Hitachi Rail va livra noi trenuri, sisteme, întreținere și operațiuni Ontario Line în valoare de de 9 miliarde USD
Hitachi Rail a primit un contract pentru livrarea noului pachet de material rulant (trenuri), sisteme, operațiuni și întreținere (RSSOM) pentru Ontario Line de către Infrastructure Ontario și Metrolinx, în calitate de lider al consorțiului Connect 6ix. Contractul de 9 miliarde USD este al doilea proiect major de infrastructură pe care liderul mondial de transport feroviar îl livrează în Canada și își va asigura prezența în Toronto în următorii 30 de ani.
Linia Ontario este o linie de metrou nou-nouță de 15,6 kilometri care va crea un serviciu de tranzit rapid de înaltă frecvență – cu trenuri care circulă la fiecare 90 de secunde – prin inima orașului Toronto. Noua linie va avea capacitatea de a transporta până la 30.000 de persoane pe oră în fiecare direcție și va reprezenta o îmbunătățire majoră a capacității de transport public și a conectivității. Traseul va avea 15 stații, dintre care opt vor fi subterane și se vor extinde de la Exhibition/Ontario Place în vest până la Ontario Science Center în est. Pe lângă crearea unei noi capacități, programul va conecta mai bine sistemul de tranzit existent, creând mai mult de 40 de conexiuni la alte opțiuni de tranzit, inclusiv liniile feroviare GO Transit, serviciul de metrou TTC existent pe Linia 1 și Linia 2 și viitoarea Linie 5 ( Eglinton Crosstown LRT).
Ca parte a acordului, consorțiul Hitachi Rail și partenerii săi vor proiecta și construi trenurile și vor instala și integra șine și sisteme de-a lungul liniei, precum și întreținerea și operarea serviciului timp de 30 de ani. Consorțiul se va baza pe experiența internațională vastă a Hitachi Rail în livrarea de vehicule de metrou în întreaga lume pentru a livra o flotă de ultimă generație de trenuri autonome. Trenurile vor fi dotate cu cea mai recentă tehnologie și caracteristici:
-Wi-Fi la bord;
-Ecrane digitale de informare a pasagerilor;
-puncte de încărcare;
-spatii dedicate bicicletelor;
-zone pentru scaune cu rotile duble;
-vagoane continue, conectate;
-încălzire și răcire pe tot parcursul;
-uși care se vor deschide sincronizat cu ușile de marginea platformei;
-frânare regenerativă.
-Accesul la Wi-Fi, ecranele cu informații despre pasageri și ușile de la marginea peronului în toate stațiile Ontario Line vor fi, de asemenea, livrate în baza acestui contract.
Trenurile vor circula cu viteze de peste 80 de kilometri pe oră și vor fi alimentate în întregime de electricitate, oferind pasagerilor o modalitate mai ecologică de a călători prin Toronto. Noua linie va reduce aglomerația și va ajuta la protejarea mediului prin eliminarea a până la 28.000 de mașini de pe drumurile orașului în fiecare zi.
Noul metrou va putea realiza o astfel de schimbare treptată a nivelurilor de serviciu, deoarece va fi complet autonom și va putea oferi niveluri mai ridicate de siguranță, fiabilitate și capacitate. Sistemele digitale de control al trenurilor Hitachi Rail, lider mondial, vor permite flotei să circule la frecvență înaltă – până la fiecare 90 de secunde – ceea ce înseamnă că pasagerii nu vor trebui niciodată să aștepte mult pentru un tren.
Linia va fi echipată cu cea mai recentă tehnologie de control al trenului bazat pe comunicații (CBTC) care conectează fără probleme șinele, trenurile și centrul de control împreună - oferind o imagine perfectă a fiecărei părți a sistemului de metrou. Automatizarea și integrarea completă înseamnă că trenurile pot circula în siguranță mai strâns împreună, precum și accelerarea și frânarea fiind mai eficiente. Pentru a furniza sistemul fără mecanic, Hitachi Rail se va baza pe experiența sa internațională extinsă, care include Danemarca, Taiwan, Italia, Marea Britanie, China, Grecia, India și Statele Unite.
Pentru a se asigura că trenurile rulează la un standard foarte înalt, Hitachi Rail și Transdev vor înființa un nou centru de control digital și o unitate de întreținere și garare construite special, care va crea sute de locuri de muncă permanente. Echipa de proiect Connect 6ix va recruta, de asemenea, oameni care să livreze programul, recrutarea începând imediat, înainte ca construcția să înceapă în 2023. În total, sunt de așteptat să fie create 800 de locuri de muncă.
https://www.hitachirail.com/press/#/pre ... al-3217757
Hitachi - Metrouri și metrouri cu conducere fără mecanic
Știri și informații despre companiile și tehnologiile destinate metrourilor
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Înapoi la “Metrouri și trenuri urbane”
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar