a selecta în mod special transportul feroviar ecologic.
Foto&info: Deutsche Post AG
Știri generale
Știri și informații despre companiile și tehnologiile pentru tramvaie și tram-trenuri
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “Tramvaie și Tram-Tren”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar